Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Missa 7 февраля 2024, 16:52
02.02.2024 баланс моєї картки був позитивний прощо свідчать повідомлення від банку, які надходять після транзакцій.
03.03.2024 баланс моєї картки став мінусовим!!!
Оператор сказав, що була подвійна транзакція, просто операції ще не оновилися, чекайте на оновлення виписки.
06.02.2024 виписка оновилась з’явилась ця операція яку оператор банку назвав подвійною, а суму по цій операції ще раз зняли з балансу картки, втретє!!!
В мене просто нема слів! Транзакція задвоєна, а сума списання затроєна!!! Просять ще чекати нового оновлення виписки. На прямо поставленні питання не можуть надати відповіді. Як так, не розумію взагалі, Ви цифри бачете порахуйте хоч на калькуляторі, сума на балансі не співпадає з балансом на дату проведення операцій по картці згідно відправляємих автоматично повідомлень після кожної транзакції!!! Жах!!!
Приватбанк
Ответ банка
7 февраля 2024, 18:05
Вітаємо. На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та розібратися в ситуації.
Lex2846 7 февраля 2024, 13:07
Не могу найти в приложении как загрузить финансовые документы в приложении, как это можно сделать в моно, решил написать в поддержку, несколько дней тупо бот меня по кругу гоняет. Пишет уточнить вопрос, чтобы сказать с специалистом, пишешь вопрос, отвечает, что не понял вопроса, переформулировать. Разные пробовал варианты, лишь бы реальный оператор подключился, но нет. Единицу даже жалко ставить за такое
Приватбанк
Ответ банка
7 февраля 2024, 14:33
Вітаємо!
У разі виникнення непорозумінь, для з'єднання з оператором в зазначеній ситуації вам просто достатньо описати питання короткими фразами або обрати тематику серед популярних питань. У разі виникнення додаткових питань будемо раді відповісти на них в особистому повідомленні.
PH1978 6 февраля 2024, 23:22
Сьогодні, близько 14:00 години при спробі зайти в додаток приват-24 отримав повідомлення, що доступ необхідно підтвердити через дзвінок 3700, або чат. Поспілкувавшись з представницею банку, стало відомо, що банком прийнято рішення про відмову від підтримання ділових відносин/відмову в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин/розірвання договору і закриття рахунку.
Таке рішення начебто прийнято на підставі ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Нібито відповідний лист був/буде направлений на адресу мого проживання
Сказати, що я був шокований, це нічого не сказати.
Я є клієнтом банку напевно близько 20 років.
Ніяких нарікань, претензій, зауважень до мене, ніколи не було з боку банку. Навпаки, банк завжди намагався просувати свої продукти, такі, як банківське обслуговування ФОПів та юридичних осів, овердрафт, тощо. Ніяких протизаконних дій, а тим більше передбачених вказаним законом, не здійснював.
Комунікація з банком завжди відбувалась за допомогою менеджерів, телефонних дзвінків, зустрічей, електронної пошти. Тому, коли я запропонував, щоб всі документи з цього питання були направлені мені на електронну пошту, мені було відмовлено.
Також, як з’ясувалося, я повністю позбавлений права перевести власні кошти на закриття кредитної картки.
Підсумовуючи, можна констатувати, що банк без попереджень, блокувань фінансових платежів, просто «наплював» на багаторічну співпрацю.
На жаль, так званий «розвинений сервіс», не є запорукою якісного надання послуг.
Подумайте, перед тим, як обирати банк для обслуговування.
Приватбанк
Ответ банка
7 февраля 2024, 9:50
Добрий день!

ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Володимир Лахнов 6 февраля 2024, 22:24
28.01.2024 року в додатку Приват 24 отримав повідомлення — Актуалізація даних. Через Дію актуалізував дані. Наступного дня 29.01 отримав повідомлення, що ваші дані підтверджено. Без якої-небудь думки настпуного дня 30.01 я не зміг увійти в додаток Приват 24, написано, що в цілях безпеки зателефонуйте 3700. Зателефонував і почув радісне повідомлення, що Приватбанк прийняв рішення розірвати усі угоди та не надавати обслуговування. Лист вислали на адресу реєсрації. Ні в листі, ні у відділені, ні за телефоном нічого не пояснили. Прийняти мою декларацію про доходи відмовились. Добре що користуюсь Монобанком. Навіть до Монобанк звернення написав, чи не заблокуєте ви мені рахунки? Відповіли, що все добре.
Не розумію тільки справжню причину і якщо я злочинець, чому ви 16 років обслуговували? Навіщо фахівці ПриватБанку мені телефонували постійно та пропонували послгу банку?
Приватбанк
Ответ банка
7 февраля 2024, 9:50
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі пакет документів для перерахування залишків коштів на ваш рахунок в іншому банку.
Проблема решена
yurii1989 6 февраля 2024, 20:03
Приватбанк надіслав організації повідомлення про необхідність актуалізації даних та заповнення анкети. Після першого усунення зауважень анкета недоступна і має статус — «Ваша заява знаходиться в роботі у співробітника Банку». Увага, цей статус вже не змінюється більше 25 днів!!!
Я прийшов у відділення банку з усіма документами і мені повідомили, що я не можу пройти актуалізацію даних з причини недоступності анкети. Раніше з цього приводу створена заявка 34594434.
Наразі повна бездіяльність, підтримка відповідає — заявка створена, чекайте.
У зв’язку з неможливістю пройти актуалізацію по вині банку, прошу продовжити строк актуалізації даних на відповідний строк затримки банком.
Дякую.
Приватбанк
Ответ банка
7 февраля 2024, 10:49
Вітаємо. Бачимо, що ваше питання було розглянуто та фахівцям не вдалося зв'язатися з вами.
З метою уникнення розголошення банківської таємниці, інформація за заявкою за даним каналом звернення не може бути надана. Для ідентифікації та уточнення даних по заявці, радимо звернутися до чату підтримки на офіційному сайті банку https://privatbank.ua/business.
Проблема решена
ViolettaZa 6 февраля 2024, 17:51
Банк провів, чи дозволив списання заднім числом. В МІНУС, при нульовому кредиті.

Заходжу в прива24, у мене мінус на карті, якого вчора ще не було. Банк сьогодні зробив мінус на карті
Дзвоню, з’ясовую, що коли 4 дні назад купляли піцу в сільпо, у нас з’явилось додаткове списання коштів на туж суму тільки на дві години раніше (в той час ми були в метро)

Ви мені зробили МІНУС, там де він неможливий, як вам після цього довіряти ???

Ця карта тільки розрахункова. Для оплати в інтернет магазинах використовую інші картки
Приватбанк
Ответ банка
6 февраля 2024, 18:34
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Після опрацювання, додатково зв'яжемося з вами. Дякуємо за розуміння.
Проблема решена
biksant 6 февраля 2024, 14:41
29 січня, як зазвичай, без проблем користувався додатком приват24.
Жодних проблем, якихось повідомлень або чогось аномального не було.
Зранку 30 січня, при спробі увійти в додаток, побачив повідомлення, що треба підтвердити фінансовий номер телефону.
Як виявилось, то була не додаткова міра безпеки, а банк вирішив розірвати всі договори.
Автовідповідач за номером 3700 вказав, що банк прийняв рішення згідно з яким буде розірвано укладені з вами договори та закрито рахунки.

Користувався послугами банку протягом багатьох років.
Жодного разу не виникало жодного питання до мене, як до клієнта.
Спроби вияснити причину такого вчинку розбиваються об стіну.
Працівники відділення банку, само собою, сказати нічого конкретного не можуть.
Їх спроби дізнатись якусь додаткову інформацію щодо причин мають такий же ефект.

Абсолютно незрозуміла причина такої поведінки з боку банка.
Я ніколи не брав участі у сумнівних операціях, махінаціях, шахрайстві.
Не цікавлюсь азартними іграми. Не є терористом. Не займаюсь відмиванням коштів.
Поупкою/продажем криптовалюти також не займаюсь.
Таке відношення до мене, як до клієнта, вважаю несправедливим та образливим.

Яким чином можна дізнатись причину розірвання договорів зі сторони банку?
Якщо в нормальній площині це неможливо, а тільки через суд, то яким чином можна письмово звернутись до банку та отримати письмову відповідь на запит?
Приватбанк
Ответ банка
6 февраля 2024, 16:48
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. Додатково вам надійде лист від банку з детальною інформацією. Ви можете сформувати письмовий запит за адресою кореспонденції:
вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна
Проблема решена
Клієнт Банку 6 февраля 2024, 14:19
Клієнт банку 76 років., сліпий, з хворим на хребет, інвалід, ледве ходить. Була заблокована карта та доступ до Приват24 через неправильний вход до привату 24. Після відвідин відділення банку картку розблокували, Приват24 залишився заблокованим. Передзвонили на 3700.
Ситуація. Людина похилого віку, вибачте, але вже через вік туго розуміє, провали в пам’яті, розмовляє російською, українською практично не розуміє. При розмові з оператором абияк його зрозумів і дав паспортні дані, після того як пенсіонер відповів, що народився в СРСР, як і більшість громадян України похилого віку, зокрема в одному з міст СРСР в м. Москва. Оператор відповів, що ваші дані неправильні йдіть із паспортом до банку.
Ходили повторно до ПриватБанку, виписали нову карту, доступ до Приват24 не розблокували.

Запитання до банку.
• Людині у 76 років йти на курси української мови, інваліду з хворим на хребет, сліпоту? Чи все-таки оператор мав розмовляти тією мовою, яку розуміє клієнт?
• Це вина людини, що вона народилася в СРСР? Чи може народитися заново, в іншій країні?
• Підказувати пенсіонеру під час розмови не можна. Ні, я, звичайно, розумію, що це можуть бути й сторонні особи. Але як тоді бути пенсіонеру, який навіть свій паспорт прочитати не може?
• Чому не можна було пройти ідентифікацію вдома через web-камеру, як ви це робили з іншими клієнтами?
• Чому ви дискримінуєте людей за національною ознакою, місцем народження?
• Як людині платити комуналку? Раніше допомагав чоловік оплачувати комуналку через Приват24. Тепер людині, власникові картки ходити за два-три кілометри, у відділення банку оплачувати комунальні послуги? Ви розумієте, що він ледве ходить? Або ви садисти?
• Скільки ще ганятимете хвору людину?

Ви розумієте, що що ви знущаєтеся з людей похилого віку? Ви гірші, ніж ті рошисти! Мені байдуже ваші вибачення, які ви тут напишете, тому що припускаю що нікого за це не покарайте, що нічого міняти в обслуговуванні ви не будете. Я всього лише хочу, щоб про такі ситуації в ПриватБанк (і) знало як багато більше населення нашої країни!
Приватбанк
Ответ банка
6 февраля 2024, 16:28
Добрий день!
Ми б не хотіли, щоб у вас склалось негативне враження про нас. Банк ставиться з повагою і завжди дбає про збереження коштів кожного клієнта. Для цього в нас працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших грошей. Нами постійно проводиться їх оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності. В подібних випадках, ми повинні розуміти, що операцію проводить саме власник картки, тому і проводимо ретельну перевірку.
Для розблокування картки не обов'язково відвідувати відділення. Достатньо звернутися в чат pb.ua/chat, де наші колеги працюють для вас 24/7 і з радістю допоможуть вирішити питання.
Здійснити платежі Ви можете дистанційно в особистому кабінеті Приват24 через мобільний застосунок або через веб-версію https://next.privat24.ua/. Для оплати пройдіть в меню Сервіси — Платежі — Комунальні платежі.
Для нас дуже важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників.
Обов'язково перевіримо дії оператора, і проведемо серйозну роботу, щоб в подальшому ви й усі наші клієнти не стикалися з подібними випадками.
Описана Вами ситуація не залишиться поза увагою наших фахівців, за результатами розгляду якої з вами буде проведено зворотній зв'язок.
Проблема решена
vlad2024 6 февраля 2024, 11:22
Маю окрему дебетову карту для проведення оплат в інтернеті **** 8475. Кожного разу я роблю туди переказ перед оплатою. На протязі останнього тижня оплати проходили лише в межах україни і цілком логічно що я бачу ціну товару і сумму поповнення карти і йдуть вони один в один. Я навіть докидував декілька гривень зверху на приховані комісії про всяк випадок.

Але ж це приватбанк. Вчора в мене виявився на цій карті від'ємний баланс на цілих 500 гривень!!! І я став боржником банку.

Я писав їм в підтримку. Почали розповідати про овердрафт (якщо у них є очі вони можуть глянути на історію поповнень/переказів з карти) і звести баланс. Але ж начорта ви нам треба, щоб так заморочуватись. Справа дійшла до того, що сказали що у них просто технічні проблеми і мовляв чекайте на виправлення.

Пройшов день. Я власник голд-карти. ФОП тримаю у них. Ніяких змін на балансі, ніяких повідомлень від операторів. Взагалі зворотнього зв’язку нуль.

Пишу їм сьогодні знову. Знову байки про овердрафт, знову їм по’яснюю за ситуацію (бо про CRM з попередніми зверненнями в їх колхозі не чули). Тепер нарешті зробили заявку і сказали чекайте 1−2 дні. А як користуватися цією картою і хто мені буде компенсувати мої труднощі мені цікаво знати?

Я хочу звернутися особисто до представників банку: Я буду вам робити найкращий піар вашого банку на всіх сайтах відгуків, якщо треба я буду судитися з вами. Ви мене не кинете на ЖОДНУ ГРИВНЮ

Окремо для людей які розмірковують з приводу відкриття рахунку в цьому банку: оце воно вам треба? Я вже давно хотів цей банк покинути та в мене все не було часу, щоб цим займатись, але от бачите воно як саме підштовхує тебе. От і думайте тепер
Приватбанк
Ответ банка
6 февраля 2024, 13:13
Добрий день. Перепрошуємо за можливі незручності.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Nataliia1970 5 февраля 2024, 16:31
На протязі багатьох років я постійний клієнт Приватбанку і жодного разу мій банк мене не підвів, навіть зараз, коли я дуже далеко за межами нашої держави.
Хочу подякувати від щирого серця оператору Валерії, яка у скрутну хвилину, коли у мене виникли труднощі із додатком Приват24, фахово надала допомогу, професійно та компетентно відповіла на усі мої запитання, пояснила, як мені діяти у випадку, коли виникнуть труднощі. Повага до клієнта, привітність та професіоналізм — риси, які червоною лінією проходили у нашому спілкуванні. Дуже хочу дати 100 балів по десятибальній системі! Дякую!
Приватбанк
Ответ банка
5 февраля 2024, 17:45
Вітаємо.
Обов’язково передамо Валерії. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
13270621 5 февраля 2024, 14:39
Являюсь держателем карты Platinum Привата. Брал её ради высокого уровня сервиса, который, как оказалось, выше чем у Монобанка. Любой банк я рассматриваю, как банк-партнер, не во всех смыслах (в том числе и кредитование)

К сожалению, начались трудности с процессами верификации, на которые банк не реагирует.
1. Вы запрашиваете данные моей матери. Почему банк лезет в семейное дело и каким образом она появилась у меня в связях? Правильно, автоматически. Только вот вы не подумали о том, что у клиента могут быть своим моменты семейные, в которые банк лезть не должен и его это не касается.
2. Вы запрашиваете у меня данные паспорта, даты выдачи и.т.д. Обращаюсь в поддержку, я могу быть за рулем. Паспорт может быть не под рукой. Я хочу решать свой вопрос быстро и без трудностей. Именно для этого и брал Platinum.

Представьте себе ситуацию, забыл пополнить мобильный, без связи, звоню именно для того, чтобы его пополнить. Вы запрашиваете у меня орган выдачи, который через ДИЮ грузится только с подключенным интернетом. Те, кто думал над процессами верификации хоть немного ставили себя на место клиента? Продумывали user story? Нет.

3. Кто-то, когда-то указал неверные данные прописки. Вашим специалистам прописали скрипт, от которого они не могут отклониться.
Только вот фактор опечатки и ошибки вы тоже не учли. И если клиент настаивает на том, что данные верны, может стоит дать возможность операторам смотреть сканкопии и если по скану все верно, то пропускать верификацию, а далее передавать информацию на корректировку данных в HD?

Я не люблю работать с непрофессионалами и людьми, которые не думаю. К сожалению, наблюдаю что именно такие люди, с наплевательским отношением строили эти процессы.

