Видалено фінансовий номер телефону через помилку ШІ - голосового помічника Яна
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 9
- +
- 0
- Qwerty1999
- 19 июля 2023, 21:41
- #
«тепер запитують авторизацію користувача навіть якщо
йдеться про переведення коштів між власними рахунками»
авторизационный запрос — это либо ответ цифрой «1»
на звонок из банка, либо ввод ОТР-пароля, пришедшего
в смс-ке в форму подтверждения перевода.
В вашем конкретном случае была активирована функция
верификации клиента, а не авторизация р2р-транзакции…
йдеться про переведення коштів між власними рахунками»
авторизационный запрос — это либо ответ цифрой «1»
на звонок из банка, либо ввод ОТР-пароля, пришедшего
в смс-ке в форму подтверждения перевода.
В вашем конкретном случае была активирована функция
верификации клиента, а не авторизация р2р-транзакции…
- +
- +15
- OlenaChe62
- 19 июля 2023, 22:15
- #
Тут справа не в тому, чи це авторизація чи автентифікація. Справа в тому, що вони довірили проводити автентифікацію ШІ, який не може розшифрувати, коректно, мову. Відповіді надавались чітко і повільно. А також справа в тому, що якщо клієнт опиняється в такій самій ситуації як я сьогодні - то єдиний вихід це іти до відділення банку і там вирішувати проблему, бо вони видаляють номер із системи і все — ти не клієнт: тебе не переводять на спілкуванням із людиною в чаті. А телефоном не вийде, бо через ШІ не пробитися. Це замкнене коло. Не всі можуть собі дозволити витрачати години у відділенні поки дочекаєшся своєї черги. І якщо такі ситуації будуть повторюватись, то це великий мінус для банку.
- +
- +15
- Qwerty1999
- 19 июля 2023, 22:48
- #
«Тут справа не в тому, чи це авторизація чи автентифікація.»
Повторюсь…
авторизационный запрос — это либо звонок из банка
на финансовый номер телефона с просьбой подтвердить
транзакцию нажав цифру «1» либо ввод ОТР-пароля,
пришедшего в смс-ке в форму подтверждения перевода.
Всё остальное — это не авторизация транзакции,
а верификация клиента Приватбанка.
Повторюсь…
авторизационный запрос — это либо звонок из банка
на финансовый номер телефона с просьбой подтвердить
транзакцию нажав цифру «1» либо ввод ОТР-пароля,
пришедшего в смс-ке в форму подтверждения перевода.
Всё остальное — это не авторизация транзакции,
а верификация клиента Приватбанка.
- +
- 0
- OlenaChe62
- 20 июля 2023, 13:47
- #
Я дуже рада що є люди, які будуть чіплятися до термінів ігноруючи наявні проблеми в системах тих чи інших установ.В даному випадку, ПриватБанку. Я вас зрозуміла з першого разу, але термінологія не виправить ситуації в прогалинах програмування ШІ і небажання банку покращувати обслуговування. Т. е. що вони відгороджуються від спілкування з клієнтами за ШІ (не саме доцільне рішення) та за відписками не робить банку честі.
- +
- 0
- SergeyNina
- 19 июля 2023, 23:48
- #
У вас верификациия клиента.
Вам нужно было просить Искусственный интеллект переключить на живого оператора. Если у человека речь не чёткая или посторонние шумы рядом то система распознавания речи не работает корректно.
Да, ждите ответ банка вам помогут.
- +
- 0
- OlenaChe62
- 20 июля 2023, 13:41
- #
ШІ не переключав мене на людину-оператора. Мова в мене чітка. Дефектів не маю. А те, що банк відповів — це нісенітниця — шаблон.
На мой взгляд этих роботов на горячй линии понаставили лишь бы отбить охоту людям звонить. На живого человека переключают если многократно говоришь «оператор»
- +
- +1
- Qwerty1999
- 20 июля 2023, 11:12
- #
Роботов понаставили, потому что им не надо платить зарплату, они не болеют,
не возмущаются, когда надо работать в ночную смену, и не уходят летом в отпуск,
чтобы оздоровить своих малолетних детей.
не возмущаются, когда надо работать в ночную смену, и не уходят летом в отпуск,
чтобы оздоровить своих малолетних детей.
- +
- 0
- OlenaChe62
- 20 июля 2023, 15:15
- #
Хочу додати наступне: відпросилася з роботи. Прийшла до відділення Привату. Разом зі мною було ще 3 людини, яких заблокувало після проходження автентифікації/верифікації особи за допомогою ШІ. Консультант відповів, що ШІ самостійно приймає рішення щодо отриманої від клієнта інформації в процесі автентифікації для запобігання шахрайських дій. І в даних випадках (мене і інших клієнтів що звернулися сьогодні до відділення з такою ж проблемою) — ШІ прийняло рішення про те, що на тому боці шахрай!
Це взагалі повна нісенітниця — довіряти дірявій програмі приймати самостійні рішення.
Це взагалі повна нісенітниця — довіряти дірявій програмі приймати самостійні рішення.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
В зазначеній ситуації для зняття обмеження ви можете звернутись в наш чат на сайті банку. Вам також знадобиться веб-камера.
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Наші оператори поруч 24/7!