Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Автоплатіж — все для «зручності»

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Mariana1193 1 сентября 2023, 19:19
Вирішила я підключити послугу автоплатежу, оскільки кожен місяць сплачую 1-го числа за інтернет одну і ту ж суму. Начебто все для зручності зроблено. Але це явно не про роботу ПриватБанку. Кошти списались о 04.04 ранку, проте інтернету в мене не було. Це здивувало, адже раніше при проведенні платежу кошти миттєво поступали провайдеру. Вирішила я завантажити квитанцію, щоб надати провайдеру, що оплату зроблено. Але ж ні! Завантажити квитанцію неможливо (хоч у додатку в меню платежів статус операції «успіх», у меню автоплатежі операція виявилась «на опрацюванні». Зателефонувала оператору, щоб вияснити все ж таки статус цієї операції. Слова оператора «кошти списались з рахунку, вони не в нас, швидко будуть зараховані на рахунок підприємства». Ок. Запитала, чи можна зараз відключити подальші автоплатежі, так як виявилось, зручніше і швидше (!) буде оплачувати самостійно, а не через автоплатіж. Без проблем. Відключив. Сказав, що через деякий час можна буде завантажити квитанцію, щоб надала провайдеру як підтвердження оплати. Це було орієнтовно біля 09:30. Після обіду, година 14:30—15:00 спробувала повторно завантажити квитанцію — безрезультатно. Зателефонувала знову оператору. Він сказав, що автоплатіж проведено НЕ БУДЕ так як його СКАСОВАНО. Порадив зробити оплату самостійно, а кошти за скасований автоплатіж повернуться сьогодні після 18:00, так як операції за автоплатежами проводяться після 18:00. Ок. Перевірила після 18:00 — кошти не повернулись. Новий оператор надав інформацію, що повернення відбувається протягом доби. Тож питань до Приватбанку постає декілька:
1) Навіщо робити списання коштів о 04:04 ранку, якщо проведення цієї операції відбудеться не раніше 18:00?
2) Чому додаток відображає різний статус однієї і тієї ж операції: «успіх» та «на опрацюванні»?
3) Чому коли я просила оператора відключити подальші автоплатежі він скасував мені і поточний/не повідомив, що той платіж теж буде скасований/надав неправдиву інформацію, що через «деякий час» платіж буде проведено та я зможу завантажити квитанцію?
4) Чому оператор надав неправдиву інформацію про те, що кошти буде повернено в день стягнення автоплатежу, після 18:00, а не протягом доби?
5) В чому полягає «зручність» послуги автоплатіж, якщо я витратила весь день у спробах пробитись до оператора через віртуального помічника Яну, залишилась у подвійному мінусі (бо кошти ще не повернулись), зате нарешті з інтернетом?
Приватбанк
Ответ банка
2 сентября 2023, 9:03
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності. Обов'язково перевіримо консультації операторів, що були вам надані, та зв'яжемось додатково.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.85 45.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.85 45.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка