Пропал перевод Swift на 8000 чешских крон от 29.07.2024 г., отослали с Райффайзенбанк Чехия мне на ПриватБанка в Украине.Разобраться где платёж отказываются и Райффайзенбанк,и ПриватБанка. Куда писать жалобу чтоб вернули деньги, которые украли?
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 25
- +
- 0
- Елена Иванова
- 17 августа 2024, 17:22
- #
Знову відповідь одними й тими самими фразами. Я клієнт Приватбанку багато років, в мене проблема, загубився переказ, я хочу ініціювати його пошук. Самостійно як фізичним особам нам не вдається вирішити це питання, ми намагались вже різними методами. Напевне, є якась взаємодія банків між собою, хтось же повинен дати інформацію де платіж. Я надавала, і ще раз можу надати платіжну інструкцію про відправника і одержувача платежу, що дали у відділенні Райффайзенбанку, платіж у статусі Проведено. Сьогодні знову відправник звертався у відділення банку відпраника Райффайзенбанку, на що отримав відповідь, що платіж успішно проведено, звертайтесь до банку отримувача. А ПриватБанк знову пише мені звернутись до банку-відправника??? Можливо платіж десь на розподільчими рахунку банку, не хватає якихось реквізитів, чи може є якісь причини, з яких ПриватБанк не може приймати Swift від чеського Райффайзенбанку, не розумію що відбувається?
«Куда писать жалобу чтоб вернули деньги, которые украли?» — про крадіжку звертаються до поліції. Але «отримувач» не має і не може надати ніяких доказів, що платіж відправлегний саме йому. Лише «відправник» може вимагати від свого банку відповідні докази,
- +
- 0
- Елена Иванова
- 17 августа 2024, 19:18
- #
А платіжна інструкція з моїм прізвищем, номером рахунку IBAN, статусом Проведено та виданим відділенням банку-відправника не є доказом, що платіж відправлений саме мені?Це не доказ?
Не доказ. Платіж не дійшов. Пошук може проводити лише відправник та його банк
- +
- 0
- Елена Иванова
- 17 августа 2024, 19:27
- #
Чому не доказ, не розумію, перший раз стикаюсь з подібною ситуацією?
Райффайзенбанк говорит, что с их банка платёж успешно ушёл, — не «говорит», а має підтвердити документально.
- +
- 0
- Елена Иванова
- 17 августа 2024, 19:46
- #
Документально підтвердив Платіжною інструкцією про переказ, це не лише слова
- +
- 0
- Елена Иванова
- 17 августа 2024, 19:33
- #
Зрозуміло. А чи може банк відмовити у пошуку, посилаючись на те, що у них він проведений? Хоча в цьому статусі він з дня відправки і до теперішнього часу
«посилаючись на те, що у них він проведений?» — якщо банк хоче показати, що гроші відправлені, то надає «свіфтовку». т.б. підтверджує документально спілкування з банком-кореспондентом.
Платіжна інструкція це лише намір, а не завершена дія.
Платіжна інструкція це лише намір, а не завершена дія.
- +
- 0
- Елена Иванова
- 17 августа 2024, 21:20
- #
Зрозуміло, дякую, що пояснили!
Ось що пише гугл:
SWIFT — не платіжна система у звичному розумінні та не проводить транзакції самостійно. Сервіс створений для швидкого спілкування між банками. Всі повідомлення в ньому стандартизовані та обробляються у кількох операційних центрах.
Система SWIFT дозволяє переказувати гроші між банками, які ніяк не пов’язані між собою. Це можливо завдяки ланцюжку, яким передаються кошти. Клієнт звертається до банку-відправника, який підключений до системи. Далі гроші направляються до банку-кореспондента, потім — до наступного. Кількість таких ланок у ланцюжку не обмежена, а кінцевою точкою стає банк-одержувач.
Такий переказ може тривати 1−7 днів.
