Минфин - Курсы валют Украины

Установить

ПриватБанк залишив без грошей на життя, забравши їх без попередження

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
avv2024 25 сентября 2024, 21:10
Історія почалась з того, що приват раптово і, на мою особисту думку, безпідставно розірвав зі мною ділові відносини. Це трапилось 03 вересня, мені прийшло сповіщення в додаток і він одразу був ними заблокований. Потім подзвонив менеджер, повідомив, що приват в односторонньому порядку розриває зі мною ділові відносини і просить прийти у відділення, написати заяву на закриття рахунків. Сказати, що я була в щоці — це не описати мій стан. Я вже років 20 як клієнт банку, користувалась картками, кредитами, кредитними лімітами, оплачувала все з рахунків привату, а також останні 6 років вела у них свій ФОП. Нормальний такий звичайний активний клієнт банку. І тут така новина, при тому що ЖОДНОГО запитання до моїх транзакцій чи походження коштів у банка не було, бо я би могла обгрунтувати кожну транзакцію, я веду прозору діяльність, сплачую податки і якщо питання було в фінмоніторингу, я би залюбки показала всі необхідні документи по кожній гривні. Але банк в мене жодного разу нічого не запитав і просто в одну секунду закрив мої рахунки, заблокувавши на них близько 80 тисяч гривень. Далі стало «цікавіше» і було схоже на суцільне знущання, де я ходила по колу то на відділення, то в контакт-центр, то знову на відділення, щоб отримати свої гроші назад і на кожному кроці я зіштовхувалась або з повною некомпетенцією співробітників, або з поламаною системою всередині банку.
Окрім цього, в мене були діючи два договори Оплата частинами, які я оформила в червні на рік і півтора. А 6 вересня в мене мав би знятись черговий щомісячний платіж. І це окремий квест, який я ще не подолала. Розкажу детальніше: я не хотіла прострочку платежу і почала шукати реквізити, по яким маю закинути черговий щомісячний платіж (нагадаю, що всі мої гроші на цей момент ще заблоковані банком), але я все ж таки хотіла оплатити вчасно і почала дізнаватись реквізити. Проте жоден із співробінтиків ні у відділені, ні на гарячій лінії не змогли мені надати реквізити. Спочатку вони казали, що не бачать ці реквізити, але просили мене не турбуватись, бо якщо банк 6 вересня не зможе з картки списати суму платежу, то мені прийде смс з реквізитами, куди я маю цю суму внести. Смс не прийшло, я знову почала штурмувати банк, але по колу отримувала відповідь — ми не знаємо як надати вам ці реквізити. На гарячій лініі просили звертатись у відділення, у відділені на 3700… Ще скажу що я питала декілька разів у різних людей — що буде тепер з моїми договорами, адже я мені відмовили в ділових стосунках. Мені декілька різних співробітників запевнили, що я зможу і далі платити свій щомісячний платіж згідно графіку платежів, просто по реквізитах (які ще треба було якось знайти). Ок, паралельно я бігаю до відділення, щоб повернути собі гроші, які заблокували на моїх рахунках. Ця процедура зайняла десь півтора тижні, всі ці дні я вимушена була жити без грошей, не змогла вчасно розрахуватись за житло, затримала всі мої оплати за школу дитини, за комунальні (бо нагадаю, гроші заблокували і некомпетентні співробітники відділення зробили помилку на етапі написання мною заяви, під час мого першого візиту, що затягнуло цей процес на більший час, ніж мало би).
І тут раптово, в черговий раз розмовляючи з черговим оператором з 3700 на тему коли ж мені нарешті повернуть мої кошти, я дізнаюсь, що замість того, щоб повернути мені мої кошти, які знаходились на особистих рахунках, вони їми частково погасили мої кредити по Оплаті Частинами, забравши всю суму, яка там була, а це десь 28000 грн.
Це сталось без попередження, не ясно на яких підставах, бо нагадаю, що декілька співробітників, з якими я спілкувалась до цього, запевняли, що я зможу платити свої кредити і далі, так, як було в мене по календарю платежів в кредитному договорі.

Власне, приват банк, спочатку зробив із мене злодійку, бо просто розірвав ділові стосунки, навіть не спробувавши задати мені уточнюючі питання. Ок.
Далі через некомпетентність співробітників, мої особисті кошти та кошти з ФОПу були заблоковані досить тривалий час, що лишило мене засобів для існування в цей період.
Далі, я рахую, що банк просто вкрав мої особисті кошти, погасивши ними примусово частину кредиту Оплата частинами і повернув лиш кошти, які були на ФОП.

Але це ще не все. Окрім цього, я ніде до сих пір не отримала інформацію про те, скільки винна ще (враховуючи що весь кредит моїми коштами вони не змогли погасити, якусь частину я ще винна), по якому графіку і яку суму тепер я маю перераховувати банку щомісячно в рамках кредитного договору Оплата частинами — це я маю, мабудь, вгадати сама. Мені, о богі і нарешті, після десятка спроб та дзвінків, вислали просто лист з реквізитами для оплати, але ні суми, ні термінів в ньому немає.

Це просто найгірший досвід взаємодії з банком евер. Дуже хотілось би хоча б закрити питання з тими кредитними договорами по Оплаті частинами, а для цього бажано зрозуміти по якому графіку і скільки я маю платити далі і просто НАЗАВЖДИ забути про цей жахливих банк.
Але як це зробити — це питання з зірочкою. Тому дуже бажаю всім іншим не наступати на подібні граблі і просто розірвати стосунки з цим банком раніше, ніж він це зробить отак з вами.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 26 сентября 2024, 9:16
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Для отримання інформації для погашення кредитних договорів рекомендуємо звернутися в чат-онлайн у мобільному застосунку Приват24 або на офіційному сайті банку pb.ua/chat.

Комментарии - 3

+
0
Александр Сергеевич
Александр Сергеевич
25 сентября 2024, 21:37
#
Співчуваю…
Банк — шахраї, які відносяться до людей, як до тварин.
Сил Вам.
Забудьте про цю кошмарну контору!
+
0
avv2024
avv2024
26 сентября 2024, 12:21
#
Дякую, для того щоб забути, треба щоб вони мене боржником не зробили, а для цього якось треба дізнатись скільки я їм ще винна, та як маю сплачувати, але вони тримають це в секреті…
+
0
avv2024
avv2024
26 сентября 2024, 12:20
#
Чергова стандартна відписка від банку, яку я вже чую другий тиждень.
Особливо кумедно читати пораду «звернутися в чат-онлайн у мобільному застосунку Приват24» від представника банку, адже доступ до мобільного застосунку обмежений одразу. Власне, вчергове, хочу відзначити некомпетентність співробітників банку на всіх ланках обслуговування.

Мені НЕ НАДАЮТЬ інформацію в чаті! Я про це вже зазначила вище. Тому прошу представника приватбанку надіслати мені на мій фінансовий імейл лист з зазначенням суми та графіку погашення платежів.
Також сьогодні ж оформлю скаргу в Нацбанк.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.25 44.25
USD 41.55 42.15
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.25 44.25
USD 41.55 42.15
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / ПриватБанк залишив без грошей на життя, забравши їх без попередження