Единственный человек, благодаря которому я остаюсь клиентом этого банка — это мой менеджер Галина. Человек с умопомрачительным профессионализмом и действительно клиентоориентированным подходом. Человек, благодаря которому в этом отзыве у вас 5, а не 1. Всегда понимала всю ситуацию и находила альтернативные пути решения. ВСЕГДА. В отличие от вашего HD и БОК, которым абсолютно все равно на клиента. Там уже шаблонность мышления

Как владелец бизнеса, я могу сказать, что таким людям, как Галина (майдан Незалежності, 2 м. Київ, Україна K6VA) надо давать дорогу дальше и возможности влиять на процессы. Она их очень хорошо видит, поверьте, я знаю.
Это ваше решение, но я рекомендую этого человека на другие, менеджерские должности в ГО. Далее уже все зависит от вашего решения и желания Галины.
Если не давать дорогу, такие люди будут искать возможности реализации своего потенциала уже в других компаниях, это я вам сообщаю по своему опыту.
Приватбанк
Ответ банка
5 февраля 2024, 17:45
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти, та допомогти розібратись в ситуації.
Микита Матюшин 4 февраля 2024, 20:32
Банк не приймає довідку-розрахунок яка погоджена податковою. Довідка подавалася через кабінет платника податків, та згідно інструкції податкової дані шапки не заповнюються платником. Банк вимагає заповнення дати затвердження, хоча дата є в квитанції.
Наказ МФУ 291 від 16.09.2022 п. 5. У разі подання до обслуговуючого надавача платіжних послуг одночасно з грошовим чеком та/або платіжною інструкцією на видачу (перерахування) коштів для виплати заробітної плати за відповідний період документального підтвердження раніше сплаченого єдиного внеску, довідки-розрахунку в електронній формі або оригіналу довідки-розрахунку в паперовій формі, погодженої з контролюючим органом, обслуговуючий надавач платіжних послуг має видати суму, зазначену в грошовому чеку, та/або виконати платіжну інструкцію.
{Абзац перший пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства фінансів № 317 від 06.10.2022}
Тобто банк повинен прийняти довідку-розрахунок, якщо вона погоджена податковою, а не тлумачити на свій розсуд вірно заповнена довідка чи невірно.
Приватбанк
Ответ банка
5 февраля 2024, 11:42
Вітаємо.
Довідка-розрахунок повинна відповідати вимогам чинного законодавства (наказ МФУ 291 вiд 16.09.2022).
Рекомендуємо звірятись по інструкції:
https://docs.google.com/presentation/d/1j4xlvKAW1WAEk9OSHrYoNwEbciMqdG5B_PJSwoLK7jA/edit#slide=id.g6b58095121_0_6
Veronikaclient 3 февраля 2024, 19:51
Це взагалі нормально? Я знаходжусь за кордоном, мені надходять невеликі кошти допомоги, мені без будь-яких пояснень заблокували картку і написали що розривають зі мною контракт! Тепер щоб зняти кошти необхідно шукати людину, оформлювати на неї довіреність щоб повернули кошти в відділенні банку, або добиратися самій! Як я це маю зробити якщо в мене немає більше грошей!!! Як взагалі розуміти, що ви направили пояснення на мою адресу прописки, де я давно не живу, причому направили після блокування. Чому ні смс ні електронного листа не направити в воєнний стан, коли люди знаходяться за кордоном? Жахливий банк, в чаті лише через годину звʼязалась з оператором, який сказав що у них немає ніяких варіантів повернення коштів, які заблокували без пояснень
Приватбанк
Ответ банка
4 февраля 2024, 11:52
Добрий день!

ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Іван Головчук 2 февраля 2024, 16:32
Банк заблокував мене та розірвав відносини!
Я з цим змирився і зрозумів що це найгірший банк в історії нашої держави. Чому? Пояснюю: після того як банк розриває відносини з клієнтом він не просто Вас блокує! Також блокує всі перекази ваших кліжєнтів які користуються цим банком! Всі клієнти привату не можуть здійснити переказ на Ваший рахунок ФОП в іншому банку! Ці перекази блокують!

