Невиплата кешбеку за умовами акції Бажані товари з подвійною вигодою
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
- Валерій Антюхов
- 25 сентября 2023, 15:35
- #
- Полезный комментарий
Проблема вирішена — кешбек нараховано. Річ у тому, що під час онлайн оплати спочатку відбувається блокування певної суми, а вже потім фактичне списання необхідної суми. З цієї причини й не відбулося нарахування одразу, а тільки під час фактичного списання коштів. Співробітник ПриватБанку під час розмови з приводу цього питання дуже ввічливо та грамотно роз’яснила про механізм нарахування кешбеку і після деяких покупок в різних магазинах можу з впевненістю заявити, що дійсно все працює і кешбек нараховується. При цьому, якщо у вас окрім акції «Бажані товари з подвійною вигодою» підключені ще й «Кешбек 5% на одяг і взуття для родини та дитячі товари» чи «5% кешбеку на товари для дому та ремонту», то при покупках в цих магазинах нараховується підвищений кешбек 5%. На сьогодні це найбільший відсоток кешбеку по вищеперерахованим категоріям тому на час дії цих акцій користуватимуся тільки картою Приватбанку.
Є проблема з виплатою кешбеку, всі умови виконую, але останній раз отримав кешбек за липень (на початку серпня), за серпень виплати не має, вже і за вересень закрив умови програми…не дуже хочу новий негативний відгук писати…можливо в особистому спілкувані?
- +
- 0
- Валерій Антюхов
- 27 сентября 2023, 10:29
- #
Підкажіть, будь ласка, як відбувалася виплата в кінці місяця? Єдиним платежем?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Сьогодні о 10 годині я здійснив покупку в магазині Фокстрот в оплату частинами та після цього отримав ще одне повідомлення від банку, що тепер за будь-які оплати кредитними коштами в будь-якому магазині я отримуватиму кешбек в розмірі 3% терміном 3 місяці. В 11.55 задля перевірки дієвості даної акції було здійснено купівлю в інтернет-магазині Аптека Доброго Дня і на моє здивування в виписці про платіж не було ніякої інформації про кешбек. Мене це обурило тому, що здійсни я цю покупку в іншому банку, то гарантовано отримав би і кешбек і повну інформацію про нарахування та кількість наявного кешбеку на цей час. Звернення до підтримки не дало відповіді на проблему окрім стандартної фрази, що ваше звернення зареєстроване та передане для ознайомлення у відповідний підрозділ. Ось такий негативний досвід з кешбеком від ПриватБанку. З жодним іншим банком ніколи не виникало подібних проблем, а тут таке. В принципі сам винен, захотілося проекспериментувати. Давно не користувався їхніми послугами та після цього ще більше не буду цього робити.
Бачимо, що наразі ваше питання вже розглядають профільні фахівці. За результатами перевірки з вами додатково зв'яжуться.