Подвійне списання грошей з карти
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
- SergeyNina
- 8 июля 2023, 21:01
- #
Обратитесь в интернет магазин где произошёл инцидент. Если прошло 11 дней и деньги не вернулись автоматически значит вам нужно обратиться в магазин где произошло двойное списание чтобы они вручную вернули вам деньги.
Но это возможно только в случае если магазин получил ваши деньги.
Для возврата возможно понадобится техническая информация о платежах первом и втором чтобы магазин мог найти их у себя и отменить.
Если магазин не получил ваши деньги вообще то вся надежда на компетентный суппорт банка
- +
- 0
- Руслан Новиков
- 11 июля 2023, 18:49
- #
120 дней это любимая колено локтевая процедура от приват банка
все лучшее для лучших
все лучшее для лучших
Вчора зробила чотири платежі карткою привата.На наступний день виявляю подвійне списання кожної операції і залишок на рахунку за мінусом задвоєння.Це як називається? Грабіж? Куди поділись гроші? У виписці з банкомату видно подвійне списання кожної суми і залишок на рахунку не сходиться саме на таку суму.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Коли ви здійснюєте оплату карткою, за кадром відбувається безліч операцій:
1. Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації.
2. Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.
3. Як тільки банк-емітент отримує дані за операцією, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції (ліміти, баланс картки, блокування, коректність введених даних за карткою: ПІН-код/CVC2/строк дії тощо). Результат перевірки (схвалено чи відмова) повідомляється тим самим шляхом, але в зворотному порядку. У підсумку ви побачите результат операції на терміналі або сайті інтернет-магазину, також ми додатково інформуємо про це в додатку Privat24.
4. Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.
Можуть виникати такі ситуації, що під час спроби оплати карткою, сума на картці заблокована, але товар або послуга не отримана.
У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом 5 днів з моменту проведення операції з ініціативи точки, і сума стає доступна на балансі картки.
У будь-якому випадку, сума транзакції, що не відбулася, повертається на баланс картки протягом 11 днів.
Якщо ви не згодні із наданою в особистому кабінеті випискою та наявним балансом, повідомте, будь ласка, в приватному повідомленні свою версію, щоб ми допомогли розібратися.