Розрив договору без попередження
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 6
Порушення ваших прав? Ну цю байку ви можете бабусі на лавці під хатою розповісти… будь-який банк має право відмовити будь-кому на свій розсуд, подобається вам чи ні але такі правила є та будуть
Так, у банків є право відмовити комусь на свій розсуд. А у мене є право відстоювати свою точку зору. А у вас є право, я вибачаюсь, лаяти, майже під кожним відгуком про Приват. У всіх нас є права. Моя проблема полягає не у тому, що мені відмовили, а у безпідставному, нечесному та некоректному ставленні з боку банку. Я намагався вийти на зв’язок, дізнатись які саме платежі «ризиковані», просив надати мені змогу підтвердити операції і розібратись в ситуації. Але всім плювати. Подібне ставлення до клієнтів свідчить про безвідповідальність та незацікавленість банку до своїх клієнтів. Ви чудо виконуєте свою роботу в ролі «Захисника банку», але будь-ласка, знайдіть в собі сили глянути на ситуацію з іншої точки зору та зрозуміти мене. І бажаю, щоб ви ніколи не опинилися в подібній ситуації.
В мене теж така ситуація. Розірвали договір без попередження і без пояснень. І добитись щось від банка не можливо.
Доповнюю відгук, зі мною зв’язались, банк надав можливість пояснити операції за рахунками і розібратися в ситуації, тому можливо рахунок буде розблокований.
Також банк без попередження розірвав договір. Йдемо в Європу, тільки наша судова система до цього не налаштована, скоро будемо за руку ходити разом з адвокатом, в Європі за такі дії вже б триста п’ятдесят разів такий банк поставили б в позу. Моя порада, хто збирає волонтерську допомогу або робить багато переводів, просто переходьте в інший банк, самі рвіть договір з приватом
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Все курсы банка |
Ви закрили мій рахунок без будь-якого попередження. Я дуже розчарований таким ставленням до своїх клієнтів. 02.06.23р я не зміг зайти в Приват24, телефоную в підтримку і мені кажуть «ваша карта в блоці», на питання чому, мені кажуть що не знають і очікувати 14 днів. Через 2 тижні я отримую лист про розрив договору. В цей же день (16.06.23р) я пишу листа в Канцелярію, детально описую ситуацію по рахунку, пишу що готовий надати інформацію по абсолютно кожному платежу і прошу переглянути рішення. Очікую і сьогодні(21.07.23р) отримав відповідь на ел пошту, що рішення змінено не буде і пояснювати мені ніхто нічого не зобов’язаний. Так, це ваше право. А моє не терпіти цього мовчки.
Вам ніколи не потрібно було додаткових документів, і ваші співробітники завжди стверджували, що мої операції не становлять ризику для банку. Ви розповідали мені одне, але робили зовсім інше. Замість того, щоб бути прозорими та попередити про будь-які потенційні проблеми з моїм рахунком, ви просто вирішили розірвати договір без будь-якого пояснення чи можливості виправлення ситуації.
Протягом двох місяців, червень і липень, я не отримував свою пенсію по інвалідності (у мене СМА), та не маю доступу до своїх фінансових коштів. Ви забрали моє право на власні гроші без будь-якого попередження чи обґрунтування, тим самим поставивши мене у складну життєву ситуацію. Ваше відношення до мене, як відданого клієнта, є жахливим та несправедливим. Я завжди був лояльним та відповідальним клієнтом вашого банку на протязі багатьох років.
Ваше ставлення до мене у цій ситуації порушує мої права як споживача, а також підриває довіру громадян до фінансових установ. Тому я збираюся звернутися до інших відповідних органів та правових інстанцій для захисту своїх прав. Я не бажав, щоб дійшло до таких заходів, але ваша бездіяльність та нечесні дії вимагають рішучості.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб допомогти розібратись в ситуації.