Про все хороше і не дуже
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.1 | 45.1 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Тільки от глюченість Приват24 вже дістала. Баланс по картці частіше показує неправильно чим правильно. Виписки путає між картками, буває що якщо поставити широкий діапазон дат операцій(наприклад такий як за замовчуванням) то показує далеко не всі операції. Якщо поставити тиждень то все ок. Вчора робив перевід через приват24 між власними універсальними картками, показало що візьме комісію (0.5%), написав в онлайн чат щоб перевірили — сказали що це помилка і комісії не має бути. Провів перевід, зняло комісію… В чаті співробітник написав що подасть заявку на повернення комісії — сьогоді повернули. А ще в відділення зайшов, так там співробітниця казала що за перевід між своїми універсальними картками і має бути комісія 1%, а якщо кредитні кошти то 3%, хоча на сайті як приват24 так і приватбанку вказано 0. Я їй це казав, до того ж багато разів робив такі переводи, вона продовжувала стверджувати що мене неправильно консультували… і попросила сказати якщо повернуть комісію.
Ну і мобільний приват24 добрий тільки для того щоб логінитись в веб версію через QR код. Баланси неправильні, особливо по депозитах, картки не завжди всі показує (допомагає видалення даних програми через андроїд), навіть поповнення мобільного інколи не проходить…
А ще відкриття/закриття карток це завжди шось з чимось. Можливо це я такий не везучий але тільки перший раз картку відкрили «всунули» без проблем.
Коли виходить термін дії картки не приходить ніяких СМС, її баланс неможливо подивитись в приват24, він автоматично нікуди не переводиться і взагалі ніяк неможливо дізнатись що він є. Вирішує питання тільки звернення в підтримку і то листом з проханням перевести кошти на іншу картку, чат теж безсилий.
Ще було таке що чек від Google якось зарахували на картку в якої давно вийшов термін дії, ця операція навіть показалась в виписці…
Ну і про відкриття картки. Захотів змінити свою універсальну на голд з акцією за депозит. Все оформив, але дали чомусь не 2 картки (для виплат щоб знімати депозит і універсальну голд), а 4. Пояснили що 2 з них не дійсні і їх можна викинути. Також поки в касі ставив гроші на депозит прийшла СМС про перевід коштів з універсальної у звязку з її перевипуском, я перепитав чи її блокують — сказали що ні, можна користуватись. В результаті універсальну прогнозовано заблокували, а кошти які на ній були не з«явились на жодній з тих 2 нових карт. Писав в підтримку, казали що „вони вже є, просто баланс ще не оновився“. Чекав 2 дні, грошей так і не було. Раптом прийшла СМС з проханням активувати карту (одну з тих 2 що я мав викинути). Активував, а гроші з універсальної давно на ній…
Вчора прийшов забрати MC World і захотів ще відкрити універсальну Visa Gold. Відкрили з лімітом 0 що мене цілком влаштовувало. Активувати картки більше години не могли — не приходила СМС, або приходило 13 штук але запізно. Навіть замовляли дзвінок якоїсь підтримки щоб я по телефону активував, пітримка теж не могла… СМС на 10060 з моєї ініціативи вирішило проблему за 5 секунд і відповідь прийшла як завжди миттєво.
Але на цьому проблеми з новими картками не закінчились. Їх чомусь відмовляються приймати термінали, в приват24 Visa Gold показується як картка для виплат (без деяких опцій в настройках, кредитний ліміт додається до моїх коштів, але наявність кредитного ліміту не показується, і він чомусь не 0). Помилково видана картка замість якої оформлявся цей перевипуск досі показується як активна в приват24, правда ліміт операцій по ній 0 і не змінюється. Ще чомусь на неї вчора було зараховано 300 грн від Head Office. Ну і розрахунки по Visa Gold чомусь показує в виписках по старій картці. В банку запивняють що ці чудеса пройдуть за 2-3 дні і пояснють тим що картка нова.
Загалом враження від банку середні. Обслуговування в відділеннях порівняно з іншими банками з якими мав справу не найкраще. СМС інформування супер. Приват24 таке враження що писали індуси або студенти 3-шники, за зарплату джуніора і то в гривнях, але по функціоналу він все ж №1 і глюки часто ні на що не впливають або вирішуються в чаті. Мобільний приват24 можна використовувати для логіну в веб-версію або пошуку терміналів по карті. Бонус+ радує. Депозити у Львові раніше повертали, як зараз буде видно.
До цієї чудасії з карточками рекомендував цей банк знайомим, зараз задумуюсь над переведенням депозитів в інший банк і використанням карток привату тільки де є бонус+ і за кордоном (комісія 0 за операції в валюті відмінній від валюти картки). Якщо софт для карток і приват24 такий глючений то де гарантія що з депозитами все добре?
Дякуємо, що Ви знайшли час поділиться своїм досвідом роботи в нашому Банку і на власному прикладі відзначили як позитивні, так і негативні, на Ваш погляд, моменти.
На жаль, залишених при додаванні відгука даних недостатньо, щоб прокоментувати описану ситуацію. При цьому банк готовий детальніше розглянути всі Ваші питання і надати допомогу. Повідомте, будь ласка, на help@pb.ua, вказавши посилання на відгук, опис ситуації і контакти для зв'язку. Також будемо вдячні, якщо в листі Ви зазначте деталі візиту до відділення (дату, приблизний час, адресу), щоб ми могли проаналізувати і опрацювати ситуацію із співробітниками.
З повагою, ПриватБанк.