Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Розірвали відносини без адекватних пояснень!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
WiseFire 3 сентября 2024, 19:54
Користуюсь банком дуже активно з 2000 року. В мене там налаштовано біля сотні автоплатежів щомісячні рухи більше 100000 грн, депозити були до 1000000 грн, довгий час навіть платив їм за ВІП обслуговування, потім відмовився бо не бачив переваг для себе.

Прокидаюсь зранку і бачу повідомлення що банк розірвав зі мною стосунки.
Зайти в Приват24 не можу, ніяких запитів напередодні, ніяких звернень від банку.
Дзвоню в тех.підримку ніхто нічого не знає кажуть вам прийде лист з причиною.
Пишу в чат там кажуть що я місяць не надавав їм документи про походження коштів.
На мої аргументи що банк в мене не запитував такі документи оператор в чату попросив привести докази!!! А їм маю наводити докази що банк не запитував документи!
Ок. Питаю:
— Які б докази вас влаштували б?
— Скріншот повідомлень в Приват24
— Так я заблокований в Приват24 я не можу туди зайти.
— Потрібно було робити скріншоти раніше до того як вас там заблокували
— !!!

Я такого свиньского ставлення ніколи не бачив!!!

Ок я ж не здаюсь.
— Зверніть увагу на мої депозити які були розміщенні в банку рік назад у банка не виникло питання про походження коштів тоді. А як закінчились і я їх почав виводити з банку то у банка виникло таке питання раптом?
У висновці теж зїхала на лист.

Приходить лист там прописано аж 5 причин мого блокування:
1) встановленням неприйнятно високого рівня ризику (ок, це внутрішні документи, дуже секретні, можливо приоткриють завісу тільки в суді, там і поспілкуємось)
2) ненадання необхідних для здійснення належної перевірки документів чи відомостей (яких саме? 24 роки я з вами все що питали все надавав)
3) неможливістю здійснення ідентифікації та/або верифікації, а також встановлення даних, що дають змогу встановити кінцевих бенефіціарних власників (коли лежали депозити то питань що я власник не було, як їх вивів то на залишки вже їм це неможливо, так це хіба мої проблеми? Запитайте як щось не зрозуміло!)
4) подання недостовірної інформації (де? коли? якої?)
5) подання інформації з метою введення в оману Банк. (де? коли? якої?)
Ще раз наголошую в мене нічого не запитували і я нічого не подавав!

Не одна з них не відповідає дійсності! (можливо окрім першої бо це ж велика таємниця, вас судять але не можуть сказати за що, ви покарані але то секрет за що саме)

Ну ок є інші банки відкриваю рахунок в А-банку і пишу заяву на переведення коштів туди. Десь через 2−3 тижні мені приходять кошти на А-банк і ті відразу його блокують просять знову писати заяву вже на третій банк. Ага щоб там далі заблокували?

В думаєте на цьому все закінчилось? Куди там! Приват банк став блокувати всі перерахування на мої рахунки в іншому банку, тепер я не можу надавати послуги клієнтам ПриватБанку бо вони елементарно не можуть платити на мої рахунки ФОП в іншому банку! Тобто Приват банк без ніякого рішення суду без взагалі якось пояснення перешкоджає моїй законній підприємницкій діяльності на території України!

Звязатись з Приват банком можливості були відсутні листи по емейлу блокують в телефоні коллцентр не відповідає. Добре що хоч чат працює. В чаті порадили всі питання надсилати на пошту м. Дніпро вул. Набережна Перемоги 30 =))) «сучасний банк» на пошту Карл! на звичайну укрпошту!

Що це за свавілля банків? Що це за беззаконні діяння? Та що за порушення моїх прав?
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 3 сентября 2024, 20:17
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.

Комментарии - 6

+
+34
Pumbovik
Pumbovik
3 сентября 2024, 20:26
#
Это фирменная фишка примата, при отказе в обслуживании ваш ИНН вносят в черный список, чтоб клиенты примата не могли вам отправить платежи в другой банк
С их оборотами на ваши миллионы им плевать
+
+37
WiseFire
WiseFire
3 сентября 2024, 21:53
#
Стандартна відписка.
Жодного пояснення по 5-ти пунктам що я навів 4 з яких прямий наклеп.
Банк навіть не помітив що ці дії які вони радять зробити вже зроблені і призвели до блокування ще більших коштів в іншому банку!

Я не займаюсь і не займався фінансуванням тероризму, зброї масового знищення або злочинними шляхами. Якщо ви вважаєте інакше можете довести це в суді. Призумпція невинуватості мені гарантована П. 2 статті 6 Конвенції про захист прав людини та Конституція України, зокрема в ст. 62 та 63

А Приват банк прямо без пояснень порушує мої права людини!
+
+23
Александр Сергеевич
Александр Сергеевич
3 сентября 2024, 22:12
#
На мою думку, все стандартно.
Ви не потрібні банку як клієнт. Це буває. Банк ставиться по-скотськи. Так, це також буває.
Ласкаво просимо до клубу. Я мав подібну ситуацію. Гроші забрав та зарікся від привату і всіх попереджую не мати з ним справи.
Тепер по суті. Вам треба прийти до відділення та написати заявку про переведення коштів до іншого банку. Якого — погуглить, почитайте відгуки. В Україні є порядні банки. Хоча від свавілля НБУ ніхто не застрахований. Минулого року НБУ у стилі Привата о 20 вечора лишив ліцензії мій банк. І я вимушений був чекати більше місяця, щоб повернути свої гроші через ФГВФО.
Но то таке. Йдіть до банку та пишіть заяву.
Про суди і інше — чесно кажучи, не вірю
+
+4
ksv777
ksv777
5 сентября 2024, 16:10
#
У меня была ситуация один в один. Как написали выше отработанная схема.
+
0
ksv777
ksv777
5 сентября 2024, 16:11
#
20 лет был клиентом банка.
+
0
ksv777
ksv777
5 сентября 2024, 16:13
#
Если кто-то еще клеинт банка, подумайте заранее что бы отказаться от его услуг. Что бы потом не пришлось открывать фоп на маму папу или жену. Потому что вас заблокируют с нарушением всех законов вот так вот без предупреждений. А потом будет геморой с приемом платежей от других клиентов приатбанка.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Розірвали відносини без адекватних пояснень!