Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Заявка на повернення коштів № 2618954

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
golovachm 8 августа 2023, 15:24
Зареєстрував звернення на повернення коштів, надав усі необхідні документи, співробітник підрозділу по роботі з пертензійною роботою вирішив в односторонньому порядку закрити звернення, не надавши жодних причин. Що саме сталося — придбав товар в інтернет магазині, він надійшов неналежної якості, відкрив диспут на PayPal, там заблокували аккаунт, потім звернувся до банку, зареєстрували звернення, надав усі необхідні документи та чек з Укрпошти про повернення товару, товар надійшов на поштове відділення відправника у відділ доставки. Від приватбанку надійшов лист — надати документу про отримання товару продавцем, я відповів, що продавець отримав кошти за товар і, можливо, він і не буде його зовсім отримувати, на що я отримав смс із приватбанку, що провести претензійну роботу неможливо. Якась нісенітниця виходить, хто такий розумний працює в підрозділі і прийняв таке рішення залишається здогадкою, але я дуже прошу розібратися в цьому і якнайшвидше звільнити цього бездаря!
Приватбанк
Ответ банка
9 августа 2023, 9:36
Вітаємо.
Для подальшої можливості оскарження необхідно надати підтвердження отримання товару продавцем.

Комментарии - 4

+
0
SergeyNina
SergeyNina
9 августа 2023, 1:31
#
Древнее мошенничество. Шлют брак или фуфло. Вы его отправляете назад, но его никто не забирает вообще. Проблема в том что для возврата денег вам продавец должен забрать товар обязательно. Пробуйте связаться с техподдердкой платформы где купили
+
+13
golovachm
golovachm
9 августа 2023, 9:47
#
Це не зовсім так — If related to goods received that are faulty or different to what was ordered, you must have returned or attempted to return the goods.
Переклад — Якщо це пов’язано з отриманими товарами, які мають дефекти або відрізняються від замовлених, ви повинні повернути або спробувати повернути товари
Товар мною повернутий
+
+13
golovachm
golovachm
9 августа 2023, 9:52
#
Відповідно до правил платіжної системи я не зобов'язаний підтверджувати факт отримання товару продавцем, я повинен повернути його назад або спробувати повернути!
+
0
golovachm
golovachm
22 августа 2023, 12:25
#
Прошу надати витяг з правил платіжної системи, яку інформацію, як покупець, я повинен надати до банку, для початку претензійної роботи щодо повернення коштів
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Заявка на повернення коштів № 2618954