Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Порушення прав

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
SVEA2023 8 ноября 2023, 19:47
Раніше підприємство обслуговувалось в Приватбанку років 10 тому, після виграного судового позову проти банку всі рахунки були закриті, та підприємство перейшло обслуговуватись в інший банк. З боку менеджерів банку кожен місяць надходять телефонні дзвінки з питання повернутись обслуговуватись до банку. Але власник відмовив. В липні 2023 року почали надходити від клієнтів нашого підприємства скарги, що платежі від фізичних та юридичних осіб з їх рахунків через систему приват 24 на розрахунковий рахунок в інший банк блокуються на перевірку, та не списуються з рахунків клієнтів. А також при зверненні в відділення банку у м. Кривий Ріг, Жовті Води, Дніпро в касу кліенти одержали відмову в прийомі платежу за реквізитами на рахунок іншої банковскої установи. Одержав відповідь касирів, що рахунки заблоковано. Підприємство звернулось в письмовій формі до банку за роз’ясненням, так як банк порушує права як клієнта у відмові прийому платежа, так і підприємства. Але в відповідь одержали, що підприємство повинно пройти індитифікацію в Приватбанку і надати документи. Пройти індитифікацію кліент може тільки при створенні кабінету в Приват 24 маючи рахунки та договір на обслуговування. Було створено заявки на 3700 неодноразово, але вже три місяці підприємство вибачається перед своїми клієнтами за некоректну поведінку банку, та рекомендує сплачувати рахунки в інших банківських установах. Станом на 08.11.2023 на створенні заявки через 3700 підприємство так і не отримало відповідь яким чином не маючи договору з банком, не маючи рахунків в банку, не маючи кабінету приват 24 підприємство має пройти індитифікацію в банківській установі. Але сьогодні нам знов позвонив менеджер банку і запропонував зустріч та поцікавився може підприємство змінило своє ставлення до банку і відкриє рахунки знову. Після того як сьогодні в м Кривий Ріг клієнти тричи спробували відравити через термінал в банківській установі платіж 200 грн. на рахунки підприємства за реквізитами, та потім звернулися до касси і їм теж відмовили. Будем вдячні за коментарі з приводу позиції банку, та сподіваемся що підприємству знову не прийдеться звертатись до юридичних фахівців, бо під час воєнного стану як і у наших клієнтів — фізичних так і у юридичних осіб досить клопоту, чим бігати по банківських установах щоб сплатити абонплату в 200 грн за наданні послуги.
Приватбанк
Ответ банка
9 ноября 2023, 8:36
Вітаємо.
При прийнятті банком рішення рішення про відмову від підтримання ділових /відмову в
обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин, подальша співпраця неможлива.

Комментарии - 3

+
0
SVEA2023
SVEA2023
9 ноября 2023, 20:52
#
Співробітники банку пропонують співпрацю, відмовляеться підприємство відкривати рахунки в банку. Приватбанк надає кліентам які сплачують за послуги через системи Приватбанк на рахунок підприємсва в іншому банку інформацію що рахунок підриємства заблоковано і відмовляє своїм же клієнтам в обслуговуванні. Наразі фіксуються вже десятки випадків. При створенні заявок щодо перевірки інформаціїї на 3700 була наданна відповідь, про відсутність обмеження права на транзитні платежі від населення на рахунок в іншу банківську установу.
+
0
Arrow186
Arrow186
9 ноября 2023, 23:45
#
Ну, а як ви думали нагнули банк, тепер він буде нагинати вас, і ваші фінансові втрати перевищать ті які ви отримати від банку.
+
0
SVEA2023
SVEA2023
10 ноября 2023, 16:11
#
Банк ніхто не нагинав. Некомпетентність співробітників банківської установи-це не проблема підприємства. Підприємство захищало свої права в судовому порядку. Ще раз наголошую, що підприємство більше 10 років не обслуговується в Приватбанку. Співробітники банку самі виступають ініциаторами спілкування , пропонуючи відновити обслуговування, та до липня місяця 2023 року впродовж більш як 10 років не відбувалось блокування, та непорозуміння. Зі сторони банку не надходило ніяких «рішень про відмову від підтримання ділових /відмову в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин, подальша співпраця неможлива». Підприємство само відмовляється співпрацювати з банком, але є спільні клієнти які обслуговуються в банківській установі, та яким блокують платежі. Ми були вимушені вести роз’яснувальну роботу, що клієнти можуть подати заявку до банку про порушення їх прав, або скористатися послугами іншого банку та сформували заяви до банку . Але нажаль співробітники банку так і ненадали зворотнього зв’язку .Фінансові втрати несе виключно банк вони не отримують комісію при перерахунках. Наші клієнти поставились з розумінням, та сплатили по рахункам через інші банківські установи.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка