Найгірший досвід онлайн-платежів за 15 років
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
- +
- 0
- Недорого Отзывы
- 6 июня 2024, 15:08
- #
Так при чем приват к liqpay?
- +
- 0
- LiquidStorm
- 6 июня 2024, 16:37
- #
Передзвонили з Привату (хто не в курсі, liqpay — то їх фінтех), сказали ліміт збільшили, цифру який був і до якого підняли — не назвали, посилалися на безпеку. От тільки вартість електростанції у магазину-продавця від ранку до зараз виросла на 3000 гривень (Bluetti AC180P — з 41990 до 44990). То ж досвід, нажаль, так і залишиться негативний.
- +
- +11
- SergeyNina
- 7 июня 2024, 22:38
- #
Лимит на разовую одну оплату 30 к. Это «неофициальный» лимит. Поднятие только вручную по запросу.
Ліміт у них різний, і вручну ви його не зміните. треба щоб пройшло декілька платежів. І тут починається квест. Вашим клієнтам блокуєть платіж. Нема чітких правил щоб клієнт підтвердив данний платіж. Лікпей пише про якісь повідомлення для клієнта, а їх нема. Після третьої спроби клієнт вас посилає. Ви звертаєтесь до Лік пею , вони не надають жодної конкретики окрім відповідей типу — «Наша перевірка побудована на математичній моделі, що включає сотні або навіть тисячі показників і основним її завданням є протидія шахрайству. За зверненням клієнта в чат, ми зможемо швидко допомогти йому оплатити.» на питання як же підтвердити дають посилання на сайт і пишіть в чат. І коли у вас буде декілька таких відмов, вони, МОЖЛИВО, підвищать вам ліміт, але це не точно. Є два моменти. Перше , ви , як бізнес втрачаєте клієнтів. Друге не всі клієнти зможуть зайти на їх сайт та щось підтвердити в чаті. А і третє, що йде червоною лінією через все спілкування з Лікпей, Хм на вас пофіг, ніхто не збирається вирішувати питання, тільки відписки, як роботи. Нажаль.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Банк-імітент гроші мені довірив, Мастеркард операцію авторизував, а «прокладка» між мною і магазином-отримувачем платежу обмежила мені право скористатися коштами на мій розсуд. Просто нема слів, жодна інша система (пейпел, аліпей, розеткапей) себе так не вела, як ско***.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності!