Приватбанк: назад в 90е роки
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
- +
- 0
- natashaGra
- 8 сентября 2023, 19:17
- #
Это не первый такой случай , описанный здесь
- +
- 0
- ss 20142022
- 8 сентября 2023, 20:10
- #
Таких випадків багато, нажаль. Чекаємо відповіді від банку : чому і для чого це все відбувається, особливо під час війни…
- +
- 0
- SergeyNina
- 8 сентября 2023, 21:51
- #
Случаев таких очень много и в разных банках. И ничего сделать нельзя
Купа тексту в якому немає сенсу — замість того аби коротко сказати що банк затримав вам повернення грошей, придумали сльозогінний історію.
Банк сказав що робити у листі, але ви самі вирішили замість цього задавати безтолкові питання, а чому, а як.
Ви можете роботу банка якою тільки забажаєте, але обʼєктивно. Оці вислови про шкоду державі - ну це як раз історія для бабусь на лавочці біля підʼїзду, або не законність блокування.
- +
- 0
- ss 20142022
- 10 сентября 2023, 10:21
- #
По-перше, справа зовсім не тільки у тому, що банк затримав мені повернення моїх же грошей. А як раз у тому, що банк абсолютно безпідставно заблокував рахунок. По-друге, я зробила все, як було зазначено у листі, але гроші мене досі банк так і не повернув. І тільки після цього я залишила цей відгук. Якщо моі питання стосовно дій банку в описаної ситуації для вас безтолкові, і ви вважаєте таку ситуацію взагалі нормальної, бажаю вам відчути на себе всю прелесть турботи ПриватБанка о своїх кліентах.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Все курсы банка |
А тепер докладно. Я була клієнтом ПриватБанку з 2018 року, членом Голд Клубу. Послугами банку була задоволена до того моменту, коли раптово почали відбуватися дивні речі: 31.07. 2023 року я не змогла увійти до свого особистого кабінету, спроби зв’язатися зі службою підтримки ні до чого не призвели. Так сталося, що майже всі наявні в мене на той момент гроші були на карті Приватбанку, і я раптово опинилася без грошей, на які ніби могла розраховувати. 1 серпня на мою електронну пошту від Приватбанку надійшов лист, м’яко кажучи, дивного змісту. У листі банк повідомляв мене про розрив ділових відносин зі мною без пояснення причин, лише в одному з пунктів листа був наведений широкий перелік дій клієнта, які гіпотетично могли стати підставою для прийняття банком такого рішення, починаючи від фінансування тероризму і закінчуючи підозрілими операціями, а ось що саме я порушила, там вказано не було. Зі свого боку можу заявити, що жодних підстав для голослівних звинувачень мене незрозуміло у чому я банку не давала. У листі не було передбачено будь-яких способів вирішення проблеми для усунення сумнівів, що виникли у банку (підкреслю — абсолютно безпідставно), банк лише повідомляв, що мої рахунки будуть закриті, послугами банку я більше користуватися не зможу, для отримання залишку коштів мені необхідно звернутися у відділення банку з документами та платіжними реквізитами рахунку, відкритого на моє ім'я в іншому банку. Я спробувала з’ясувати причину такої поведінки банку, відвідавши відділення банку особисто, але і це ні до чого не призвело, якщо не враховувати витрачений час і нерви: до консультантів у приватбанку традиційно великі черги в яких можна провести від 1-ї години до кількох, а самі консультанти абсолютно не в змозі вирішити жодну проблему, якщо вона вже виникла — всі відповіді на питання зводяться до «не знаю» і «ніяк». І це не вина консультантів — дівчатка здебільшого там цілком адекватні, просто вони не мають доступу до інформації та відповідних повноважень.Отже, приїхавши з села до міста (нагадаю — без грошей і можливості доступу до них), витративши час, нерви і знову таки гроші, я ні на йоту не наблизилася до вирішення проблеми, створеної мені банком. До речі, зовсім незрозуміло, а що ж заважає банку при розірванні ним договору з клієнтом, повернути людині гроші в касі банку, а не вимагати якихось нових рахунків у якихось інших банках. Відповідь напрошується сама собою — нічого, якби банк дійсно мав намір гроші повернути. Проте видати гроші мені у відділенні банку відмовили. Але на цьому історія тільки починається… Так сталося, що саме в цей час мені необхідно було вчинити низку дій для отримання адміністративних послуг та сплати платежів до бюджету України. Яким же було моє здивування, коли я зіткнулася з тим, що через банкомати ПриватБанку я цього зробити ніяк не можу, тому що номер мого телефону та код платника податків внесено до чорного списку банку. Слід зазначити, що у невеликих населених пунктах функцію прийому соціальних платежів та платежів до бюджету здійснює саме цей банк- відділень та терміналів інших банків там просто немає від слова зовсім. Оператори в касі теж не можуть ухвалити платіж до бюджету України від людини, обмеженої банком в обслуговуванні. Тобто фактично банк блокує надходження коштів до бюджету держави. Це схоже на шкідництво по відношенню до держави та на знущання по відношенню до клієнта. А тепер — вишенька на торті. Мої гроші на моєму рахунку в Приватбанку були заблоковані приватбанком 1 серпня. Сьогодні 8 вересня, а гроші мені так і не повернуто, незважаючи на те, що я виконала всі вимоги банку для отримання своїх грошей із заблокованого ними рахунку. Заява про повернення коштів (з усіма необхідними даними, реквізитами тощо) була подана мною у відділення банку тиждень тому.Консультант банку сказав, що банк переведе залишок коштів із мого рахунку у приваті на мій новий рахунок в іншому банку протягом трьох робочих днів, але минув уже тиждень, а грошей так і немає. Свої емоції (а їх багато) з приводу дій банку залишу за дужками. Скажу лише, що вважаю дії банку незаконними і такими, що завдають шкоди як клієнтам і репутації банку, так і державі загалом. У зв’язку з неможливістю врегулювання моїх претензій приватбанком, змушена звернутися до НБУ.