Не повертають кошти
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Все курсы банка |
Від 3го листопада я зверталася до всіх інстанцій банку, кожен раз мені говорять різні речі і гроші не повертають. У кол-центрі та чаті максимально некомпетентно відповідають, наче роботи по скриптах, взагалі не чуючи деталей ситуації. Я спілкувалася про ситуацію у відділенні банку, спілкувалася з операторами гарячої лінії, спілкувалася в чатах, спілкувалася з юридичним відділом, спілкувалася з технічним відділом. Постійно формуються якісь «офіційні» заяви, які розглядаються до 30 днів і відповіді притомної немає.
Коли мій виконавець вже у грудні звернувся до банку з запитом на повернення мені надлишку коштів, йому представник юридичного відділу дав відповідь, що я просто маю написати письмово заяву на головний офіс і мені повернуть кошти, бо питань немає, боргу немає, все ок. Я написала офіційну заяву, преклала докази, що надлишок є, платіжні інструкції перерахування коштів, постанову про закриття провадження і відправила документи на головний офіс Привату. І знаєте що? Через 3 тижні я знову отримала відповідь, що тільки виконавець має звертатися до банку. Як таке може бути? При цьому зворотнього звʼязку зі спеціалістами, які хоч якусь інформацію можуть дати компетентно, немає. Неможливо повернутися до спеціаліста, з яким тільки що спілкувався по заяві, бо «в банку такої можливості немає». І до цього ж не надається мені юридичне підтвердження, що дійсно виконавець має писати запит на повернення моїх коштів. Тобто я можу йти знову до виконавця (хоча це взагалі не моя задача!) і на словах пояснювати, що від нього в котрий раз хоче банк.
І це вже триває третій місяць. Тобто притомного зворотнього звʼязку немає, мене футболять з відділу на відділ, будь-яка заява на найпростішу дію розглядається до 30 днів і результату немає. Хоча це мої законні кошти, які мені мали зарахувати на мою карту ще 3 листопада. Як може так працювати система? Як можна спиратися просто на слова і не надавати жодного юридичного підтвердження? Як таке може бути, що я не можу свої ж кошти повернути 3 місяць і маю бути посередником між виконавцем і банком і вмовляти вирішити моє питання? Як може бути офіційна наче відповідь від представнику банку, що «ну це ж її кошти, хай і пише кудись заяви»?
Надмірно перераховані кошти від ДВС на картки клієнта не повертаються, кошти повернути можна лише відправнику за листом.
Для повернення зайво перерахованих коштів необхідно надати лист від відправника з проханням повернути надмірно оплачені кошти із зазначенням № рахунку для повернення.