Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Борис Сват 13 октября 2023, 10:21
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Леси Украинки, 55
Нема в касах банка валюти — то повертайте кошти, овертрафтом.
А ні за тим, що обдираєте на 125 грн на кожній $100.
Приватбанк
Ответ банка
13 октября 2023, 11:39
Вітаємо.
На жаль, у публікації не вказано даних, щоб ідентифікувати вас, як клієнта банку, та вирішити питання. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та проаналізувати ситуацію.
Проблема решена
Вікторія Вікторівна 13 октября 2023, 9:33
Вже 6й раз бронюю валюту в Чернівецьких відділеннях Приват банку. На замовлену сумму пропонують купюри 96року, та не дають купюри від 2000р. Просила їх забронювати на наступний день вони відмовляються відкладати, кажуть що буде то видадуть, але вже 6й день не було купюр молодше 96р. Таке враження, що вони нові купюри скидують валютчикам.
Просто жах, ніколи не буду мати справу з цим жахливим банком, а тим більше там валюту тримати.
Це не нормально, коли самый більший бан країни спулює своїм клієнтам старі купюри, які через місяць чи пів року знову вийдуть з обігу, як зробили пару місяців назад.

Не РОЗМІЩУЙТЕ ВАЛЮТУ в цьому жахливому корупційному банку. Вони працюють тільки з валютчикам!

Ніколи у вас не поставлю більше валюту!!!
Приватбанк
Ответ банка
13 октября 2023, 10:18
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ankrem 12 октября 2023, 18:27
Весь тиждень намагався отримати валютну готівку з карти.
Спробував 3 відділення в різних локація, кожен раз попередньо замовляючи готівку.
Кожного разу зі слів касирів валюта була зі штапами, мітками і плямами.
Пересвідчитись в цьому можливості не має.
Що робити далі не зрозуміло.
Приватбанк
Ответ банка
12 октября 2023, 19:40
Вітаємо. У відділенні видаються купюри, які в свою чергу попередньо пройшли додаткову перевірку. Під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати та зробити повторне замовлення.
Проблема решена
Svetlana58 12 октября 2023, 13:38
Добрий день! При отриманні картки для виплат в приват мене примусили брати і універсальну. Говорили, що я нічого не розумію і т.д., і т. п., і без універсальної я не зможу отримувати свою пенсію. Я говорила, що універсальна мені не потрібна, але на це ніхто не звертав уваги. В результаті такаго шантажу — у мене тепер 2 карти. Але ж універсальна мені не потрібна. Чи мають право консультанти банку відмовляти мені у закритті універсальної? Чи правда, що я тоді не зможу отримати пенсію по картці для виплат?
Приватбанк
Ответ банка
12 октября 2023, 15:29
Вітаємо.
Ви можете закрити карту в будь-яку мить через Приват24. Це дуже просто, в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — ⚙ — Закрити картку — Подати заявку.
Договір за карткою буде успішно розірвано після підписання документа.
Відеоінструкція — https://pb.ua/short?5YT3S
Проблема решена
eidechse 12 октября 2023, 4:24
Користуюся послугами Приватбанку 15 років. Вчора ввечері спокійно розрахувалася приватівською карткою в магазині, а через кілька годин вже не змогла зайти в Приват-24 ні в телефоні, ні у веб-браузері. Система перестала розпізнавати мене як клієнта і вимагає підтвердити номер телефону в банкоматі чи терміналі. Для підтвердження потрібна діюча картка, але (сюрприз!) моя картка вже не діюча. При спробі скористатися нею для розрахунку онлайн чи оффлайн отримую відмову або помилку. Дзвоню на 3700, там мій номер телефону також більше не знають. На дзвінки з неавторизованих номерів служба підтримки відповідати не хоче. Ставлять у чергу — немає вільних операторів, залишайтесь на лінії — витримують 20 хвилин і скидають дзвінок. Пробувала дзвонити вдень, пробувала дзвонити вночі, провела в режимі очікування загалом більше двох годин, вільних операторів так і не знайшлося. Онлайн допомога без авторизованого номеру телефону не працює. Поки ти клієнт, ти можеш звернутися по допомогу, а якщо ти не клієнт, навіть через збій системи, з тобою ніхто говорити не хоче. Такого скотського ставлення не бачила більше в жодному банку, ганьба! Цікаво, а інформація про мій валютний депозит теж зникла з системи?
Приватбанк
Ответ банка
12 октября 2023, 9:52
Вітаємо.
Перепрошуємо за можливі незручності. Процедура направлена на протидію шахрайства. Підтвердити номер для проведення фінансових операцій в банку ви можете через чат на сайті банку.
Для цього потрібна наявність:
— веб-камери;
— українського або закордонного паспорта.
