Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Шахрайство: проведення платних операцій під виглядом безкоштовних

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Ann99999 22 августа 2023, 1:19
При оформленні «Універсальної» картки заявляють, що оплата товарів та послуг через банківські термінали проводиться без комісії. Однак при оплаті товару на Новій Пошті, окрім вартості доставки та комісії в 417 грн за переказ платежу через Нову пошту, банк додатково списав 101.43грн комісії. На мої запитання, як таке могло статися, відповіли, що такі налаштування терміналу у пошти, тому комісія. Про те, що в теорії можлива така ситуація, що оплачуючи щось карткою через термінал, власними (не кредитними) коштами, з мене знімуть якусь комісію, ні банк, ні пошта не поперджали. Замість оплати товару, банк провів цю операцію як переказ грошей на картку і списав комісію як з переказу на картку. Тобто комісію за переказ грошей з мене списали і пошта, і банк. За ту саму послугу. При цьому, при справжньому переказі на картку через Приват24, комісію хочаб показують перед підтвердженням платежу. В даному ж випадку, про комісію я дізналась випадково через 2 дні після операції. Я рідко користуюсь цією картою і тримала на ній суму тільки на цю конкретну оплату. Тому зняття комісії без попередження чи згоди призвело до виникнення боргу, про який я могла би ще довго не дізнатись, мені би ще й % на комісію нарахували…
На моє запитання, як же мені дізнаватись, коли комісія при оплаті є, а коли немає —
представники банку мені порадили при кожній оплаті питати касира, як налаштований їх термінал, потім шукати актуальний файл з тарифами картки і роздивлятись, чи є комісія при цих налаштуваннях. А якщо касир в цьому питанні не розбирається, то викликати директорів закладів. Бо банк жодної відповідальності щодо інформування своїх клієнтів про наявність комісій не несе. Уявляю такий квест на всіх касах АТБ, Сільпо, Ашанів… і довжину черг в результаті нього…
Приватбанк
Ответ банка
22 августа 2023, 10:15
Вітаємо. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація.
«Нова Пошта» в POS-терміналах іншого банку ввела новий тип платежу, який не відноситься до торгівельного еквайрингу, а є переказом коштів між картками фізичних осіб (тобто за фактом відбувається операція зняття готівки і переказу на картку відправника посилки), тому у випадку таких операцій у ПриватБанку діють стандартні тарифи ( https://privatbank.ua/perekaz-na-kartku-rahunok-v-inshomu-banku ). Якщо у вас виникли питання, чому був такий тип платежу — з даного питання необхідно звернутися за консультацією до «Нової пошти».
Щоб уникнути подібних ситуацій рекомендуємо оплачувати послуги за допомогою POS-терміналів ПриватБанку.
В такому випадку комісія утримуватися не буде.

Комментарии - 12

+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
22 августа 2023, 21:01
#
Используй глаза обиженка.

На всех кассах новой пошты для таких «гениев» написано не рассчитываться кредиткой.

или глаза используются только тогда когда уже все и не на кого нажаловаться?
+
0
Ann99999
Ann99999
25 августа 2023, 18:12
#
Ну покажіть мені таке оголошення на Новій пошті. Там, де я сплачувала, у мене з радістю прийняли картку. І ніяких оголошень там не було, і сьогодні теж немає. Тож не закидайте мені про використання очей. До тарифу пошти у мене претензій немає - там 2%, про це мені відомо. У мене претензія до додаткової комісії від банку, про яку не повідомив банк.
+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
25 августа 2023, 23:30
#
А ну да переводы между картами, самой додуматься не,

На будущее хоть переспроси у оператора НП как у них платежи проходят.

