Банкомат не видав кошти
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 6
- +
- 0
- Олегович Торба
- 18 сентября 2024, 14:24
- #
Користуйтесь банкоматом свого банку))
- +
- 0
- Strelok123
- 18 сентября 2024, 15:21
- #
13 вересня -п"ятниця, знімали 13к — мабуть містика втрутилась)))
- +
- 0
- natashaGra
- 18 сентября 2024, 19:42
- #
У абанка нет банкоматов и никогда не было. Обращайтесь в банк, выдавший карту, он должен сделать запрос в приват
«Саме тому, ми завжди радимо звернутись до банку, який видав картку».
Типовий ПриватБанк) Я кілька років тому тут уже писав. Знімали гроші в банкоматі Ощадбанку з карти ПриватБанку. Банкомат показав помилку, грошей не видав, але з рахунку зняло. Ощадбанк сказав що помилка з боку Приватбанку, тому грошей не видали.
Приват місяцями скидав вину то на Ощад, то на платіжну систему. Гроші ніхто так і не повернув) У підсумку послали в поліцію, мовляв пишіть заяву про викрадення
Через кілька років проблема знову, при знятті уже з карти Монобанку у банкоматі ПриватБанку, Банкомат не видав гроші, а з рахунку зняло. Підтримка Приватбанку сказала, що це не до них питання, звертайтеся до того, хто видав карту. Цього разу вдалося повернути гроші.
Тому цю брехню Привату варто формулювати інакше: «звертайтеся до того хто в цій ситуації не ПриватБанк.»)
Автору раджу вимагати відео з камер, де видно, що ви ці гроші не отримували. Бо як у моєму випадку, після 3 місяців футболу від Привату, отримати відео з камер уже не можна було, а інакше доказати нічого не вийде.
Типовий ПриватБанк) Я кілька років тому тут уже писав. Знімали гроші в банкоматі Ощадбанку з карти ПриватБанку. Банкомат показав помилку, грошей не видав, але з рахунку зняло. Ощадбанк сказав що помилка з боку Приватбанку, тому грошей не видали.
Приват місяцями скидав вину то на Ощад, то на платіжну систему. Гроші ніхто так і не повернув) У підсумку послали в поліцію, мовляв пишіть заяву про викрадення
Через кілька років проблема знову, при знятті уже з карти Монобанку у банкоматі ПриватБанку, Банкомат не видав гроші, а з рахунку зняло. Підтримка Приватбанку сказала, що це не до них питання, звертайтеся до того, хто видав карту. Цього разу вдалося повернути гроші.
Тому цю брехню Привату варто формулювати інакше: «звертайтеся до того хто в цій ситуації не ПриватБанк.»)
Автору раджу вимагати відео з камер, де видно, що ви ці гроші не отримували. Бо як у моєму випадку, після 3 місяців футболу від Привату, отримати відео з камер уже не можна було, а інакше доказати нічого не вийде.
- +
- 0
- SergeyNina
- 20 сентября 2024, 23:13
- #
Если деньги не вернулись сразу (на протяжении недели) то ждать от трех недель до трех месяцев. Главное чтобы, а банк все быстро сделал со своей стороны и не было ответа от привата «сбоев в работе не выявлено».
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Все курсы банка |
Коли я звернувся до свого банку, мені сказали, що потрібно чекати 60 днів на повернення. А якби ці гроші були терміново потрібні, наприклад, на операцію? Я не рекомендую користуватися банкоматами ПриватБанку, адже це вже не перший випадок, коли виникають проблеми.
Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомата.
Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми завжди радимо звернутись до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів і у разі підтвердження факту збою очікувати повернення коштів у визначений термін. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку.