Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Я не знаю, що зробити, щоб прорватися через вашого бота

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Peloquin 14 декабря 2023, 19:35
Користуюся банком давно, усім задоволена. Але є але, яке мені все псує.
Яке б в мене маленьке питання ні виникло, не дай боже воно буде хоч трохи нестандартне.
Бо кожного разу, буквально кожного, я повинна витрачати мінімум 10 хвилин, щоб прорватися через чатбота до живої людини. Цього разу я просто здалася та задала те ж саме питання іншому банку, де в мене є рахунок. Бо бот просто не розуміє, що я хочу запитати, запит ЖИВУ ЛЮДИНУ ПІДКЛЮЧИТИ ігнорує, каже, я розумію, що ви хочете живу людину, я також можу вам допомогти.
Кожного разу, коли мені вдається якось потрапити на живу людину, я до контакта з бідолашним оператором вже зла, як собака.
Дуже погано. Дуже. Ось щоб власник до Швидкої намагався зателефонувати, а йому таке відповідало, як ваш бот.
Приватбанк
Ответ банка
15 декабря 2023, 9:07
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що після звернення в підтримку ви отримали неприємний досвід. Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Наші оператори поруч 24/7!

Комментарии - 6

+
+16
Peloquin
Peloquin
14 декабря 2023, 23:07
#
А так добре все, хіба крім цього. Але для ФОП я Приват не оберу, сорян, бо я не хочу до підтримки з боями прориватися. Шкода.
+
+15
innapcholko
innapcholko
15 декабря 2023, 13:28
#
Да уж — но это факт!
Бот привата стал даже хуже «Аллы» Сенс-Банка!
Да и в чате Сенс-Банка проще связаться с оператором! Любая нештатная ситуация с приват-банком — это ад!
+
+3
OkeyDoki
OkeyDoki
15 декабря 2023, 15:07
#
Та вы че гении тут все. Фразу: хочу оставить жалобу не пробывали сказать? Догадаться не как было.
+
0
innapcholko
innapcholko
15 декабря 2023, 16:26
#
На банкоматах сенс-банка хоть есть подсказка: «шось пошло не так» — сразу с оператора подключает.
+
+26
userhome
userhome
15 декабря 2023, 16:38
#
Цей автовідповідач від приватбанку просто тупість і втрата часу і гроші на вітер.
+
0
innapcholko
innapcholko
15 декабря 2023, 17:41
#
С одной стороны да. Но вот с другой стороны — не спроста этих ботов ввели — ведь большую часть вопросов клиентов они решат…
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Я не знаю, що зробити, щоб прорватися через вашого бота