Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Технічна неможливість стати онлайн клієнтом банку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
rene23 17 августа 2024, 1:51
Вітаю.
Ситуація наступна: я пенсіонер-жінка знаходжуся на окупованій території (тобто відвідати відділення банку не є можливим), робила процедуру реєстрації для відкриття пенсійної картки (для виплат), всі необхідні документи є (внутрішній паспорт старого зразку, ІНН, пенсійне посвідчення). При першій спробі у зв’язку з поспіхом (тому що не зажди є швидкісний інтернет), при подачі всіх документів я випадково сфотографувала 4−5 сторінку внутрішнього паспорту не свою, а мого чоловіка, тому що паспорти лежали поруч. І після цього система відхилила мою заявку, що логічно. Але було наголошую 7 спроб (!!!) протягом ДВОХ місяців і всі ці рази система відхиляє мої заявки без пояснення причин. Подаються документи належної якості, фото документів всі читабельні і гарної якості, просто, (як я думаю) це зв’язано с першою хибною спробою. Варіант того, що я роблю щось не так або фотографії роблю якось некоректно, або погане освітлення, тощо — виключено. Нам вдалося з ПЕРШОЇ спроби зробити всі ці дії і відкрити картку моєму чоловіку без серйозних зусиль. Ситуація патова, оператори в чаті нічим допомогти не хотять, були також створені заявки і надана інформація до технічного відділу, де я робила запис екрану зі своїми діями при реєстрації. Відповідь стандартна фото не тої якості, хоча всі вимоги додержані. Проблема виникає на останньому завершуючому етапі, коли вже вся інформація подана і всі фото документів прийняті, перед дзвінком оператора. Наголошую, що в процесі реєстрації фото яке не є читабельним при заповнювання анкети сразу відхиляється, і просить перефотографувати. В мене всі фото система приймає!!! Тобто проблема в системі прийому і опрацюванні моєї реєстраційної заявки, за всі 7 спроб (!!!) ми вже все перепробували. Зі своєї сторони могу точно запевнити, що всі надані мною фото і інформація були належної якості, бо інакше не змогла б після однієї з моїх невдалих спроб — зареєструвати свого чоловіка з першої спроби. ПРОБЛЕМА ТЕХНІЧНОГО ХАРАКТЕРУ зі сторони системи прийому і опрацювання заявки на реєстрацію. Для вирішення мого питання потрібен небайдужий і компетентний фахівець банку. Нажаль не можу отримати свої зароблені гроші, питання виживання. Дякую за допомогу. Слава Україні!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 17 августа 2024, 10:02
Вітаємо. Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Технічна неможливість стати онлайн клієнтом банку