Повне дно!!!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
- lanatkach73
- 23 июля 2023, 19:34
- #
Брехня,проблему не усунуто,надіслати за вимогою банку фото не можливо, так як ні куди фото прікрепить,ні адреси,щоб написать немає .В чаті банку на питання, як надати фото карти,оператор просто зникла,отакі справи.
- +
- 0
- lanatkach73
- 24 июля 2023, 17:02
- #
Минфин,даже дякую!Проблему вирішено!!!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43 | 44 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
одна і та ж проблема, другий рік поспіль.Я тимчасово переміщена особа, мешкаю і працюю в Словаччині У приват 24додала свою карту Uni Credit, для переказу коштів через сайт на карту Привату (золота універсальна), але не все то золото, що так зветься.Банк пропускає декілька переказів, а далі починає видавати Помилка, операція скасована банком з метою безпеки.І вже ні через які інші сервіси переказ на карту не надходить.Раніше хоч були деякі толкові оператори і допомагали вирішувати цю проблему, а зараз — катастрофа.Некомпетентні, де їх набрали історія замовчує Відповідь одна-винні і Uni Credit,і інші сервіси,і хто завгодно, але не Приват, карта активна, а що перекази не зараховуються, так ідіть в Uni Credit, а що Uni Credit підтверджує перекази, а Приват їх скасовує, то все одно винен хто завгодно, але не Приват, А вчора, при зверненні до служби техпідтримки, телефоном з-за кордону, голосовий помічник Яна порадила скористатись терміналом, я вже всю Словаччину оббігала, але терміналів Привату тут нема, чи вони цього не знають, як вирішити проблему не знають несуть тільки якийсь брєд, що банк тут не при справі. І неможна навіть домогтися щоб склали заявку до техвідділу, як це робили обізнані фахівці і проблема на якийсь час вирішувалась.А зараз повне дно!!!
Перепрошуємо за ці незручності. Це звичайна стандартна процедура, яку ми вибірково проводимо з метою недопущення різного роду ризиків. Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб допомогти розібратись.