Шановні ФОПи, подумайте двічі чи варто Вам відкривати рахунок в цьому банку. Якщо Ви хочете зберегти Ваший бізнес і клієнтів, ніколи не відкривайте рахунок в приваті! Ніколи!!!
Приватбанк
Ответ банка
2 февраля 2024, 18:58
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Радимо здійснювати платежі та перекази через канали інших банків.
Проблема решена
Богдан Туркин 2 февраля 2024, 0:28
Отделение по адресу: Днепр, ул. Европейская, 17
01.02.2024 о 10:41 знімав 20.000 грн з картки ощадбанку по нфс в банкоматі приват банку DNOO
393620 CADN9183. Банкомат кошти не видав, але списав з картки. Я просто не розумію, що це за маячня? Навіщо ви робите інкасацію, якщо я пробую через 5 хвилин після неї зняти кошти, а банкомат не видає. Що у вас за система? Чому в жодному банку такого немає??? Поверніть кошти негайно!
Приватбанк
Ответ банка
2 февраля 2024, 9:51
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми готові посприяти в її вирішенні й надати всі необхідні дані. Оскарження операції проводиться згідно з правилами міжнародних платіжних систем через банк, що випустив картку.
Проблема решена
bozhkevych 1 февраля 2024, 19:59
Оформив лізінг через Приватбанк, прийшов час переоформлювати авто на себе, але я не можу цього зробити бо на Приватбанк накладено обтяження, і мрео відмовляється реєструвати машини які пов’язані з Приватом. Як вирішити це питання? Чому ви обманюєте людей?
Приватбанк
Ответ банка
2 февраля 2024, 8:42
Вітаємо.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
18011964Ii 1 февраля 2024, 18:17
Отделение по адресу: Львов, ул. Пекарская, 30
Сьогодні відкривала персональну картку для пенсійного обслуговування, мене чудово обслуговувала пані Наталя, яка максимально комфортно і професійно допомогла та оформила картку для пенсії і допомогла мені переоформити картку Універсальну. Маю досвід у формуванні якісних сервісних процесів. Рівень обслуговування щодо обслуговування клієнта — блискуче. Нажаль на телефонний дзвінок не правильно вибрала цифру 5, не почувши що означає
кожна цифра оцінки. І прошу її не враховувати, бо це випадково. Оцінка беззаперечно — 1. Вибачте, що допустила цю неточність в момент телефонної оцінки. З повагою, Інна Литвинюк.
Приватбанк
Ответ банка
1 февраля 2024, 19:36
Вітаємо.
Обов’язково передамо Наталії. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Олекса Ліло 1 февраля 2024, 18:15
Швидка та кваліфікована допомога. Співробітниця підтримки провела крок за кроком до повного вирішення проблеми. Дуже дякую! Приватбанк залишається найтехнологічнішим і найзручнішим банком!
Приватбанк
Ответ банка
1 февраля 2024, 19:33
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Я інвалід першої групи пересуваюсь на візку, в мене заблоковано аккаунт і катру в цілі безпеки, тому що я не правильно ввела пін код картки, і тепер я не можу їх розблокувати, ходив мій брат по дорученню але вони так нічого і не зробили 🤬сказали що мені треба особисто прийти до них!!? Оце сервіс просто немає слів!
Приватбанк
Ответ банка
1 февраля 2024, 17:02
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності. В зазначеній ситуації для зняття обмеження ви можете звернутись в наш чат на сайті банку. Вам також знадобиться веб-камера.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
gogybaunty11 1 февраля 2024, 14:55
Грошей в мене мало, я би сказав копійки, тому кожна копіечка дорога як ніколи!
Коли закон про мобілізацію проголосують, а там у ухилянтів карти заблокують з коштами
банківська система мабудь невитримае
Бо я так розумію всі вони побігуть знімати кошти депозитні та недай бог кредитні всі, а за ними і всі інші, бо як всі гадають коштів на всіх не вистачить (зная банківську систему там грошей всім не буде)
Тому сам не знаю вже йти чи після голосування біжать!!!
Приватбанк
Ответ банка
1 февраля 2024, 17:01
Вітаємо.
Ваші вклади захищені не тільки фінансовою стабільністю, репутацією та іміджем ПриватБанку, але і Фондом гарантування вкладів фізичних осіб.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