Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Едуард Сухомлинов 8 марта 2024, 18:10
Не сообщая никаких причин для блокировки просто заблокировали карту… В отделении отмахнулись руками сказали что причины блокировки сообщать мне не будут. Все это произошло после контакта с криптовалютой, но и этого мне никто не объяснил. Обслуживание ужасное, своих клиентов ни во что не ставят, без звонка и электронного письма, хотя бы уведомления в приложении просто ЗАБЛОКИРОВАТЬ ВСЕ ЛИЧНЫЕ СРЕДСТВА КЛИЕНТА.
Приватбанк
Ответ банка
8 марта 2024, 19:16
Добрий день!

ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
7Van7 8 марта 2024, 10:47
7.03 зателефонували що просрочена заборгованість, після 25.02 попросили закрити, через пару годин закрив всю суму. На наступний день обмеження по картці. Телефоную в кол центр, питаю чому обмеження: «У вас просрочена заборгованість, при закритті кредитних коштів банк переглядає можливість видати кошти знову». На питання: Виходить я можу кидати по 20 грн кожен місяць і карта буде відкрита, а коли закриваєш всю суму твою карту блокують. Чому так? Ніхто так і не відповів. Не компетентні працівники та *** банк.
Приватбанк
Ответ банка
8 марта 2024, 11:57
Вітаємо.
Протягом 3-х робочих днів після погашення простроченого платежу автоматично обмеження знімається. Дуже рекомендуємо не допускати прострочення платежів, адже це впливає як на кредитну історію, так і на встановлення ось таких обмежень.
В начале 2024 в приват для бизнес попросили предоставить происхождение средств, предоставил декларацию о доходах за 2023, все подошло и уведомление пропало да и оператор подтвердил, что всё нормально. Вчера хотел снять определенную сумму денег, но получил отказ в кассе, позвонил оператору на что получил ответ у вас стоит лимит. Внимание вопрос практически все средства заходят на расчетный счёт с постерминала приватбанка, который находится в магазине. Объясните какие акты выполненных работ или какие договора я должен предоставить банку чтобы мне повысили лимит? И если честно мне не совсем понятно происходящее, я являюсь ФОПом есть определенный лимит в год на оборотные средства, на каком основании банк запрещает мне снимать собственные средства с карты в суточном лимите?
Приватбанк
Ответ банка
8 марта 2024, 10:28
Вітаємо.
Стандартний ліміт зняття готівки:
— у банкоматі — 60 тис. грн на добу, але не більше 20 тис. грн за 3 години;
— у касі — 100 тис. грн. на добу.
Якщо необхідно збільшити ліміт, додайте підтвердження мети зняття в Приват24 для бізнесу (меню: Документи — документи корп.кліента — зняття готівки).
Проблема решена
Олексій Касаткін 7 марта 2024, 22:38
Отделение по адресу: Киев, ул. Лятошинского, 4
З початком війни переїхав з окупованої території, в серпні 2023 відкрив ФОП рахунок в приваті, щоб працювати офіційно, займаюся продажами косметики, бізнес успішний, завжди вчасно сплачував податки, поставив еквайринг від приватбанку, подав річну звітність, маю договори з усіма постачальниками це також ФОПи або ТОВ в ПриватБанку, в січні отримав запит на фінмоніторинг, який успішно пройшов. Вчора банк заблокував мені рахунок ФоП без пояснень, листа від банку не отримав, консультант у відділенні розводить руками, самі нічого не розуміють, відповідей на питання немає. Створюйте разом в іншому банку-створили, але приват банк навіть платежі моїх клієнтів на мій рахунок в іншому банку блокує без пояснення. При тому, що я надав всі документи і договори, накладні на поставки товару з печатками і підписом, договір оренди приміщення, розписав у зверненні, як я отримую товар, прикріпив усі документи. І це під час війни, і бажанням працювати у цій країні офіційно і прозоро. Жодного платежу на особисті картки у мене ніколи не було, все на рахунку, намагався розвивати бізнес, закуповував товар, і тут від державного банку таке рішення. Буду звертатися в мінфін, писати заяви, скарги і вимагати розблокування, тому що мої кошти заблоковані без причини, я не можу нормально здійснювати підприємницьку діяльність, клієнти не можуть оплачувати кошти на рахунок, якщо вони є користувачами ПриватБанку, і це все продажі косметики, а таке відчуття, що ми займаємося чимось протизаконним. Пояснення немає. Просто розірвання договору в односторонньому порядку, і без листа пояснення від банку. Це так поводить себе банк з українцями, які виїхали з окупованої території і намагаються працювати офіційно і сплачувати податки.
Приватбанк
Ответ банка
8 марта 2024, 9:54
Вітаємо.
У разі, якщо вам відмовлено в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин, подальша співпраця неможлива.
Додатково банком вже направлено вам офіційну відповідь.
Проблема решена
Наталія Маліна 7 марта 2024, 22:37
Заходжу як звичайно в свій банк і хочу переказати кошти які приходять на дитину з однієї картки на іншу, блокують транзакцію.І для підтвердження зателефонуйте за таким то номером, я знаходжусь закордоном, з фінансового номеру не можу зателефонувати бо то дорого по роумінгу, телефоную з іншого ні кажуть давайте з фінансового, окей поповнюю рахунок, дивлюсь як почули що закордоном зразу блокується картка і починаються приколи, всю інфу спитали все сказала, давайте в чат онлайн, заходжу в чат онлайн треба підтвердження по номеру, зробила знов не так треба підтвердження по фото з паспортом зробила, знов не так і ганяють мене туди сюди навіть не підключаючи оператора онлайн, просто знаючи що людина не прийде спеціально морозять і блокують картки.Але приват банк я повернусь і більше ніколи вашою карткою користуватися не буду, бо це 3 годинни вбитого часу і 300 грн за роумінг, ваші некваліфікований персонал не знає що робить і ганяє туди сюди.В Україні по телефону швидко вирішувалось, а знають що закордоном то все можна забути
Приватбанк
Ответ банка
8 марта 2024, 10:05
Вітаємо.
