Скарга
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Доброго дня, в мене теж не вистачає терпіння з приводу спілкуваня з Приватом, вже минуло біля трьох місяців як я сдійснила платіж з Монобанку (клієнтом якого я є) до Привату, але мій банківський переказ був заблокован службою безпеки Приват банку.Крім обіцянок вирішити питання як можна скоріше до теперешнего часу нічого не змінилося, всі дані били надані на прохання банку. Складається враження, що банк займається беззаконням та фінансовим рекетом і при тому, що я не є клієнтом банку і не підписувала з ним жодних договорів.Ваш банк я жодноі людині не рекомендоватиму.Ваша відповідь Від 15−04−2024 р. No20.1.0.0.0/7- 240321/78066 на 4601107-ВБ від 21−03−2024 р
Ответ банка
4 мая 2024, 10:14
Добрий день. За результатом перевірки бачимо, що банком була сформована відповідь на ваш запит і вам надали актуальну інформацію для врегулювання питань у виниклій ситуації з платежем.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии - 1
Доброго дня,
На жаль, проблему не вдалося вирішити. Банк не зарахував грощі контрагенту не зважаючи на всі надані дані, що додатково запросив банк. У відповідь на моє звернення від 21.03.2024 щодо повернення коштів банк вислав відповідь 15.04.2024, що заявка ще обробляється, а інформація перевіряється в архівах та програмних комплексах. Це викликає певне незрозуміння, оскільки платіж був здійснений 09.02.2024. Наразі гроші банк не повернув.
З повагою,
На жаль, проблему не вдалося вирішити. Банк не зарахував грощі контрагенту не зважаючи на всі надані дані, що додатково запросив банк. У відповідь на моє звернення від 21.03.2024 щодо повернення коштів банк вислав відповідь 15.04.2024, що заявка ще обробляється, а інформація перевіряється в архівах та програмних комплексах. Це викликає певне незрозуміння, оскільки платіж був здійснений 09.02.2024. Наразі гроші банк не повернув.
З повагою,
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.6 | 42.2 |
Все курсы банка |