черговий «злив» конфіденційних данних або як за допомогою приватбанку шахраї намахують своїх же співгромадян
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
- SergeyNina
- 24 июля 2023, 1:11
- #
Это не слив данных. Это сбой.
Если у вас не было задолженности перед приватом и деньги не пошли на погашение задолженности то это сбой в работе
Все платежи 23:59:59 это как правило сбой в работе или ошибка процессинга платежей
Автовозврат обычно до 24 часов или через поддержку
- +
- 0
- icatcatcat
- 24 июля 2023, 14:15
- #
Ага, і фейк платіж рівно через 7 хвилин після зарахування реального платежу це теж технічний збій?)
- +
- 0
- icatcatcat
- 25 июля 2023, 12:14
- #
Оновлення ситуації: оператори приват банку роблять вигляд що нічого не сталось і що начебто не правомірне списання коштів — це є норма і так і повинно бути🤦🤦🤦 ПРИВАТ БАНК ПОКРИВАЄ ШАХРАЇВ…
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43 | 44 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
>14:21:01 із карти привату на мою зайшли гроші (сума не велика, 600грн)
>14:28:01 на мою карту поступив відхилений платіж на суму 600грн
>23:59:59 із карти було списання -600грн підписане «P24 CR MD UA|DNIPRO|DNIPRO| UA» списання пройшло без підтвердження платежу із мого боку, просто гроші зникли і усе.
Важлива інформація: данні моєї картки відомі тільки мені, у людини котра переводила гроші був тільки номер картки, ані дати на картці ані CVV коду я нікому і ніколи не передавав!
Далі я звернувся із проблемою у службу підтримки мого банку, від них я почув тільки що мені повернуть кошти але головного я не дізнався. А саме: як так сталося? і що робити щоб таке не повторилося у майбутньому?
Можливо сам приват банк захоче відповісти на ці питання? Бо суми по карті проходять різні і я дуже не хочу щоб таке повторилося із більш вагомою сумою!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратись в ситуації.