Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Загубили мою заробітну плату

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
aliferilchun 12 июня 2024, 20:31
07.06.24 побачила як заробітна плата зайшла на мій розподільчий рахунок ФОП, після цього зазвичай зп зараховується на поточний рахунок. Цього разу вона не зарахувалась, а зникла. В п’ятницю пів дня не було світла і відповідно зв’язку, після відновлення електроенергії і зв’язку побачила 1 пропущений дзвінок від приватбанку. Більше ніяких повідомлень я не отримувала. Зайшовши в додаток приват24 для бізнесу і з’ясувавши, що моя зп зникла, я одразу написала в Допомогу онлайн. Там мені повідомили, що мої кошти не змогли зарахуватись, оскільки було допущено якусь помилку в реквізитах, вони подали запит на банк кореспондент, очікуємо. В понеділок 10.06 ніякого оновлення по моєму питанню не було, я пів дня провела на гарячій лінії спілкуючись з менеджерами, які перез'єднували мене від одного до іншого. Близько 15:00 10.06.24 мені зателефонувала менеджер ЗЕД, яка повідомила, що вся ситуація сталася через те, що в анкеті ФОП в мене було вказано старе прізвище і я вчасно не оновила його. Важливий факт: прізвище я змінила в жовтні і одразу оновила свої дані в приватбанку як фізична особа і 05.12.23 були оновлені мої дані як ФОП (є сповіщення підтверження в додатку за цю дату, що дані актуалізовані). Після зміни прізвища я отримувала на свій рахунок ФОП зп протягом 8 місяців і ніяких проблем не виникало. В понеділок 10.06.24 я додала в свій особистий кабінет файл про свіфт платіж за 06.06.24 за яким я повинна отримати кошти. В цьому платежі всі мої реквізити вірно вказані, включаючи прізвище. А тепер запитання:
1. Де мої кошти?
2. Коли я їх побачу на своєму рахунку?
3. Чому мої дані не актуалізовані, якщо я зробила все ще 05.12.23 і після цього отримувала зп?
4. Чому жоден ваш працівник не може допомогти мені?
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 13 июня 2024, 9:52
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться