Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Некомпетентна служба підтримки і не відповідають законодавству України внутрішні правила банку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Євген Мітт 17 сентября 2023, 18:16
Скористався карткою райфайзен банк для зняття готівки в банкоматі приватбанка. Банкомат зазначив що послуга не доступна, а картка буде вилучена банкоматом в цілях безпеки. При зверненні до служби підтримки приватбанку, аби почути причини вилучення моєї банківської карти, вони зазначили що причин вилучення карти не надають і порадили піти зробити нову карткцу в райфайзені. Звісно така відповідь мене не влаштувала, адже я не мав наміру змінювати карту, її реквізити, і взагалі хотів розібратися з причинами подібних вилучень карти. Оператор по колу повторював одне й те саме, що подібну інформацію банк не надає, типу блокує робот-банкомат, тільки він знає причину. Але ж вибачте, програмуванням цих банкоматів займаються відповідні спеціалісти банку, і вони мають пояснити по якій причині ця конфіскація картки відбулася. На вимогу оформити скаргу щодо конфіскації картки і не можливості банком пояснити причини цього вилучення картки, оператор почав оформлювати якийсь відгук, який не має зворотнього зв«язку, який лише аналізується і покращує роботу банку. Тобто виявилося що оформити офіційну скаргу і отримати офіційну відповідь на неї, в 21 столітті, згідно внутрішніх правил банка немає. Мої розмови про те що я згідно законодавства маю право оформити будь-яку скаргу чи звернення щодо діяльності банку і отримати офіційну відповідь на неї, оператор просто не чув, і керувався лише внутрішніми правилами банка, які не відповідають законодавству, тим самим порушуючи мої права. Зрештою через пів години інтелектуальних дискусій в мене взяли номер вилученої райфайзен картки, а також пообіцяли на електронну пошту надати відповідь банку щодо причин її вилучення чи неможливості пояснення цих причин. Будьте уважні, бо банкомат може з»їдати банківські картки, а банк не матиме ні бажання ні змоги пояснити причини цих вилучень карток. А у службі підтримки давно не приймають ніяких скарг чи звернень, і не вважають за потрібне офіційно реєструвати ці звернення, надаючи на них зворотній зв«язок чи тим паче офіційні відповіді. Служба підтримки приймає всі звернення чи скарги лише у вигляді відгуків, для свого статистичного аналізу сервісів банку. Те що банк зобов»язаний згідно законодавства забезпечити можливість звернень чи скарг, а також надавати на ці звернення чи скарги зворотній зв«язок, вони просто забули, адже ставлять свої внутрішні правила банку вище ніж законодавство України. Служба підтримки розрахована на людей, які не дуже розуміють свої права і не будуть за них боротися. Все налаштоване так, аби формально вислухати клієнта й дуже хитровід ньоого позбутись, переклавши проблеми банка, на проблеми клієнта
Приватбанк
Ответ банка
18 сентября 2023, 9:23
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності. Картки, вилучені банкоматом, не підлягають поверненню з міркувань безпеки, адже ідентифікувати вас, як власника картки, може лише банк, що її видав. В даній ситуації необхідно звернутись в банк емітент картки для її перевипуску.
Для отримання письмової відповіді ви можете направити письмовий запит на адресу для кореспонденції банку: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна. cancelyaria@privatbank.ua.

Комментарии - 15

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
17 сентября 2023, 21:29
#
«Будьте уважні, бо банкомат може з"їдати банківські картки,
а банк не матиме ні бажання ні змоги пояснити причини цих вилучень карток»

Поэтому советую всем пользоваться токенизированными картами
не только в супермаркетах, но и при снятии налички в банкоматах.
Самое сложное — найти банкомат с NFC-ридером.
Лично я нашёл несколько и теперь голова не болит,
что та или иная карточка будет изьята банкоматом…
+
0
SergeyNina
SergeyNina
18 сентября 2023, 0:14
#
Используйте банкомат c nfc ридером. Увы у вас скорее всего заглючил считыватель и проглотил карту, а банк не может её вернуть вам
+
0
Євген Мітт
Євген Мітт
18 сентября 2023, 13:33
#
Использую банкомат с nfc от райфайзена, но в данном случае он был далеко. Естественно после подобного первой мыслью решил так и пользоваться. Я не знаю что произошло, но на экране мне выдало после заказа снятия средств что «операция не может быть выполнена, а карта будет изьята в целях безопасности». Возникло естественное желание разобраться что это за безопасность такая и с чем связана, ибо карта моя, снимал деньги, в том числе в том банкомате неоднократно, кроме того, мне важны и реквизиты этой карты, она указана и в мегого, и в пайпале и т. д. Мне нужно понимать насколько подобные риски у меня сохраняются в будущем, не прийдется ли мне каждый месяц переделывать карты из-за подобных «новаций».
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
18 сентября 2023, 16:46
#
Для описанных целей выпускается дополнительная цифровая карта к уже существующей, и на неё «навешиваются» уже другие сервисы, типа megogo, PayPal и т. д.
+
0
Jokets
Jokets
19 сентября 2023, 7:13
#
Відкривається інтернет карта і вона підвʼязується) більш того автор пише про закони коли сам безграмотне навіть не знає що він пише. Реквізити карти — то рахунок, але на всім сайтах просят просто номер карти і тд. Змінити платіжні дані займає хвилину часу, але воно думає що розумніше за інших)
+
0
rostikkoval
rostikkoval
30 сентября 2023, 18:23
#
Якщо карта через технічні причини залишилась у терміналі банку емітенту тієї карти то вона має бути повернута власнику (за винятків закінченого терміну дії ітд). Не повернення карти та її утилізація відбувається лише у випадку якщо термінал не є терміналом банку який випустив карту оскільки встановити власника карти неможливо. У всіх інших випадках банк повертає карту. Тому це брехня що картки не повертаються бо так простіше банку а ніж заморочуватись з процедурою поверння. Та й піднімати показник відкриття нових карток так легше:))
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
1 октября 2023, 17:01
#
Rostikkoval

