Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Непрофесійні та волюнтаристські дії валютного відділу банку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Bogdan12121979 7 сентября 2023, 22:19
Моє підприємство, яке є провідним виробником поліграфічної продукції у Західній Україні, є зареєстрованим учасником загальноєвропейської платформи аукціонів Troostwijk auctions (https://www.troostwijkauctions.com) і неодноразово брало участь в закупівлі поліграфічного обладнання на аукціонах, організованих даною електронною платформою. Відзначу, що ця платформа діє згідно діючого законодавства Європейського Союзу — всі операції купівлі-продажу є прозорими і швидкими. Але Приватбанк (оскільки посадові особи банківської установи діють від імені Банку) вирішив, що ця загальноєвропейська платформа чомусь!!! може брати участь у відмиванні злочинних коштів!!! Відзначу, що дії працівників валютного контролю Приватбанку були непрофесійні, некоректні, дивні та суперечливі. А тепер до нашого конкретного випадку. 05.09.2023 р. ми перемогли у двох лотах № 18 та № 81 номер аукціону 47504, який проводився в Нідерландах (посилання https://www.troostwijkauctions.com/uk/auction/01−47504/). Після визначення нашого підприємства як переможця даних лотів, нам було надіслано інвойс на оплату обладнання та матеріалів, який був сформований автоматично Системою аукціонної платформи, а також нас повідомили, що ми можемо завантажити наші лоти на визначену дату — 13 вересня 2023 року з 9−00 год по 13−00 год обов’язково тільки після оплати протягом 48 годин з дати формування рахунку. В іншому випадку, нас повідомили, що ми будемо нести всю відповідальність згідно Правил аукціону, до яких ми долучились під час реєстрації і які є Договором, укладеним з електронним майданчиком. Моє підприємство зранку до 9−30 06.09.2023 р. завантажило всі необхідні документи для погодження щодо купівлі валюти і оплати інвойсу. Заявка нашого підприємства висіла в системі у статусі «На узгодженні» до 17−30 вечора 6 вересня, після чого її статус змінився на статус «Повернений», а в листі нас повідомили, що нам необхідно надати коди УКЗЕТ, які ми наступного дня надали, а також Договір щодо купівлі товарів. Я замовив дзвінок відразу з Приватбанком і почав розмову з валютним відділом щодо мого питання. Я пояснив ситуацію, що електронний майданчик формує автоматично всі інвойси відразу після закінчення аукціону. А договір, який від мене чомусь вимагає Банк, не існує як поняття для кожного лоту! Під час реєстрації на аукціоні на сайті є галочка «I agree with rules», що і є фактично Договором. Працівниця банку мене вислухала і порадила мені для позитивного вирішення описати це все в офіційному листі Підприємства і проблему буде вирішено, оскільки, за її словами «працівники банку бояться брати на себе відповідальність» (круто, я так розумію, їм байдуже, — просто щоб не надоїдали). Наступного дня о 8−30 7 вересня ми вже завантажили всі необхідні документи і наша заявка отримала статус «На узгодженні». Або працівники Приватбанку взагалі були відсутні сьогодні на робочому місці, або просто вирішили проігнорувати наші звернення або просто халатно віднеслись до своїх посадових обовязків. Але факт є той, що ми побачили, що заявка змінила статус з «На узгоженні» на статус «Повернений» аж о 18−30 ввечері! І знову надумані причини у листі Приватбанку за вих № Г-31.0.0.0/1−82705 від 07.09.2023! ЦЕ просто якісь знущання над клієнтом! Я одразу ж замовив зворотній звязок з Приватбанком, щоб поскаржитись на таке неподобство і непрофесійні дії, проте не отримав дзвінка! Не можу зрозуміти таких непрофесійних дій працівників Приватбанку, які цілий день не розглядали мою заявку, а потім в кінці робочого дня просто написали бюрократичну банальну відписку. Ось як банк піклується про національного виробника!
Приватбанк
Ответ банка
11 сентября 2023, 19:49
Вітаємо. Приносимо вибачення за отримані незручності. Наразі бачимо, що за вашим питанням було проведено зворотній зв'язок, стосовно причин виникнення цієї ситуації та необхідних документів для її вирішення.

Комментарии - 2

+
0
Bogdan12121979
Bogdan12121979
11 сентября 2023, 17:26
#
За останні пять днів ніхто з співробітників Приватбанку зі мною не звязався. Вивчивши детально Положення НБУ від 02.01.2019 р. про порядок здійснення аналізу та перевірки документів про валютні операції, я дійшов висновку, що співробітникам банку достатньо було просто отримати всі необхідну інформацію з вільного доступу в мережі Інтернет і переконатись, що договір з нерезидентом, який вони вимагали, я їм надав
+
0
Bogdan12121979
Bogdan12121979
11 сентября 2023, 21:15
#
Зворотній звязок було проведено два рази. І кожного разу мене запевняли, що все вирішать. А наступного дня відповідь-банальна відписка. Положення НБУ від 02.01.2019 р. ваші працівники згідно відповідних листів не добре вивчили. Там все чітко написано щодо алгоритму дій. Я просто в шоці від таких волюнтаристських дій!
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Непрофесійні та волюнтаристські дії валютного відділу банку