Проблема решена
alexandros2022 11 октября 2023, 20:56
Цікава ситуація виникає коли замовити занятия usd з валютної карти, і звернутися безпосередньо в касу після повідомлення що кошти надійшли, то касир видає долар 1996 року або з певними печатками чи помітками чорнилом, запевняють що інших нема, а нових купюр і подавну.
На запитання переглянути всі можливі купюри, адже сумма не більше 1300 доларів, на відріз відмовляються.
Зрозуміло що такі «проблемні» купюри не користуються попитом в народу.
Питання де осідають «гарні» купюри, але це відомо лише працівникам банку та їх «колегам» в «чорних» обмінниках…
Уточню, дана ситуація виникає неодноразово.
Приватбанк
Ответ банка
12 октября 2023, 9:39
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
LikaTravel 11 октября 2023, 19:00
Банк блокирует перевод без какой-либо причины. Операторы отвечают, что это вообще не банк блокирует и не были никаких запросов на перевод.
Приватбанк
Ответ банка
11 октября 2023, 20:49
Вітаємо.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Проблема решена
angryman 11 октября 2023, 18:01
Вот просто хотел сказать что приват перестал вибрировать на смартфоне при списаниях, но реклама с приват24 продолжает вибрировать
Приватбанк
Ответ банка
11 октября 2023, 20:49
Вітаємо.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та проаналізувати ситуацію.
Александр Махортов 11 октября 2023, 14:47
Полтора года рассказывают, что лимиты пересматриваются каждый день. Причин не возврата частями не могут назвать. Ладно бы если не было дохода, так офицальный доход стабильный и во время войны. Ответ всегда под копипасту «багато факторів. Деталі надати не можем. Вручну перевірити не можемо». Банку желаю обанкротиться с таким отношением
Приватбанк
Ответ банка
11 октября 2023, 16:42
Вітаємо.
Банк приймає рішення про розмір ліміту за послугою «Оплата частинами» і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників.
Рекомендуємо продовжувати активно користуватися продуктами банку, це може вплинути на рішення банку про підвищення ліміту в майбутньому.
Проблема решена
Kotselk 11 октября 2023, 12:28
В лютом 2023 поповнював свою валютну картку в терміналі привату, при внесені останньої купюри термінал завис, в підсумку остання купюра в 100$ не була зарахована мені на рахунок. Звернувся на гарячу лінію з даним питанням, надав номер терміналу, час проведення операції, все що було необхідно. Через день-два відповіли що ніякої купюри, яка могла бути не зарахована, я не вносив, я запитав чи була інкасація даного терміналу-відповідь була, що ще не було, а як же Ви можете бути впевненні що даної купюри там немає, запитав я. Далі чекав поки буде інкасація- після її проведення виявилось що купюра лишня таки є, але тепер у банка виникли питання що до рівня іі пошкодження. Мене повідомили що вона буде передана на екпертизу в НБУ, і заключення з НБУ буде через 3 місяці. Пройшло три місяці, зателефонував на підтримку- відповіли що результату до цих пір немає, треба почекати ще три місяці. Пройшли наступні три місяці, моі дзвінки в підтримку як закінчувались словами Ваше звернення прийняте чекайте рішення, а через добу в додаток приходить повідомлення що Ваше звернення потребує більше часу для відповіді і статус звернення яке я подавав стоїть як «закрите», і рух по даній проблемі відсутній взагалі. Станом на сьогодні пройшло майже 11 місяців з моменту виникнення проблеми, а рішення як було відсутнє, так і є на сьогоднішній день + повна відсутність перспективи вирішення, маю тільки довжелезну історію звернень з даного питання.
Приватбанк
Ответ банка
11 октября 2023, 14:44
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема решена
peregrint 10 октября 2023, 19:06
Приватбанк привласнює чужі кошти. Замовила готівку на відділення Приватбанку на 06.10.2023. У додатку 06.10.2023 прийшло підтвердження, що кошти готові до видачі. При візиті до каси відділення 06.10.2023 касир відмовилася віддати мені мої гроші. У той же день зателефонувала на гарячу лінію Приватбанку та залишила скаргу на цю ситуацію (№ звернення 15819042). Звернення не опрацьовують, а на гарячій лінію «пудрять мізки» та переносять вирішення питання (вже 5-тий день я не можу отримати свої гроші). 10.10.2023 спеціаліст гарячої лінії Олексій (№ 297307 — з його слів) сказав, що нічим мені допомогти не може, та на запитання «коли я змогу отримати свої кошти» він не дав ніякої відповіді.
Коли я зможу отримати свої гроші, які довірила Приватбанку, як клієнт? Мені це невідомо. Я просто залишилася без грошей. Така бездіяльність Приватбанку та безпідставна відмова в видачі моїх коштів касиром наштовхує лише на думку, що в Приватбанку засіли шахраї. Думаю звернутися зі скаргою на дії Приватбанку до НБУ, або навіть до поліції, тому що ознаки шахрайства Приватбанку на обличчя — «заволодіння чужим майном або придбання права на майно шляхом обману чи зловживання довірою».
Приватбанк
Ответ банка
10 октября 2023, 20:17
Вітаємо. Приносимо вибачення за отримані незручності та очікування. Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Дякуємо за розуміння.
Проблема решена
Nrfx1964 10 октября 2023, 16:17
Такого знущання над клієнтом і не придумаєшь. Банк *чекає підтвердження ?! від кого???* платежу із зарплатної!!! картки більше 4х годин. При цьому скасувати платіж неможливою Відповідь *фахівців* одна- перевіряйте в архиві.
Приватбанк
Ответ банка
10 октября 2023, 18:20
Вітаємо. Приносимо вибачення, що сталася така ситуація. Будь-який платіж, який проводиться з картки ПриватБанку, може випадати на перевірку.
З метою забезпечення безпеки операцій в мережі і захисту коштів на рахунках ми проводимо додаткову перевірку. Це звичайна стандартна процедура, яку ми вибірково здійснюємо з метою недопущення різного роду ризиків. Радимо повторити створення платежу і слідувати рекомендаціям для його підтвердження. Після підтвердження перевіряти стан операції можна в Приват24 через меню Архів. Дякуємо за розуміння!
Проблема решена
dbk 9 октября 2023, 17:10
Після майже 20 років користування Приватом сьогодні не зміг увійти до свого облікового запису. Після 20 хвилин листування в чаті з’ясувалося, що банк розірвав усі договори зі мною та припинив обслуговування моїх рахунків. На запитання чому відповіли, що мені відправляли повідомлення з вимогою пояснити джерела отримання коштів. Однак ні в застосунку, ні в веб-версії, ні на емейл я не бачив цього повідомлення. Коли і куди його було відправлено, у чаті «вже не мають змоги пояснити». При цьому для повернення коштів мені потрібно з’явитися у відділення і принести список документів, який банк направив за місцем моєї реєстрації. І тут виникає дві проблеми: 1. Місце моєї реєстрації на окупованій території. 2. Я перебуваю за кордоном і з’явитися в найближчому майбутньому не можу.
Приватбанку, поверніть мої гроші!
Приватбанк
Ответ банка
9 октября 2023, 19:26
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам буде направлена офіційна відповідь з даного питання.
Для перерахування залишку ваших коштів на рахунку (ах) в банку, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку (ів), відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
yuoras 9 октября 2023, 15:26
Я просто в шоці.
Блокують картки без підстав.
В мене індивідуальна с дизайном карта її заблркували і пропонують звичайну пластикову взамін.
Мене дивують відповіді
Приватбанк
Ответ банка
9 октября 2023, 16:01
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
trebunskihev 8 октября 2023, 12:32
Газовые плиты ОЛХ доставкой не отправляются, потому что тяжелее 30 кг, поэтому купить плиту на ОЛХ — это танец з бубном. Покупатель не хочет отправлять деньги кому попало, а продавец не хочет отправлять товар кому попало без задатка (доставка больше 1000 грн).
Мошенник продумал историю, назвался реальным Стельмах Иван Николаевич, Киев. Отвечал только на звонки. Говорил, что он фермер, очень занят, ездит часто на почту по бизнесу и готов отправить плиту хоть завтра. Телефон +380958399755, +38−095−839−97−55. Попросил задаток на карту 4790−7299−2912−2638 (4790729929122638), а как получил, то перестал выходить на связь. ОЛХ заблокировала его объявления и аккаунт, но денег уже не вернуть.
Приватбанк
Ответ банка
8 октября 2023, 14:49
Вітаємо.
Наведена картка видана не в ПриватБанку.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій, для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати, за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом, всю необхідну інформацію.
Дякуємо за розуміння.
rtd 7 октября 2023, 18:47
Терминалы, банкомат, отделение ПриватБанк рядом. Отзывы и для того, что бы лучше было плохо банку ПриватБанк, а стройно и хорошо у клиента. Несколько лет назад в одном из отделений ПриватБанк поймались на ошибках в работе с клиентами. Эти ошибки тогда прекратились. Кстати кассир не пытается не удачно спросить клиента: «Много? «. Такого в работе банка с клиентами нет. Банкомат не однократно тупит. Карта всунута. Банк говорит карты нет такой. Второй раз всунута работает нормально и никуда не отправляет, работает. Добавились проблемы в терминале. Терминал например раньше только так если карты нет, а сейчас у терминала лишние проблемы. Также снятие денег. Вообще. В различных местах снятие денег. Например карту не собирается отдавать хочет задавать вопросы. Нажимается общая кнопка. Но не собирается отдавать карту. Несколько нажатий общей кнопки. Вопрос пропадает. Второй не нужный вопрос. Несколько нажатий кнопки общей. Вопрос исчезает. Карту забирает. Вы в курсе, что принуждать клиента нельзя, а надо карту просто отдать. Странности ПриватБанк. Подучитесь банк в каком ни будь вузе работе с клиентами. Несколько лет назад были очень похожие ошибки у специалистов двух отделений, исправлены, а были и правильная для них работа другого отделения как пример.