SWIFT — не платіжна система у звичному розумінні та не проводить транзакції самостійно. Сервіс створений для швидкого спілкування між банками. Всі повідомлення в ньому стандартизовані та обробляються у кількох операційних центрах.
Система SWIFT дозволяє переказувати гроші між банками, які ніяк не пов’язані між собою. Це можливо завдяки ланцюжку, яким передаються кошти. Клієнт звертається до банку-відправника, який підключений до системи. Далі гроші направляються до банку-кореспондента, потім — до наступного. Кількість таких ланок у ланцюжку не обмежена, а кінцевою точкою стає банк-одержувач.
Такий переказ може тривати 1−7 днів.
«МТ103 чтоб отследить платёж они физ. лицам не дают, где завис платёж они не знают и ни чем помочь не могут. — це не так.
На вимогу клієнта (відправника) Райффайзенбанк Чехія зобов"язаний провести пошук або повернути платіж.
На вимогу клієнта (відправника) Райффайзенбанк Чехія зобов"язаний провести пошук або повернути платіж.
Моя власна думка.
Автор не має правдивої інфо від відправника.
Повна інфо по свіфту доступна клієнту, входить до переліку послуг та має вартість.
Як приклад, виписка з тарифів одного банку ЄС:
«Підтвердження банку-кореспондента про здійснення міжнародного переказу або надання копії повідомлення (копія SWIFT) - 10−20 EUR»
Автор не має правдивої інфо від відправника.
Повна інфо по свіфту доступна клієнту, входить до переліку послуг та має вартість.
Як приклад, виписка з тарифів одного банку ЄС:
«Підтвердження банку-кореспондента про здійснення міжнародного переказу або надання копії повідомлення (копія SWIFT) - 10−20 EUR»
За бажанням відправника можна отримати копії SWIFT від усіх банків, що мають бути в ланцюжку. Але за це потрібно заплатити.
Порад не даю. У кожного власні обставини.
Порад не даю. У кожного власні обставини.
Друзі!
Я витратив час на цю історію, тому підведу риску та викладу власні міркування.
Не варто витрачати свій час на відгук, що містить перекручену, спотворену або неправдиву інформацію. Помітив збіг — чим більший шрифт, тим менше правди в тексті.
Цитата:
Отправитель тоже неоднократно обращался в отделение, писал и звонил на горячую линию,
на что банк-отправитель отвечает, что с их банка платёж ушёл,
МТ103 чтоб отследить платёж они физ. лицам не дают, где завис платёж они не знают и ни чем помочь не могут.
Нижче копія з оф. сайту Райффайзенбанк Чехія
Ceník produktů a služeb pro soukromé osoby
Прайс-лист товарів і послуг для приватних осіб
4. Пошта /SWIFT :
80 / 150 CZK вкл. ПДВ за повідомлення
6. Нестандартні послуги (розслідування платежів, пошук документів)
та інші послуги, прямо не зазначені в прейскуранті:
— 200 чеських крон вкл. ПДВ (за кожні розпочаті 15 хв.) + фактичні витрати
На тому завершую. Мирного неба та скорішої перемоги над кацапстаном.
Я витратив час на цю історію, тому підведу риску та викладу власні міркування.
Не варто витрачати свій час на відгук, що містить перекручену, спотворену або неправдиву інформацію. Помітив збіг — чим більший шрифт, тим менше правди в тексті.
Цитата:
Отправитель тоже неоднократно обращался в отделение, писал и звонил на горячую линию,
на что банк-отправитель отвечает, что с их банка платёж ушёл,
МТ103 чтоб отследить платёж они физ. лицам не дают, где завис платёж они не знают и ни чем помочь не могут.
