Статус Вашого магазину в Liqpay
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
- +
- 0
- SergeyNina
- 28 июня 2024, 20:19
- #
Попросите банк обновить ваши данные вручную. Скорее всего сбой.
Вже 2 тижні проблемі. Підтримка Приватбанка не може навчитись перевіряти пошту. Хіба це не дно?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.6 | 42.2 |
Все курсы банка |
Швидко відповів на пошту. Тиша. Я вже перевіряю чи нема в мене боргів за податки, чи не заблокували мій ФОП. Ні, все норм. Пишу в підтримку, перекидають між операторами. Кажуть, а Ви анкету не заповнили в П24 бізнес. Заходжу туди, нема ніяких подвідомлень про анкету. Розповіли де шукати такий пункт меню. Швидко заповнюю, відправляю, питаю що тепер? Відповідь: чекайте до 5 робочих днів.
Тобто без попередження магазин заблокували на 5 днів через якусь анкету. Ніби я якийсь шахрай, чи злочинець, чи тіщенко. Ну хіба ж це рівень сервісу? Чому так важко запросити заповнити цю анкету через ту саму ж пошту, дати на це хоча б добу чи скільки потрібно Пб для перевірки? В цей період, коли війна, бізнесу і так не солодко, вимикають світло, воду. Ну невже в такий період так важко бути сервісом для людей?