Повна некомпетентність спеціаліста з повернення коштів
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
Отримав 15 мінут назад ще одну неадекватну відповідь з безглуздими персональними порадами.
Немає сумнівів що на тому кінці сидить людина котра не розуміє що пише, й мабуть забула що вона на роботі, де є правила та обов’язки. Відподі такі начебто я к спеціалісту додому прийшов.
Також проігнороване прохання надати почту керівника.
Немає сумнівів що на тому кінці сидить людина котра не розуміє що пише, й мабуть забула що вона на роботі, де є правила та обов’язки. Відподі такі начебто я к спеціалісту додому прийшов.
Також проігнороване прохання надати почту керівника.
>> Якщо клієнт звертається по ділу, котре стосується Європейського продавця\магазину, та доставка відбувається на території ЄС, то й привід та закони повинні братись відповідні
Український банк повинен працювати по європейським законам? Чи що мається на увазі?
Український банк повинен працювати по європейським законам? Чи що мається на увазі?
>>Український банк повинен працювати по європейським законам? Чи що мається на увазі?
ні бляха муха, весь світ та міжнародна платіжна система повинні працювати з українським банком по українським законам. ви коли такі питання ставити, спочатку думайте трішки.
Якщо банк не буде виконувати норми та правила системи, він не буде мати можливості працювати за кордоном. Приклад навести про «дружню» сусідню країну?
І в загалі, ви співробітник банку чи людина котрій не має чого роботи в цьому житті?
Мені потрібні контакти та відповідь керівника відділу стосовно роботи його підлеглих
ні бляха муха, весь світ та міжнародна платіжна система повинні працювати з українським банком по українським законам. ви коли такі питання ставити, спочатку думайте трішки.
Якщо банк не буде виконувати норми та правила системи, він не буде мати можливості працювати за кордоном. Приклад навести про «дружню» сусідню країну?
І в загалі, ви співробітник банку чи людина котрій не має чого роботи в цьому житті?
Мені потрібні контакти та відповідь керівника відділу стосовно роботи його підлеглих
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Все курсы банка |
Особливу увагу зверніть на відповіді та питання спеціаліста.
З яких часів співробітники замість вирішення питання висказують свою думку?
З яких часів співробітники замість того щоб прочитати норми закону та їх роз’яснення офіційною палатою, та пізнати щось нове у своєму житті, вважають свою недосвідченість та фантазію Нормами вище Європейських законів?
Ви просто прочитайте мою кореспонденцію з вашим «спеціалістом» і зрозумієте в чому річ. Я також попросив цього спеціаліста надати мені контакт головного. Та й вас прошу. Я хочу зрозуміти як так трапилось, що я розписав кейс від, А до Я як для дитини, додавши скріншоти до кожного кроку як роз’яснення, а мені у відповідь якусь безглузду маячню пишуть.
Повна зневага мене як клієнта та повна некомпетентність персони яка почала вести мій кейс. Прошу передати мою справу до відповідального співробітника, котрий правильно ініціює арбітраж за інформацію ВЖЕ наданою мною. Це теж саме що замість слідчого всю роботу здійснити та надати йому папку з ділом щоб закрити когось)
В вас купа клієнтів котрі вже довгий час знаходяться в Європі та користуються сервісом та здійснюють покупки в Європі. Вашим робітникам потрібно зробити підвищення кваліфікації та провести семінари з роз’яснення стосовно законів Європи, законів що до продавців та права споживачів.
Якщо клієнт звертається по ділу, котре стосується Європейського продавця\магазину, та доставка відбувається на території ЄС, то й привід та закони повинні братись відповідні, а не розказувати мені як жити та наводити свої фантазії та закони нашої Батьківщини, котрі, готовий посперечатись, й ті не знають.
Оскарження проводиться згідно правил міжнародної платіжної системи.
Згідно правил платіжної системи товар має бути повернутий продавцеві. На даний момент немає підтвердження успішного повернення товару, тому оскарження неможливе.