Всё зависит от конкретного банка
и его правил пользования банкоматами и БПК.

Если банк записал в правилах, что утилизирует все
изъятые банкоматом банковские карты, то все ваши
аргументы для банка не имеют никакой юридической силы…
+
0
Jokets
Jokets
18 сентября 2023, 12:33
#
Раджу автору закрити карти всі, бо будь який банкомат може вилучити карту і пояснювати вам ніхто нічого не заьовязаний чому так трапилось, як і повертати карту назад. Ви могли піти поміняти карту та собі далі користуватися послугами свого банку, але краще самому собі створювати проблеми та ускладнювати життя тупими питаннями, бо ви прочитали десь закон який не розумієте навіть) браво 👏
+
+15
Євген Мітт
Євген Мітт
18 сентября 2023, 13:41
#
А я вам раджу нічого нікому надалі не радити, бо тупіших за ваші поради у світі не існує. А також на лбу собі напишіть що ви співробітник приватбанку, задача якого тут відслідковувати коментарі, пробанківською недолугою позицією їх тут розбавляя. Я сам собі вирішу що я міг, а що не міг, а ускладненням і для життя і для приватбанку є саме ви, ментально пробите створіння. От і не створюйте собі згідно своєї філософії ускладнень і проблем, чимчикуйте далі
+
0
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
23 марта 2024, 20:14
#
По моему за причиной нужно в ральф обращаться
+
0
Євген Мітт
Євген Мітт
17 апреля 2024, 13:03
#
З«їв картку саме банкомат привата, тому звернення до них за поясненнями більш ніж обгрунтоване. А якщо, наприклад, на з»їдання картки до них від райфу надійшов запит, то не бачу проблем переадресувати мене за поясненнями до райфу. Тобто за поясненням причини логічно звертатись саме до власника банкомату, який з«їв картку, а потім вже по ситуації, в залежності від того з якої причини це сталося. До речі, у мене біля роботи колись був банкомат привату, який ковтав картки, проводив операції а потім не повертав картки аж через хвилин 5−7, коли людина вже йшла звідти. В мене самого була така ситуація двічі в тому банкоматі. В перший раз я там же дзвонив в службу підтримки, і поки все виясняв банкомат виплюнув картку. Тим не менше було оформлено звернення і обіцяли вирішити цю проблему. Через декілька місяців, вважаючи що все вже полагоджено, я знову натрапив на подібну проблему, але вже на досвіді дочекався картку і знову оформив звернення на шляху додому. Також в той час там на банкоматі часто лежали чужі картки просто біля клавіатури, тобто хтось своїх карток не дочекався, а комусь наступному їх виплюнуло. Зараз цей банкомат полагоджений, аде дуже довго думає, так як ніякий жоден інший банкомат привата. Тож якщо є проблеми з банкоматами, логічно дзвонити їх власникам, з»їдати картки вони можуть з будь-якої причини, в тому числі власних поломок, глюків тощо тощо.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
17 апреля 2024, 15:38
#
Вы можете предполагать все, что вам в голову придёт, но клиент обязан обращаться исключительно в банк-эмитент БПК и все вопросы решать только с ним, ведь договор на РКО БПК подписан именно с банком-эмитентом, а не с банком-владельцем банкомата…
+
0
Євген Мітт
Євген Мітт
17 апреля 2024, 15:46
#
Ти що з дубу впав? Я можу і припускати що завгодно, і звертатися куди вважатиму за потрібне, а ти йди обслуговуй своїх кліентів, сидиш тут і крякаєш, в намаганнях відбілити банк в якому працюєш
+
0
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
17 апреля 2024, 16:00
#
Карта — собственность банка и это его проблема. Так что логично к своему банку жаловаться. Даже если косяк реально привата, то карту перевыпускать всё равно райф будет. Но поставить перед фактом приват — можно, НО не все банки дают общаться со своей поддержкой не клиенту (авторизация по номеру или инн). Если на банкомате висит номер — звони, если нет — звони к своему
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
17 апреля 2024, 16:08
#
«Я можу … звертатися куди вважатиму за потрібне…»

Від дурної голови одні проблеми…
Звертайся хоч в ООН хоч в Спортлото…
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Некомпетентна служба підтримки і не відповідають законодавству України внутрішні правила банку