Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Лишився рахунку по вині банку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Vladyslav331 25 октября 2023, 7:48
При спробі зайти у приват 24 побачив (з метою безпеки зверніться 3700). Звернувшись в чат підтримку мені сказали що моє обслуговування припинено. Запитавши причину мені відповіли що раніше мені було нідіслано запит про походження коштів, і в відведений час я не надав документи. АЛЕ НІ ЯКОГО ЗАПИТУ Я НЕ ОТРИМУВАВ, ні на пошту ні в приват 24. У привата мабуть якісь проблеми були в системі що мені той запит так і не дійшов. І банк вирішив розірвати зі мною відносини. Після цього я відразу пішов у відділення і надав документи для підтвердження. ЧОМУ ЗА ВИНИ БАНКУ Я МАЮ ЛИШАТИСЯ РАХУНКУ. Я активно користувався картою покупки, оплати і т.д. кредитний ліміт без прострочок. В віділеннях ні хто не може допомгти оператори також!!! ЦЕ ВАША СИСТЕМНА ПОМИЛКА!!!
Приватбанк
Ответ банка
25 октября 2023, 11:10
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам буде направлена офіційна відповідь з даного питання.

Комментарии - 5

+
0
Vladyslav331
Vladyslav331
25 октября 2023, 11:31
#
Тут питання в тому що банк стверджує що він надіслав запит на підтвердження кошті, але запит не надходив до мене
+
0
SergeyNina
SergeyNina
26 октября 2023, 1:14
#
Элеменатрано, мне даже уведомления о транзакциях приходят не все на почту. Бывает придёт через несколько часов и суппорт не может помочь ничем
+
0
Vladyslav331
Vladyslav331
25 октября 2023, 11:33
#
Якщо ваша системе працює з помилками чому повинні страждати клієнти? Ви без розьяснень блокуєте рахунки стверджуючи що я не подав своєчас документи , а від банку запиту не надходило
+
0
candidat
candidat
5 ноября 2023, 7:37
#
Вы не одиноки. Такой же «концерт» закатил ПУМБ. Мало того, не могут даже объяснить причину блокировки счета: то говорят, что какая-то их система так решила (а на каком основании — секрет), то тоже, как у вас, рассказывают свои фантазии, что отправляли какой-то запрос. В результате, предложили писать заявление на имя главы правления, в котором задать все интересующие вопросы.
Видя ваш случай, подозреваю, что это будет пустая трата времени. Как всем известно, у нас банковский произвол, когда банкам можно всё, а клиенты полностью бесправны. Если банк захотел, ему уже ничто не докажешь, даже если будешь сто раз прав. Банки ведут себя как заносчивые гордецы, которые никогда не признают своих ошибок и не идут в своих решениях на попятную.

Вы пробовали жаловаться в НБУ?
Похоже, НБУ единственный, кто может заставить банк что-то сделать. Если захочет, конечно. Ведь и финансовый мониторинг он придумал.
+
0
candidat
candidat
5 ноября 2023, 7:53
#
P. S. Я так понимаю, никакого сообщения от банка вы так и не нашли?
Если не нашли, то, получается, ещё и журналисты пишут сказки. В статье на obozrevatel.com, откуда мне стало известно о вашем случае, написано следующее: «Як виявилось, клієнт банку нібито отримав повідомлення з проханням надати документи та підтвердити джерело походження коштів на рахунку. Повідомлення він не помітив, унаслідок чого залишився без доступу до рахунку»
«Не помітив» подозревает, что сообщение было, но сначала не замечено, а потом нашлось. Но из ваших слов вроде видно, что было не так.

А Приват вам как-то доказал, что сообщение вообще было? Или мы должны верить в честность и непогрешимость банка на слово?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка