Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Жахлива система безпеки. Таке враження, що працівники банку шахраї

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Таня Онищак 2 ноября 2023, 10:24
28 жовтня 2022 року, якісь невідомі мені особи, без мого підтвердження (мені нічого ніяких сповіщень не надходило) перевели з моєї карти Універсальна
кредитні кошти в сумі 25 732 грн. Я відразу сповістила про це банк, карту заблокували, пере випустили нову. Того-ж дня заявила в Поліцію та Кіберполіцію. Мене було визнано потерпілою, та внесли справу до Єдиного реєстру кримінальних справ.
На даний час, нічого не вирішено, минув рік. Я офіційно зверталася до ПриватБанку, щоб надали мені як клієнту інформацію, куди та кому надійшли ці кошти. На що мені відповіли, що цим повинні займатися правоохоронні органи, але не офіційно було повідомлено, модель смартфону яким було проведено транзакцію, місто та платіж було здійснено через Одеську платіжну систему Герц. Тому в банку відсутня інформація куди пішли кошти. Потім я зверталась на електрону адресу до Герц, ті відписують, що в таких випадках Приват банк повинен зробити до них запит. У Приваті розводять руками, кажуть що це не до них. Коротше замкнуте коло. Хоч Приват говорить, що вони сприяють у вирішенні питання це все насправді не так, я до цих пір не знаю кому, та на карту якого банку були переведені кошти. Хтось добре розуміється як це все працює, і обкрадає громадян країни, всі про це все знають, і ніхто нічого з цим не робить. Буду звертатись до суду, тому що розумію, що тільки таким чином, щось можливо вирішити.
Приватбанк
Ответ банка
2 ноября 2023, 12:42
Вітаємо. Для проведення оплати в інтернеті необхідно ввести дані картки (її номер, строк дії та CVV код), які відомі лише власнику картки. Окрім того, оплату необхідно підтвердити за допомогою коду з смс або зв сповіщення в особистому кабінеті.
Фахівцями банку було створено заявку на оскарження шахрайської операції та на наш жаль, за правилами платіжної системи оскарження не є можливим. Причина в тому, що при оплаті був введений пароль для підтвердження платежу (3DS — одноразовий код 3-D Secure який відправляється на фінансовий номер клієнта чи в мобільний додаток Приват24). Тобто, були введені всі необхідні дані для оплати.
Якщо ви вже звернулись до правоохоронних органів із заявою про шахрайство необхідно очікувати завершення розслідування, адже саме суд виносить остаточне рішення.
Правоохоронці можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію від банку.

Комментарии - 3

+
0
Таня Онищак
Таня Онищак
2 ноября 2023, 13:03
#
Проблема не вирішена. Буду звертатись до суду
+
0
SergeyNina
SergeyNina
2 ноября 2023, 22:12
#
Если вы или кто-то за вас подтвердил смс кодом или в приложении то её не оспорить никак. Банк знает куда ушли деньги это видно в выписке
+
0
Таня Онищак
Таня Онищак
3 ноября 2023, 11:39
#
Правоохоронні органи виконали всі слідчі дії по отриманню інформації з Приват банку, але Приват не надав ніякої інформації за якою можливо було ідентифікувати шахраїв. Тому вихід, або звертатись до суду, або змиритись з тим, що ми, як громадяни своєї країни не захищені і нікому не потрібні.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Жахлива система безпеки. Таке враження, що працівники банку шахраї