Збитки бізнесу, псування ділової репутації та беззаконня — ПриватБанк.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
«
Приват-банк в односторонньому порядку розірвав ділові відносини — без попередження, без порушень з мого боку та без будь-яких пояснень. І це була б не велика проблема — є безліч інших банків — клієнтоорієнтованих»
Возможно вы будете удивлены , но по договору с банком, банк имеет право в ОДНОСТОРОННЕМ порядке разорвать деловые отношения с клиентом. И предупреждать об этом он обязательств не брал . И объяснять причины тоже НЕ ОБЯЗАН по договору .
Возможно вы будете удивлены еще больше , но те самые «безліч інших банків — клієнтоорієнтованих» ТОЧНО ТАК ЖЕ по своим договорам с клиентами имеют право поступать с клиентами ТАК ЖЕ как и Приват. . И ПОСТУПАЮТ !!!
Можете почитать отзывы на «Монфине» и убедиться в этом сами
Поэтому возьмите себя в руки и прекратите ныть , что вот «только Приват так делает , а другие банки нет»
Ведите себя достойно , а не распускайте сопли . Ну турнул Приват, и фиг с ним . Что ж теперь ? Вешаться ?
Нет ! Свет клином на нем не сошелся. Но ныть не надо
Приват-банк в односторонньому порядку розірвав ділові відносини — без попередження, без порушень з мого боку та без будь-яких пояснень. І це була б не велика проблема — є безліч інших банків — клієнтоорієнтованих»
Возможно вы будете удивлены , но по договору с банком, банк имеет право в ОДНОСТОРОННЕМ порядке разорвать деловые отношения с клиентом. И предупреждать об этом он обязательств не брал . И объяснять причины тоже НЕ ОБЯЗАН по договору .
Возможно вы будете удивлены еще больше , но те самые «безліч інших банків — клієнтоорієнтованих» ТОЧНО ТАК ЖЕ по своим договорам с клиентами имеют право поступать с клиентами ТАК ЖЕ как и Приват. . И ПОСТУПАЮТ !!!
Можете почитать отзывы на «Монфине» и убедиться в этом сами
Поэтому возьмите себя в руки и прекратите ныть , что вот «только Приват так делает , а другие банки нет»
Ведите себя достойно , а не распускайте сопли . Ну турнул Приват, и фиг с ним . Что ж теперь ? Вешаться ?
Нет ! Свет клином на нем не сошелся. Но ныть не надо
- +
- 0
- natashaGra
- 11 июля 2023, 12:13
- #
Ответ представителя банка мягко говоря не очень в тему
Так це право банку, якщо іпн в чорному списку то все, але перед тим як відкривати рахунок в приваті потрібно читати умови, а не просто ставити підпис під тим що дають.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43 | 44 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Приват-банк в односторонньому порядку розірвав ділові відносини — без попередження, без порушень з мого боку та без будь-яких пояснень. І це була б не велика проблема — є безліч інших банків — клієнтоорієнтованих. Якби не один нюанс — тепер коли будь-який клієнт Приватбанку хоче оплатити рахунок мого ФОП (відкритий в іншому банку) чи шляхом переказу чи навіть використовуючи еквайринг — приватбанк — блокує всі платежі всіх своїх клієнтів на мої рахунки видаючи наступний напис: «На жаль, здійснити прийом платеєів на адресу даної компанії у нашому банку неможливо. Змушені Вам відмовити у здійсненні даного платежу!»
Це тотальне беззаконня, псування ділової репутації та перешкоджання підприємницькій діяльності на рівні державного банку. Геноцид бізнесу. Більш-ніж впевнений на стандартну та бездумну відповідь від банку в дусі тих відповідей, які нижче. Продовжувати пробувати працювати в Україні пропало будь-яке бажання. Щасливо залишатися!
Банк зобов’язаний забезпечувати функціонування належної системи управління ризиками, застосовуючи у своїй діяльності ризик-орієнтовний підхід з метою мінімізації ризиків з урахуванням результатів ідентифікації, верифікації клієнта, встановлення кінцевого бенефіціарного власника клієнта або його відсутності, розуміння характеру ділових відносин, вивчення клієнта, послуг, що надаються клієнту, аналізу операцій, проведених ним, та їх відповідності фінансовому стану і змісту діяльності клієнта.
При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.