Шахрайство: проведення платних операцій під виглядом безкоштовних
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 12
Используй глаза обиженка.
На всех кассах новой пошты для таких «гениев» написано не рассчитываться кредиткой.
или глаза используются только тогда когда уже все и не на кого нажаловаться?
На всех кассах новой пошты для таких «гениев» написано не рассчитываться кредиткой.
или глаза используются только тогда когда уже все и не на кого нажаловаться?
Ну покажіть мені таке оголошення на Новій пошті. Там, де я сплачувала, у мене з радістю прийняли картку. І ніяких оголошень там не було, і сьогодні теж немає. Тож не закидайте мені про використання очей. До тарифу пошти у мене претензій немає - там 2%, про це мені відомо. У мене претензія до додаткової комісії від банку, про яку не повідомив банк.
А ну да переводы между картами, самой додуматься не,
На будущее хоть переспроси у оператора НП как у них платежи проходят.
Тебе уже 1000 раз сказали что все платежи на НП проходят как переводы между картами.
На будущее хоть переспроси у оператора НП как у них платежи проходят.
Тебе уже 1000 раз сказали что все платежи на НП проходят как переводы между картами.
Ви коли прикладаєте карту до POS-терміналу, щоб оплатити товар, сприймаєте це як переказ між картками? Коли я в Приват24 роблю переказ між картками, я розумію, що це переказ між картками. Мені там комісію одразу показує. Про те і претензія до банку. Що неможливо відрізнити оплату товару від переказу на картку. Бо для мене як користувача картки це має абсолютно однаковий вигляд. Я прикладаю картку до терміналу. Все. Мені ніхто не повідомляє, який там проводиться тип операції. Мені ніхто не повідомляє про наявність комісії. В цьому претензія! Як я повинна відрізнити, що цей термінал переказує з картки на картку, а не списує торгову операцію? Ніяк. Бо пошта робить круглі очі і дивується, і каже, що це до банка питання, що у вас за комісію зняли. А банк киває на пошту. А комісію за операцію взяли і ті, і інші. При чому, наприклад, з монобанком таких проблем не виникає. То проблема в пошті, чи в банку?
Проблема в несовершенстве платежных систем и кассира оператора НП которая должна говорить что операции у них проходят как переводы.
Но учитывая что у нас население «финансово необразованное». Все заканчивается вашим отзывом которое ни на что не повлияет.
Но учитывая что у нас население «финансово необразованное». Все заканчивается вашим отзывом которое ни на что не повлияет.
Ви би за своєю освіченістю слідкували (слово «відгук», наприклад, чоловічого роду, і вживання середнього у пов’язаному з ним «котрий» є помилкою, а про коми я вже мовчу…).
Я вимагаю правдивого надання інформації про вартість послуг, які мені (і вам, між іншим, теж) надаються ДО моменту їх надання. Хай банк при кожній операції з комісією телефонує мені для підтвердження операції. Бо як не проводити оплати покупок без комісії, то вони телефонують… а як про комісію спитати, так навіщо? Бо банку так вигідно, тишком списати, нічого не питаючи і не попереджаючи., а потім ще й відсотки нарахувати, бо я навіть не знаю, що з мене списали кредитні гроші, і звісно, не знаю, що мені треба їх банку повертати.
А касир НП, гадаєте, взагалі про це знає? Їм дали коробку, сказали, які кнопки тиснути — вони тиснуть. А що там і як налаштовано — то викликали представників банку, який надав термінали, вони налаштували. Касири налаштуваннями не займаються!
Я вимагаю правдивого надання інформації про вартість послуг, які мені (і вам, між іншим, теж) надаються ДО моменту їх надання. Хай банк при кожній операції з комісією телефонує мені для підтвердження операції. Бо як не проводити оплати покупок без комісії, то вони телефонують… а як про комісію спитати, так навіщо? Бо банку так вигідно, тишком списати, нічого не питаючи і не попереджаючи., а потім ще й відсотки нарахувати, бо я навіть не знаю, що з мене списали кредитні гроші, і звісно, не знаю, що мені треба їх банку повертати.
А касир НП, гадаєте, взагалі про це знає? Їм дали коробку, сказали, які кнопки тиснути — вони тиснуть. А що там і як налаштовано — то викликали представників банку, який надав термінали, вони налаштували. Касири налаштуваннями не займаються!
Які питання до банку? Те що вас нова пошта не попередила то це питання до них вже
«Переказ коштів на поточний (картковий) рахунок фізичної особи, відкритий в іншому банку:
через Приват24 або в разі переказу коштів клієнта у випадку припинення ділових відносин — 0,5% (min 5 грн, max 100 грн);
через термінал самообслуговування — 2% (min 5 грн)."
Немає в «тарифах» тарифу за оплату через POS-термінал! Це не термінал самообслуговування, і не «Приват24»!
Є тариф за переказ через сервіси інших банків. Втім, пошта не є «іншим банком». POS-термінал на пошті не є «іншим банком». Немає тарифу за оплату послуг через POS-термінал.
- +
- +4
- a1b2c3d4e5f6
- 25 августа 2023, 23:48
- #
Зняття комісії також відбувається в разі оплати онлайн власними коштами через NovaPay з використанням карт для виплат або універсальних без попередження що платіж буде проведено як переведення коштів з комісією. З монобанком в разі оплати власними коштами таких проблем немає.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
На моє запитання, як же мені дізнаватись, коли комісія при оплаті є, а коли немає —
представники банку мені порадили при кожній оплаті питати касира, як налаштований їх термінал, потім шукати актуальний файл з тарифами картки і роздивлятись, чи є комісія при цих налаштуваннях. А якщо касир в цьому питанні не розбирається, то викликати директорів закладів. Бо банк жодної відповідальності щодо інформування своїх клієнтів про наявність комісій не несе. Уявляю такий квест на всіх касах АТБ, Сільпо, Ашанів… і довжину черг в результаті нього…
«Нова Пошта» в POS-терміналах іншого банку ввела новий тип платежу, який не відноситься до торгівельного еквайрингу, а є переказом коштів між картками фізичних осіб (тобто за фактом відбувається операція зняття готівки і переказу на картку відправника посилки), тому у випадку таких операцій у ПриватБанку діють стандартні тарифи ( https://privatbank.ua/perekaz-na-kartku-rahunok-v-inshomu-banku ). Якщо у вас виникли питання, чому був такий тип платежу — з даного питання необхідно звернутися за консультацією до «Нової пошти».
Щоб уникнути подібних ситуацій рекомендуємо оплачувати послуги за допомогою POS-терміналів ПриватБанку.
В такому випадку комісія утримуватися не буде.