Заблокували рахунок, розірвали договір
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.6 | 42.2 |
Все курсы банка |
В обід вибило — при вході пише що доступ заблоковано з метою безпеки. Дзвоню на 3700 — робот каже що договір розірвано, на пошту відправлено лист.
Але ніяких листів не приходило, сповіщень в додатку теж.
Спробував ще раз подзвонити на гарячу лінію щоб вияснити деталі — робот по кругу повторяв репліки, без можливості з'єднання з живим оператором.
Зміг додзвонитися з іншого номеру, сказали що треба йти у відділення з паспортом і ІПН щоб написати заяву на вивід грошей.
У відділенні консультант не розуміла що їй робити, питала чи на пошту не приходив лист, я показав що на пошті пусто.
Фотографувала мої документи по декілька разів, мене фотографувала 3 рази, кудись скидала.
Ще я спитав як покрити заборгованість по кредитці, вона сама не знає чи її можна списати із залишку чи треба закрити через касу. Заяву на вивід дала оформити, сказала що до мене подзвонять максимум до вечора наступного дня. От вже вечір наступного дня, а зв’язку ні якого.
Не зрозуміло скільки чекати на виведення коштів, як закрити заборгованість…
Мій перший банк, був клієнтом більше 10 років.
Але по відгукам бачу що зараз масова «епідемія» розривання відносин.
Але найбільше лякає те що немає ніякого зворотного зв’язку від банку, і невизначеність скільки чекати на вивід грошей, бо практично всі мої заощадження були на карті приват.
Для ідентифікації та перевірки інформації щодо стану розгляду заявки ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat