Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Технічна підтримка просто жахлива

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
TheF0cus1 . 2 апреля 2024, 15:59
Потрібно було вирішити питання нарахування відсотків по кредитній картці. Звернувся на гарячу лінію. Голосовий помічник банку не може вирішити практично ніяке питання, спамить вас непотрібними гайдами (які я не просив) і не дає зв’язатись із оператором. Якимось чудом, 10 разів змінивши формулювання мого запитання, нарешті вдалось зв’язатись з оператором, яка за пів хвилини вирішила питання. Складається враження, що голосовий помічник був доданий навмисне щоб дошкуляти клієнтам і витрачати їх час попусту.
Приватбанк
Ответ банка
2 апреля 2024, 17:33
Вітаємо. Приносимо вибачення, за можливі незручності. У разі виникнення непорозумінь з віртуальним помічником Яною, для з'єднання з оператором просто достатньо перефразувати питання для коректного визначення необхідного вам фахівця. Також варто не забувати, що ви завжди можете звернутися в наш чат на офіційному сайті банку pb.ua/chat або в мобільному застосунку Приват24.
Наші оператори працюють для вас цілодобово і завжди з радістю допоможуть вирішити питання. Спасибі за розуміння!

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Технічна підтримка просто жахлива