Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Зняти гроші без підтвердження

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Загубила ввечері картку, помітила це зранку і одразу заблокували. Крадій знайшов її зранку і протягом двох годин, коли я ще спала встиг назамовлювати послуг у apple та steam на 15 000 грн. При цьому жодних запитів на підтвердження платежу не було (хоча зазвичай вони є). Двічі приходила смс про спробу змінити пароль (нічого не підтверджувала, я спала).

Реакція Приватбанку — ви самі в усьому винні. Дзвонила до гарячої лінії багато разів, лише один раз мені надали нормальну консультацію. Співробітниця у відділенні почала звинувачувати моїх дітей і мене у крадіжці, і головне нагло брехала в обличчя про те, що моя картка не застрахована. Якби я не знала про страхування і не наполягала, то мене б обдурили ще й тут (а ця послуга платна)

Навіть якщо я загубила карту, то чому не приходять повідомлення? Нащо я тоді плачу гроші за цю послугу?

До речі послуга «особистий банкір» теж не діє, дзвонити нікому, звертатись нікому, ніяких переваг не додаткових вона не дає, приймають в порядку черги (хоча при оформленні казали, що без черги)

Що найсмішніше та найстрашніше, банк не відправляв повідомлення про списання грошей на сайтах, зате дзвонив, щоб я збільшила ліміт на покупки в інтернеті, мабуть, щоб крадію було зручніше.

Відправили до поліції і першою же фразою поліцейських було «не треба писать заяву, Вам гроші не повернуть». Ще й почали перевіряти теоефон чи не співпрацюю я з руснею.

Це все відбувається вже більше року, з іноземними сайтами та покупками в інтернеті, але приват банк це ігнорує.

Зараз в черговий раз просить оновити данні про себе, збирає купу інфи від ІНН до номеру телефону та місця проживання. Але крадіям зняти гроші з моєї картки легше ніж мені(адже мені завжди приходив запит на підтвердження)
Приватбанк
Ответ банка
6 августа 2024, 15:21
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.

Комментарии - 1

+
0
HkHk1
HkHk1
6 августа 2024, 17:05
#
«Спеціалісти» приватбанку лише хочуть звинуватити мене, бо кожен починає розпитувати кому я передавала дані (хоча карта загублена), на яких сайтах я реєструвалась та на які посилання переходила, а може це я сама списала і забула. Я вбачаю в цьому спробу психологічного тиску та перекладання відповідальності.

Мої гроші мають бути захищенні. Я плачу за це банку, у тому числі купуючи у нього додаткові послуги для захисту такі як смс-повідомлення і страхування від шахраїв, бо загубити карту може кожет, витягти карту з карману чи сумки можуть у кожного. А мене ще й намагаються викрити у недбалому ставлені до картки? Де відповідальне ставлення банку, який не блокує картку після невдалих спроб змінити пароль, а потім проводить транзакції без моєї згоди?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Все курсы банка