Тебе уже 1000 раз сказали что все платежи на НП проходят как переводы между картами.
+
0
Ann99999
Ann99999
19 сентября 2023, 20:16
#
Ви коли прикладаєте карту до POS-терміналу, щоб оплатити товар, сприймаєте це як переказ між картками? Коли я в Приват24 роблю переказ між картками, я розумію, що це переказ між картками. Мені там комісію одразу показує. Про те і претензія до банку. Що неможливо відрізнити оплату товару від переказу на картку. Бо для мене як користувача картки це має абсолютно однаковий вигляд. Я прикладаю картку до терміналу. Все. Мені ніхто не повідомляє, який там проводиться тип операції. Мені ніхто не повідомляє про наявність комісії. В цьому претензія! Як я повинна відрізнити, що цей термінал переказує з картки на картку, а не списує торгову операцію? Ніяк. Бо пошта робить круглі очі і дивується, і каже, що це до банка питання, що у вас за комісію зняли. А банк киває на пошту. А комісію за операцію взяли і ті, і інші. При чому, наприклад, з монобанком таких проблем не виникає. То проблема в пошті, чи в банку?
+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
19 сентября 2023, 21:16
#
Проблема в несовершенстве платежных систем и кассира оператора НП которая должна говорить что операции у них проходят как переводы.

Но учитывая что у нас население «финансово необразованное». Все заканчивается вашим отзывом которое ни на что не повлияет.
+
0
Ann99999
Ann99999
19 сентября 2023, 22:06
#
Ви би за своєю освіченістю слідкували (слово «відгук», наприклад, чоловічого роду, і вживання середнього у пов’язаному з ним «котрий» є помилкою, а про коми я вже мовчу…).
Я вимагаю правдивого надання інформації про вартість послуг, які мені (і вам, між іншим, теж) надаються ДО моменту їх надання. Хай банк при кожній операції з комісією телефонує мені для підтвердження операції. Бо як не проводити оплати покупок без комісії, то вони телефонують… а як про комісію спитати, так навіщо? Бо банку так вигідно, тишком списати, нічого не питаючи і не попереджаючи., а потім ще й відсотки нарахувати, бо я навіть не знаю, що з мене списали кредитні гроші, і звісно, не знаю, що мені треба їх банку повертати.
А касир НП, гадаєте, взагалі про це знає? Їм дали коробку, сказали, які кнопки тиснути — вони тиснуть. А що там і як налаштовано — то викликали представників банку, який надав термінали, вони налаштували. Касири налаштуваннями не займаються!
+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
20 сентября 2023, 8:56
#
Ахахаха. Такая наивная))
+
0
Jokets
Jokets
24 августа 2023, 23:23
#
Які питання до банку? Те що вас нова пошта не попередила то це питання до них вже
+
0
Ann99999
Ann99999
25 августа 2023, 18:09
#
Те, що у банку в тарифах ніде не вказано про комісію при оплаті через POS-термінали. Ось яка претензія до банку.
+
0
Ann99999
Ann99999
25 августа 2023, 18:14
#
«Переказ коштів на поточний (картковий) рахунок фізичної особи, відкритий в іншому банку: через Приват24 або в разі переказу коштів клієнта у випадку припинення ділових відносин — 0,5% (min 5 грн, max 100 грн); через термінал самообслуговування — 2% (min 5 грн)." Немає в «тарифах» тарифу за оплату через POS-термінал! Це не термінал самообслуговування, і не «Приват24»!
+
0
Ann99999
Ann99999
25 августа 2023, 18:18
#
Є тариф за переказ через сервіси інших банків. Втім, пошта не є «іншим банком». POS-термінал на пошті не є «іншим банком». Немає тарифу за оплату послуг через POS-термінал.
+
+4
a1b2c3d4e5f6
a1b2c3d4e5f6
25 августа 2023, 23:48
#
Зняття комісії також відбувається в разі оплати онлайн власними коштами через NovaPay з використанням карт для виплат або універсальних без попередження що платіж буде проведено як переведення коштів з комісією. З монобанком в разі оплати власними коштами таких проблем немає.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Шахрайство: проведення платних операцій під виглядом безкоштовних