Автоплатіж — все для «зручності»
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Все курсы банка |
1) Навіщо робити списання коштів о 04:04 ранку, якщо проведення цієї операції відбудеться не раніше 18:00?
2) Чому додаток відображає різний статус однієї і тієї ж операції: «успіх» та «на опрацюванні»?
3) Чому коли я просила оператора відключити подальші автоплатежі він скасував мені і поточний/не повідомив, що той платіж теж буде скасований/надав неправдиву інформацію, що через «деякий час» платіж буде проведено та я зможу завантажити квитанцію?
4) Чому оператор надав неправдиву інформацію про те, що кошти буде повернено в день стягнення автоплатежу, після 18:00, а не протягом доби?
5) В чому полягає «зручність» послуги автоплатіж, якщо я витратила весь день у спробах пробитись до оператора через віртуального помічника Яну, залишилась у подвійному мінусі (бо кошти ще не повернулись), зате нарешті з інтернетом?
Перепрошуємо за незручності. Обов'язково перевіримо консультації операторів, що були вам надані, та зв'яжемось додатково.