Скарга
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 10
- +
- 0
- SergeyNina
- 16 февраля 2024, 23:01
- #
Нет не сможете и нбу на это все равно. Вам ещё повезло что вам хоть отдали деньги, а не как в других банках минус 30% или жди по несколько месяцев
- +
- 0
- Veronikaclient
- 16 февраля 2024, 23:34
- #
Дякую, я шокована, комісію і в мене зняли, але я навіть не знаю яку, так як не памʼятаю точну суму, а виписку вони звісно не дають, так як я більше не їх клієнт
- +
- 0
- innapcholko
- 17 февраля 2024, 17:49
- #
Про А-Банк пишите?
- +
- 0
- Veronikaclient
- 17 февраля 2024, 12:40
- #
В подальшому я не зіткнусь з цією проблемою, тому що я більше не є вашим клієнтом, і всім буду рекомендувати відмовитися від вашого банку з некваліфвкованими співробітниками і не вмінням вирішувати питання
Потому что в банковской системе Украины клиент — это шлак по-умолчанию, отсюда и и такое отношение, госбанкам вообще все равно, так как на их деятельность нбу смотрит сквозь пальцы
- +
- 0
- Veronikaclient
- 17 февраля 2024, 13:47
- #
Так, зіткнувшись з таким відношенням, я в цьому переконалась остаточно.
- +
- 0
- StarFighter27
- 17 февраля 2024, 14:22
- #
Нет желания работать за такие зарплаты, за отношение руководства, за планы взятые с потолка.
Вам еще повезло, что хоть деньги получили. А не через месяц.
Жаль, что Вы повелись на эти разговоры + кучу денег потратили на перелет. И еще Ваш сын, с которым не кому оставить. Я и сам отец одиночка и где-то понимаю Вас
Вам еще повезло, что хоть деньги получили. А не через месяц.
Жаль, что Вы повелись на эти разговоры + кучу денег потратили на перелет. И еще Ваш сын, с которым не кому оставить. Я и сам отец одиночка и где-то понимаю Вас
- +
- +15
- Veronikaclient
- 17 февраля 2024, 14:38
- #
Дякую, на жаль банку дійсно всеодно, я взагалі думаю що вони це роблять для того, щоб люди , які не можуть повернутися в силу якихось обставин, залишали гроші в подарунок самому банку
- +
- 0
- StarFighter27
- 17 февраля 2024, 21:45
- #
На это Плевать банк как раз и надеется
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.65 | 42.25 |
Все курсы банка |
Наступні декілька днів я намагалась вияснити як можна забрати свої гроші. В різних установах надавали абсолютно різну інформацію. На электронну пошту повідомили що потрібно моя особиста присутність або довірена особа і тоді гроші перерахують на інший рахунок або віддадуть готівкою, в одному банку моїй мамі повідомили що можна пройти верифікацію у відео чаті, в іншій банківській установі сказали лише особиста присутність і ніяк по іншому. В мене таке питання, чи взагалі кваліфіковані працівники працюють в такій установі, якщо кожен каже різну інформацію?
Ніякої інформації точної я так і не добилась, тому вирішила їхати сама в Україну, залишивши свого неповнолітнього сина на о. Тенеріфе, де ми зараз проживаємо. В країнах Європи я могла мати через це проблеми с законом, так як тут не можна залишати дитину одну навіть на 1 день. Але виходу не було, це всі мої збереження, які в мене були. В мене питання, чому у воєнний час не передбачено ніяких дій, щоб не їхати з закордону, щоб забрати свої ж гроші? Я розумію, що мені направили якийсь лист на адресу прописки, але мало хто живе по прописці, особливо зараз. Для чого електронна пошта, додатки?
Витративши 450 Євро на білети на літак і ще 1600 грн на автобуси, щоб розібратись з банком, який не може донести ніякої інформації я прийшла у відділення у м. Луцьк, щоб особисто написати заяву. Мене фотографували, просили ставити підписи, а потім сказали ручкою на папері написати заявку в довільній формі на перерахування коштів. Заявка 100993515. Було повідомлено що кошти повернуть в період до 3 робочих днів.
Вже повернувшись в країну, де я проживаю, нічого не змінилось через 3 дні. Написавши лист на електронну адресу, мені повідомили, що заявку відхилено через неправильне заповнення. Шановні співробітники, в мене знову одне і те ж саме питання, ви взагалі знаєте саої обовʼязки і як треба працювати? Я витратили 4 дні на дорогу, багато грошей на білети, проживання, залишила дитину одну, тиждень часу, купу нервів і отримала дуже великий стрес, а заявку не прийняли. Я заповнювала заявку під диктовку працівника банку.
Будучи в Україні, я зробила довіреність на маму і вона знову пішла в банк вимагати повернення моїх же грошей, їй видали абсолютно іншу форму заявки, а також прийняли її лише тому, що я вже писала іншу, яка не підійшла. Гроші мені повернули з великим боєм і нервовим стресом лише через 2 тижні. Чому я мала такі проблеми з державною установою. Я не маю проблем с законом, ніколи не брала кредити, не маю служити. Виходить тікаючи від війни і самостійно виховуючи сина, банк в країні, громадянкою якої я є влаштував мені просто колосальні проблеми. Вимагаю розібратись в цій ситуації і повідомити мені які дії щодо банку були прийняті і чи можу я отримати компенсацію за все це недорозуміння?
Нам дуже шкода, що закриття доставило стільки незручностей.
Буде проведена вся необхідна робота, щоб в подальшому ні ви, ні інший наш клієнт не зіткнулися з цією проблемою. Ще раз вибачте за незручності.