Приватбанк
Ответ банка
8 октября 2023, 10:14
Вітаємо.
Ми дуже вдячні за ваші зауваження та робитимемо все можливе, щоб вони допомогли покращити наш сервіс.
gogybaunty11 7 октября 2023, 15:48
Банк становиться какойто мошеннической организацией
На вопрос (кстати можете в разделе вопросов посмотреть)будет ли банк передавать финансавую инфо клиентов передавать в Тцк сп,(так как заработал електронний реєстр призивников)
Банк даже неудосужился дать конкретний ответ, а просто отписался стандартної заготовленной фразой мол руководствуеться законами, тем самим ушел от конкретного ответа, я так понимаю значит будет
Режим.Северная корея.
С такими банками лучше несотрудничать, даже конкретного ответа немогут дать
Будьте осторожни ваги данние возможно уже в руках других лиц, а зная ситуацію с глобальний корупцией у военкомов можно смело ждать звонка от мошенников
Приватбанк
Ответ банка
7 октября 2023, 18:10
Вітаємо.
Без прийняття відповідного закону, що зобов’язав би банки передавати таку інформацію — вона не передаватиметься.
Innuska 7 октября 2023, 9:16
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Александра Поля, 66
Мені заблокували усі картки 2.10.23 р., тому що в мене були перекази на другі карти три, або чотири рази більше 1600−3000. Повідомляють, що це підозрілі операції. Притому, що по кредитної карті історія кришталево чиста. Переводи були з зарплатної карти. Одночасно і на картку були поповненні гроші у розмірі не біль 18 т. Вони запропонували додати документи підтвердження доходів. Додала за рік в цей же день. Дівчата у самому відділенні дуже помогли, но нічого не вийшло. Прийшлося писати на гарячу лінію.Вони через дві години відповіли, що цей документ ухвалений. Ми розблокуємо. По сегодняшний день нічого не змінилось. Я писала у підтримку, вони тільки годують обіцянками. Вже 6 днів ніякого толку. Притому, що операція трансакцій можно робити до 400 т, без підтвердження. І я з ними боротись, я не знаю. Я скільки років була золотим клієнтом банка. Тепер треба щось змінювати з таким відношенням.
Приватбанк
Ответ банка
7 октября 2023, 11:56
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись в ситуації.
MarIaDun 7 октября 2023, 8:14
5.10.2023 з моєї карти Приват, без повідомлень, присилання кодів підтвердження в смс або додатку були списані гроші, більше 500 usd на сайті продажу авіаквитків Spirit Air декількома платежами. Багато років користуюсь Приват, нічого подібного не було. Саме цю картку перевипустила в липні, почала користуватись в серпні, ніде не світила та не доставала, десь 27 серпня вперше підключила кредитну лінію і саме до неї. Підозрюю витік даних саме з привату. Мені завжди приходять запити підтвердити списання найменших сум, а тут були намагання зробити більше 10 платежів, деякі вдалі деякі ні, і по жодному не було запитів ані в додатку, ані смс з кодом, не приходили смс з списанням сум. Написала заяву на повернення в банк, в кіберполіцію, але дивлюсь на відгуки тут-стає неприємно.
Приватбанк
Ответ банка
7 октября 2023, 9:42
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що ви зіткнулись з такою ситуацією.
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). Оскарження операцій проводиться банком за правилами платіжних систем. У випадку, якщо при вказаному платежі не був введений 3D-secure пароль (СМС на ваш номер телефону) — шанси оскаржити дану операцію і повернути кошти розцінюються, як високі. Однак хочемо звернути увагу на те, що розгляд подібних справ строго регламентовано правилами платіжних систем і може зайняти від 45 до 120 днів. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Venceslav 7 октября 2023, 0:27
Попыталась зайти в приват, и вижу проблемы со входом. Звоню на 3700 и слышу о том, что мои счета закрыты, отмывание денег, неуплата налогов и т. д.
Предварительно банк даже не запросил документов подтверждающих средства, без предупреждений, мои социальные выплаты теперь все придется переделывать. Вот так в любой момент хозяин барин может разорвать договор, даже не давая запросов на подтверждение средств.
Приватбанк
Ответ банка
7 октября 2023, 9:38
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись в ситуації.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