Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Зникли дані з системи, неможливо зв’язатися з підтримкою

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
eidechse 12 октября 2023, 4:24
Користуюся послугами Приватбанку 15 років. Вчора ввечері спокійно розрахувалася приватівською карткою в магазині, а через кілька годин вже не змогла зайти в Приват-24 ні в телефоні, ні у веб-браузері. Система перестала розпізнавати мене як клієнта і вимагає підтвердити номер телефону в банкоматі чи терміналі. Для підтвердження потрібна діюча картка, але (сюрприз!) моя картка вже не діюча. При спробі скористатися нею для розрахунку онлайн чи оффлайн отримую відмову або помилку. Дзвоню на 3700, там мій номер телефону також більше не знають. На дзвінки з неавторизованих номерів служба підтримки відповідати не хоче. Ставлять у чергу — немає вільних операторів, залишайтесь на лінії — витримують 20 хвилин і скидають дзвінок. Пробувала дзвонити вдень, пробувала дзвонити вночі, провела в режимі очікування загалом більше двох годин, вільних операторів так і не знайшлося. Онлайн допомога без авторизованого номеру телефону не працює. Поки ти клієнт, ти можеш звернутися по допомогу, а якщо ти не клієнт, навіть через збій системи, з тобою ніхто говорити не хоче. Такого скотського ставлення не бачила більше в жодному банку, ганьба! Цікаво, а інформація про мій валютний депозит теж зникла з системи?
Приватбанк
Ответ банка
12 октября 2023, 9:52
Вітаємо.
Перепрошуємо за можливі незручності. Процедура направлена на протидію шахрайства. Підтвердити номер для проведення фінансових операцій в банку ви можете через чат на сайті банку.
Для цього потрібна наявність:
— веб-камери;
— українського або закордонного паспорта.

Комментарии - 2

+
0
vartoviy
vartoviy
12 октября 2023, 17:51
#
Маю таку саму проблему. Сьогодні система перестала мене бачити. Ніяких варіантів контакту, все через ідентифікацію номера телефону, якого система не бачить. Я платиновий клієнт, який не може отримати доступ до своїх грошей. Перебуваю за кордоном, тобто у відділення банку потрапити не можу фізично. Ось така ситуація. А гроші зараз це не тільки на жити, а й на армію.
+
0
Kateryna Demirer
Kateryna Demirer
13 октября 2023, 8:09
#
Така ж саме проблема. Намагалась учора задонатити на ЗСУ і після вводу паролю для підтвердження платежу система мене викинула і зайти в кабінет Приват 24 я вже не можу. Додзвонитися в банк неможливо! Я зараз закордоном, дзвінки дуже дорогі чекала 10 хвилин зʼєднання з оператором відповіді не було, а гроші списали немалі!! Направила штук 20 фото з паспортом пише що мене не підтверджено, розказала і вірш і порахувала боту для ідентифікації, каже такої людини в базі даних банку немає. У мене соціальні виплати на картці, зараз я закордоном змоги сходити в банк немає!! Як достукатися до банку ще?!
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Зникли дані з системи, неможливо зв’язатися з підтримкою