Порушення прав
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
Співробітники банку пропонують співпрацю, відмовляеться підприємство відкривати рахунки в банку. Приватбанк надає кліентам які сплачують за послуги через системи Приватбанк на рахунок підприємсва в іншому банку інформацію що рахунок підриємства заблоковано і відмовляє своїм же клієнтам в обслуговуванні. Наразі фіксуються вже десятки випадків. При створенні заявок щодо перевірки інформаціїї на 3700 була наданна відповідь, про відсутність обмеження права на транзитні платежі від населення на рахунок в іншу банківську установу.
Ну, а як ви думали нагнули банк, тепер він буде нагинати вас, і ваші фінансові втрати перевищать ті які ви отримати від банку.
Банк ніхто не нагинав. Некомпетентність співробітників банківської установи-це не проблема підприємства. Підприємство захищало свої права в судовому порядку. Ще раз наголошую, що підприємство більше 10 років не обслуговується в Приватбанку. Співробітники банку самі виступають ініциаторами спілкування , пропонуючи відновити обслуговування, та до липня місяця 2023 року впродовж більш як 10 років не відбувалось блокування, та непорозуміння.
Зі сторони банку не надходило ніяких «рішень про відмову від підтримання ділових /відмову в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин, подальша співпраця неможлива». Підприємство само відмовляється співпрацювати з банком, але є спільні клієнти які обслуговуються в банківській установі, та яким блокують платежі. Ми були вимушені вести роз’яснувальну роботу, що клієнти можуть подати заявку до банку про порушення їх прав, або скористатися послугами іншого банку та сформували заяви до банку . Але нажаль співробітники банку так і ненадали зворотнього зв’язку .Фінансові втрати несе виключно банк вони не отримують комісію при перерахунках. Наші клієнти поставились з розумінням, та сплатили по рахункам через інші банківські установи.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Все курсы банка |
При прийнятті банком рішення рішення про відмову від підтримання ділових /відмову в
обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин, подальша співпраця неможлива.