Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Найгірший досвід онлайн-платежів за 15 років

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
LiquidStorm 6 июня 2024, 11:42
Намагався придбати електростанцію, на двох різних сайтах, де оплата картою та/або GPay організована через liqpay.ua — вводив як реквізити карти, так і обирав з гаманця Гугла, отримував запит ID Check від Мастеркард — вводив номер з СМС, операція не проходить «перевищено ліміт». Написав в онлайн-чаті у підтримку, сказали треба підтвердження, що картка — моя, фото з картою і паспортом. Але нюанс в тому, що карта — віртуальна, нема як зробити фото. Відповіли що треба довідку з банку, що карта — моя. Ок, пішов у відділення банку, отримав довідку, повторив спробу оплати, знову відмова, відкриваю чат і разом із номером карти відразу надаю довідку + фото себе із паспортом. Мені відповідають, що довідка їм не підходить, оператор вже був інакший, ніж у першому зверненні. Думаю спробую подзвонити по номеру 3700 що на сайті — попадаю в підтримку Привату, які виявляється не мають доступу до liqpay і нічим допомогти не можуть. Все, фініш.

Банк-імітент гроші мені довірив, Мастеркард операцію авторизував, а «прокладка» між мною і магазином-отримувачем платежу обмежила мені право скористатися коштами на мій розсуд. Просто нема слів, жодна інша система (пейпел, аліпей, розеткапей) себе так не вела, як ско***.
Приватбанк
Ответ банка
6 июня 2024, 13:02
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності!
Минфин
Ответ администратора
20 июля 2024, 9:30
Даний відгук став учасником редакційного огляду https://minfin.com.ua/ua/2024/07/19/131202072/

Комментарии - 4

+
0
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
6 июня 2024, 15:08
#
Так при чем приват к liqpay?
+
0
LiquidStorm
LiquidStorm
6 июня 2024, 16:37
#
Передзвонили з Привату (хто не в курсі, liqpay — то їх фінтех), сказали ліміт збільшили, цифру який був і до якого підняли — не назвали, посилалися на безпеку. От тільки вартість електростанції у магазину-продавця від ранку до зараз виросла на 3000 гривень (Bluetti AC180P — з 41990 до 44990). То ж досвід, нажаль, так і залишиться негативний.
+
+11
SergeyNina
SergeyNina
7 июня 2024, 22:38
#
Лимит на разовую одну оплату 30 к. Это «неофициальный» лимит. Поднятие только вручную по запросу.
+
0
TerizoUA
TerizoUA
12 июня 2024, 13:08
#
Ліміт у них різний, і вручну ви його не зміните. треба щоб пройшло декілька платежів. І тут починається квест. Вашим клієнтам блокуєть платіж. Нема чітких правил щоб клієнт підтвердив данний платіж. Лікпей пише про якісь повідомлення для клієнта, а їх нема. Після третьої спроби клієнт вас посилає. Ви звертаєтесь до Лік пею , вони не надають жодної конкретики окрім відповідей типу — «Наша перевірка побудована на математичній моделі, що включає сотні або навіть тисячі показників і основним її завданням є протидія шахрайству. За зверненням клієнта в чат, ми зможемо швидко допомогти йому оплатити.» на питання як же підтвердити дають посилання на сайт і пишіть в чат. І коли у вас буде декілька таких відмов, вони, МОЖЛИВО, підвищать вам ліміт, але це не точно. Є два моменти. Перше , ви , як бізнес втрачаєте клієнтів. Друге не всі клієнти зможуть зайти на їх сайт та щось підтвердити в чаті. А і третє, що йде червоною лінією через все спілкування з Лікпей, Хм на вас пофіг, ніхто не збирається вирішувати питання, тільки відписки, як роботи. Нажаль.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Найгірший досвід онлайн-платежів за 15 років