Банк перевіряє 100% оплат на рахунок ФОП, після 21 години касовує оплати від клієнтів
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.1 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Все курсы банка |
Я неможу нормально працювати, тому що мені постійно доводиться пояснювати клієнтам що все окей, і оплата таки зайде з їх боку. Клієнти в свою чергу говорять що в них таке вперше, і так оплатв проходить тільки на мій рахунок.
На днях закрила рахунок і відкрила новий. Проблема нікуди не ділась, далі всі мої платежі перевіряють вручну. І це займає просто дуже багато часу і нервів.
Поясніть чому так і як це виправити?
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності