Минфин - Курсы валют Украины

Установить

9 місяців не можуть повернути купюру в 100$

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Kotselk 11 октября 2023, 12:28
В лютом 2023 поповнював свою валютну картку в терміналі привату, при внесені останньої купюри термінал завис, в підсумку остання купюра в 100$ не була зарахована мені на рахунок. Звернувся на гарячу лінію з даним питанням, надав номер терміналу, час проведення операції, все що було необхідно. Через день-два відповіли що ніякої купюри, яка могла бути не зарахована, я не вносив, я запитав чи була інкасація даного терміналу-відповідь була, що ще не було, а як же Ви можете бути впевненні що даної купюри там немає, запитав я. Далі чекав поки буде інкасація- після її проведення виявилось що купюра лишня таки є, але тепер у банка виникли питання що до рівня іі пошкодження. Мене повідомили що вона буде передана на екпертизу в НБУ, і заключення з НБУ буде через 3 місяці. Пройшло три місяці, зателефонував на підтримку- відповіли що результату до цих пір немає, треба почекати ще три місяці. Пройшли наступні три місяці, моі дзвінки в підтримку як закінчувались словами Ваше звернення прийняте чекайте рішення, а через добу в додаток приходить повідомлення що Ваше звернення потребує більше часу для відповіді і статус звернення яке я подавав стоїть як «закрите», і рух по даній проблемі відсутній взагалі. Станом на сьогодні пройшло майже 11 місяців з моменту виникнення проблеми, а рішення як було відсутнє, так і є на сьогоднішній день + повна відсутність перспективи вирішення, маю тільки довжелезну історію звернень з даного питання.
Приватбанк
Ответ банка
11 октября 2023, 14:44
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / 9 місяців не можуть повернути купюру в 100$