Нижче копія з оф. сайту Райффайзенбанк Чехія
Ceník produktů a služeb pro soukromé osoby
Прайс-лист товарів і послуг для приватних осіб
4. Пошта /SWIFT :
80 / 150 CZK вкл. ПДВ за повідомлення
6. Нестандартні послуги (розслідування платежів, пошук документів)
та інші послуги, прямо не зазначені в прейскуранті:
— 200 чеських крон вкл. ПДВ (за кожні розпочаті 15 хв.) + фактичні витрати
На тому завершую. Мирного неба та скорішої перемоги над кацапстаном.
- +
- 0
- Елена Иванова
- 18 августа 2024, 17:42
- #
Я Вам дуже вдячна за допомогу, багато корисної для мене інформації. Але з тим, що інформація містить перекручену, спотворену або неправдиву інформацію-категорично не згодна. Легко казати, коли розумієшся в банківських питаннях, та ще й розумієш звернену до тебе мову. Але коли людина, що відправляла, вже не молода, не знає чеської мови, не вміє користуватися гаджетами, зайшла у відділення і пояснила як змогла, що ій треба відправити в Україну 14 000 грн. +/- для онука, заплативши всі комісія, і тепер не знає де шукати ті гроші, куди писати заяви та щей платити за розшук платежу 10−20Євро кожному банку-кореспонденту, що приймали участь у переводі, який за три тижні не дійшов. І Ви вважаєте це нормальним, ще й пишете, що з моєю інформацією щось не так? Моє питання було для співробітників Привабанку, які відповіли на моє питання, я отримувач платежу, а не відправник. Ви зі своєї власної ініціативи вирішили мені допомогти в цьому питання. Я Вам вдячна, але не потрібно ображати, для мене Ваше останнє повідомлення образливе
Враховуючи:
Але коли людина, що відправляла, вже не молода, не знає чеської мови, не вміє користуватися гаджетами,
Ви маєте самостійно он-лайн через сайт чеського банку поставити запитання, загального характеру (без посилання на цей переказ, тому-що ви не відправник).
1. Як відправити чеш. крони на гривневу карту ПриватБанку.
2. Які банки-корр. будуть задіяний при цьому.?
3. Яка вартість повернення свифт платежу?
В ланцюжку може бути мінімально один банк-корр. (або більше)
Це зменшить витрати.
Потім (відправник) треба запросити копію свіфта з останньої ланки БанкКор-ПриваБанк.
За це треба заплатити. Банк може попросити номер карти для оплати.
Ця свіфтовка покаже де шукати.
Можна зразу (відправник) замовити повернення платежу.
Вирішуйте, що дешевше.
P.S.
Але коли людина, що відправляла, вже не молода, не знає чеської мови, не вміє користуватися гаджетами, — то враховуйте, що вона може помилитися і не звинувачуйте банк передчасно.
Але коли людина, що відправляла, вже не молода, не знає чеської мови, не вміє користуватися гаджетами,
Ви маєте самостійно он-лайн через сайт чеського банку поставити запитання, загального характеру (без посилання на цей переказ, тому-що ви не відправник).
1. Як відправити чеш. крони на гривневу карту ПриватБанку.
2. Які банки-корр. будуть задіяний при цьому.?
3. Яка вартість повернення свифт платежу?
В ланцюжку може бути мінімально один банк-корр. (або більше)
Це зменшить витрати.
Потім (відправник) треба запросити копію свіфта з останньої ланки БанкКор-ПриваБанк.
За це треба заплатити. Банк може попросити номер карти для оплати.
Ця свіфтовка покаже де шукати.
Можна зразу (відправник) замовити повернення платежу.
Вирішуйте, що дешевше.
P.S.
Але коли людина, що відправляла, вже не молода, не знає чеської мови, не вміє користуватися гаджетами, — то враховуйте, що вона може помилитися і не звинувачуйте банк передчасно.
