Некомпетентні оператори, які залишили з проблемою сам на сам
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
Цікаво що всі вам відповіли що в них проблем немає, але ви чомусь вирішили докопатися до привату) чому не до візи чи гугл?
- +
- 0
- Павло Донцов
- 25 июля 2023, 11:33
- #
Все просто, Віза НЕ зберігає інформацію по транзаціях, тому просити мене з’ясовувати у них по конкретним транзакціях це тупо (тобто оператор вже некваліфікований). На що вказала і техпідтримки самої Візи. В гугл гаманці стабільно непрацює тільки ця картка. Підтримка гугла мені надала досить обширну відповідь, яку я переслав банку (не знаю, може треба було їм зробити переклад з англ.))). І гугл сказав, що відмова прийшла саме від банку. І у них взагалі немає ніяких обмежень, вони просто як посередник. Але головне те, що саме банк контактує з гугл і візою, щоб їхні карти працювали в цих системах. Тому, якщо навіть це не конкретно проблема банка (наприклад змінилася апі у гугл чи ще щось таке, а програмісти не встигли відреагувати), то розслідувати це повинен не я, а саме приватбанк! А після цього повідомити клієнтів, щоб вони розуміли, що відбувається, а не слати клієнта то в візу, то в гугл, аби відчепився…
- +
- 0
- Павло Донцов
- 25 июля 2023, 11:51
- #
Для приватбанку: я розумію, що обмежен зі сторони банку немає. Але ваші робітники повинні розуміти, що на 99.9 відсотків немає обмежень і зі сторони інших систем, бо це не їх задача. Це схоже якась внутрішня помилка/конфлікт, можливо яка і не пов’язана напряму з банком. Так ось я і просив дослідити, що це за помилка, а не слати мене то в Віза, то ще кудись… А потім просто повторювати «зі сторони банку обмежень немає», на будь яку просьбу допомогти зрозуміти, що за проблема. Бо обмежень ні у кого немає, а картка непрацює. Виходить глухий кут.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію. З боку Банку обмежень на проведення даної операції немає.