Минфин - Курсы валют Украины

Установить

жахливий рівень обслуговування юридичних осіб

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
1237alex 21 августа 2024, 20:10
багато років працювали з Приватбанком, через велику кількість операцій був як позитивний так і негативний досвід, доки не захотіли купити ОВДП. Для покупки ОВДП потрібно оновити анкетні дані та їх якось особливо перевіряє фін моніторинг чи інший підрозділ. Заповнили і отримали кучу запитань, деякі нормальні, а деякі дуже дивні. Відповіли і тижні мовчання з боку банку. Пізніше знову питання, половина нових, половина тих самих, на які вже надані відповіді. Ок, буває, відповіли. Знову тижні мовчання. Вже і передумали купувати ці ОВДП, але оновити анкету все одно треба. Далі відправляють на відділення, немов вони можуть самостійно провести цю актуалізацію. Знову відповіли на ті самі питання, але у випадку з відділенням можливо хоч спитати чи все зрозуміло, чи треба ще щось пояснити. Наче все ок з боку відділення, але ж рішення всі в центральному офісі приймають. Далі хтось у відпустці. Ще тижні тиши, часу до дедлайну вже небагато залишилось. Далі ще декілька простих питань, одне з яких через те, що хтось не вміє читати документи, пояснили, попросили уважніше читати документи. Усно підтверджують, що все, питань більше нема, ось зараз хтось ще підтвердить і все. Йдуть дні, хтось не підтверджує і не надає жодних пояснень, єдина відповідь чекати. У дедлайн блокують всі операції та продовжують повторювати — чекайте. Одразу зрозуміло, що банк заробляє гроші не за рахунок якісного обслуговування клієнтів, а за рахунок використання монополізації та відсутності контролю та конкуренції. Звичайно нема проблеми переключитися на інший банк, але не очікував, що таке навіть в теорії можливо
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 22 августа 2024, 9:47
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.

Комментарии - 1

+
0
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
21 августа 2024, 20:11
#
Приват монополистом давно стал?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / жахливий рівень обслуговування юридичних осіб