Відмова від підтримання ділових відносин
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
Відправив в ОП.Але другий день спілкування в онлайнчаті,по телефону ніякої конкретної відповіді з причини блокування рахунку не отримав,окрім одного:«Це рішення банку» і все.
- +
- 0
- Александр Сергеевич
- 27 сентября 2024, 19:36
- #
Вітаємо у клубі. Забирайте гроші у цих шахраїв та йдіть до іншого банку
- +
- 0
- SergeyNina
- 1 октября 2024, 1:16
- #
Идите в другой банк + пишите жалобу в нбу. Это перебор.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Все курсы банка |
— Акціонерне товариство комерційний банк «ПриватБанк» (далі-Банк) інформує, що як суб'єкт первинного
фінансового моніторингу на постійній основі здійснює заходи належної перевірки, визначені статтею 11 Закону
України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом,
фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»
встановленням неприйнятно високого рівня ризику / ненадання необхідних для здійснення належної
перевірки документів чи відомостей / неможливістю здійснення ідентифікації та/або верифікації, а також
встановлення даних, що дають змогу встановити кінцевих бенефіціарних власників / подання недостовірної
інформації / подання інформації з метою введення в оману Банк.
— А тепер представте, скільки мороки це безглузде рішення принесло мені, якщо до райцентру, де найближчий банк, понад 80 км.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.