- +
- 0
- Елена Иванова
- 19 августа 2024, 11:52
- #
Щодо помилок, то перевод робив співробітник чеського Райффайзенбанку за реквізитами, що йому надали. Ці реквізити для Swift перекажу саме в чеській кроні надав мені як отримувачу ПриватБанк. Відділ Swift ПриватБанку перевіряв реквізити цього переказу за моїм проханням, сказали що все вказано вірно. Щодо замовлення повернення платежу-зрозуміла. Не зрозуміло лише одне, якщо заплатити за розшук, то як це вплине на подальше просування платежу? Якщо платіж десь зупинився, скоріше на все є причина. Заплатить за розшук, це ще й займе якийсь час, щоб потім все одно писати заяву на повернення відправнику? Раз платіж не може доставити якийсь з банків-кореспондентів в цьому ланцюжку, то від подачі заяви на розшук відправка не прискориться, вірно?
- +
- 0
- Елена Иванова
- 19 августа 2024, 12:03
- #
І коли свіфтовка покаже де шукати, то яким чином я його буду там шукати, якщо наприклад, він в якомусь з американських банків-кореспондентів завис?
«яким чином я його буду там шукати» — Ви не маєте ніякого стосунку до платежа.
Навіть поскаржитися на сторінці Райф. банку ви не можете, бо не є клієнтом.
Шановна!
1. Помилку в реквізитах виявить копія свіфтовки.
2.Пошук та повернення це платні банківські послуги — їх виконує банк.
3. Де зараз платіж може сказати лише банк відправника.
Навіть поскаржитися на сторінці Райф. банку ви не можете, бо не є клієнтом.
Шановна!
1. Помилку в реквізитах виявить копія свіфтовки.
2.Пошук та повернення це платні банківські послуги — їх виконує банк.
3. Де зараз платіж може сказати лише банк відправника.
Епілог:
«Відділ Swift ПриватБанку перевіряв реквізити цього переказу за моїм проханням,» — слова зайві.
Винний в усьому ПриватБанк.
Не перевірив по відеозв"язку які саме циферки та буковки були внесені в платіжний бланк в Чехії.
«Відділ Swift ПриватБанку перевіряв реквізити цього переказу за моїм проханням,» — слова зайві.
Винний в усьому ПриватБанк.
Не перевірив по відеозв"язку які саме циферки та буковки були внесені в платіжний бланк в Чехії.
- +
- 0
- Елена Иванова
- 19 августа 2024, 14:39
- #
Я не знаю поки що хто винен, але проблема лише в мене. Жоден з банків в цьому ланцюжку не постраждав, тільки зароблять на комісіях. Людина відправила гроші, заплатила за це комісю згідно тарифів банку. Чому вона повинна ще платити гроші і витрачати свій час на розшук свого ж переказу, абсурд якийсь? Якщо вдасться розібратися хто винен — я обов’язково напишу
- +
- 0
- Елена Иванова
- 19 августа 2024, 14:49
- #
Бувають ситуації, коли переказ заходить до банку-отримувача, а банк-отримувач або не приймає їх з якоїсь причини, або ж не може зарахувати отримувачу, бо щось не так з реквізитами. Тому мої питання до ПриватБанку, бо саме він банк-отримувач
Що таке свіфт трохи розібралися.
Питання:
Що планувалося (або було в платіжній інстр.) в графі «призначення платежу»
Питання:
Що планувалося (або було в платіжній інстр.) в графі «призначення платежу»
- +
- 0
- Елена Иванова
- 20 августа 2024, 11:09
- #
В графі «Призначення платежу» було «Переказ родичу». Сьогодні зранку 20.08 прийшла смс від ПриватБанку про зарахування переказу. Питання, вирішене, дякую!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Все курсы банка |
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. З цього питання раніше були ініційовані заявки, в результаті яких перевіряли доступну інформацію та надавали зворотній зв'язок.
На жаль, за наданою інформацією SWIFT переказ на зазначену суму не надходив до нашого Банку.
Рекомендуємо зв'язатися з відправником для уточнення стану переказу.
Банк з якого здійснювався платіж може ініціювати запит на оновлення стану або розшук переказу.