Якщо немає можливості в зазначеній ситуації зателефонувати з номеру телефону, що зазначали в банку, ви можете підтвердити закордонний номер для проведення фінансових операцій через чат на сайті банку.
pb.ua/chat
Для цього потрібна наявність:
— веб-камери;
— українського або закордонного паспорта.
Minifinn 7 марта 2024, 21:50
Продав долари на біржі binance через 3 особу є кватанція оплати. Людина подала скаргу в банк на мене нібито я шахрай і хоче вернути кошти. Заблокували всі рахунки з своїми власними коштами. Банк нехоче розбиратися і неможу з ними ніяк звязатися. Був в поліції сказали що немає на кого писати заяву розбирайся з банком.
Приватбанк
Ответ банка
8 марта 2024, 9:41
Вітаємо.
Необхідно врегулювати питання з відправником платежу. Наразі банк змушений обмежити співпрацю з вами. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду правоохоронними органами або за рішенням суду.
boga1987 7 марта 2024, 16:36
Декілька разів потрібно було потрапити до ПриватБанку саме у відділення.кожного разу попадаю на тривогу і збирається черга з пенсіонерів, стоять мерзнуть годинами, літні люди йдуть знімати пенсії, в відділиннях здебільшого одне вікно касси, це просто повний треш, ніякої поваги до людей, не розумію який сенс закривати відділення, якщо під дверима по 20 чоловік стоїть, щоб їх вразі чого повбивало всіх.онлайн сервіси гуд, всі інші операції, які потребують походів до банку дика трата часу, розумію, що війна, але хотілося більшої продуманісті питання тривог, щоб не було шалених черг, запускати до касси хоч би по одній людині, бо пропадає будь-яке бажання співпрацювати з данною установою офлайн.дякую
Приватбанк
Ответ банка
7 марта 2024, 17:50
Вітаємо.
Повітряна тривога сповіщає населення про загрозу. В цілях безпеки на цей час радимо слідувати в найближчі укриття.
В кожному регіоні ситуація абсолютно різна, але знаємо точно, що одразу після завершення тривоги наші співробітники якомога швидше повертаються на робочі місця.
Проблема решена
Sonvik75 7 марта 2024, 11:43
У квітні 2019 року АТ КБ «Приват банк» звернувся до суду із позовом про стягнення заборгованності. Рішенням суду від 04.03.2020 року в задоволені позовних вимог АТ КБ «Приватбанк» про стягнення заборгованості за кредитним договором б/н від 17.09.2014 року — відмовити. Апеляційна скарга не подавалася. 31.01.2024 року рекомендованим листом було направлено копію вищезаначеного рішення на адресу АТ КБ «Приватбанк» (отримано 06.02.2024). Неодноразово телефонувала на гарячу лінію банку та подала заявку на розгляд питання щодо розгляду рішення суду (№ заявки 105157091). Вищевказану заяву загубили: неопрацювали, тому прийшлося знову телефонувати та подавати заявку (№ заявки 108569995). Відповіді не було. І знову прийшлося телефонувати на гарячу лінію де мене перенаправили на інший відділ та повідомили що в мене досить висить заборгованість. Станом на зараз АТ КБ «Приватбанк» вимагає оплату заборгованості. Коли ж буде офіційна відповідь та чому Приватбанк не приймає до уваги рішення суду України? Та коли ж нададуть відповідь з законним поясненням? Сьогодні зателефонували спеціалісти Приватбанку та повідомили, що мій запит вирішується. Але як тільки поступили кошти на зарплатну карту, то списали кошти навіть більше чим озвучували. Приватбанк це націоналізований банк в Ураїни і має виконувати і дотримуватися Законів України. А не обдурювати людей. Згідно зі ст. 1071 Цивільного кодексу України, банк має право списувати кошти з рахунку клієнта виключно за його розпорядженням. У іншому випадку гроші можуть бути списані на підставі рішення суду, що вступило в законну силу. Але за рішенням суду не може списуватися більше 50% від суми зараховується на рахунок зарплати (це передбачено законом). Верховний суд заборонив банкам за власною ініціативою списувати гроші з рахунків боржників, у яких не погашений платіж по кредиту. Таке рішення ВСУ затвердив при розгляді справи № 6−301цс15.
Банк постійно послається на його Умови і правила але будь-яке розпорядження або наказ приватбанка щодо впровадження спрощеної форми укладення договорів не є законодавчим чи іншим підзаконним нормативно-правовим актом, а тому не надає підстави приватбанку, як одній із сторін при укладенні кредитних договорів, недодержуватись встановленої законом обов’язкової форми для даного виду правочинів. Тож виходить, що Приватбанк відмовляєтья визнавати рішення суду та повернути неправомірно стягнені кошти.
Приватбанк
Ответ банка
7 марта 2024, 13:18
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Дякуємо за розуміння.
Багато років отримую заробітну плату та користуюсь Скарбничкою.Приємно, що можу за свій вклад отримати непогані відсотки.Також кілька разів брала кредит Оплата частинами.
Дякую за чесність та консультації.
Приватбанк
Ответ банка
7 марта 2024, 10:22
Коли б ви не звернулися до нас — ми будемо поруч, можете на нас розраховувати :)
sonvik 6 марта 2024, 19:01
У квітні 2019 року АТ КБ «Приват банк» звернувся до суду із позовом про стягнення заборгованності. Рішенням суду від 04.03.2020 року в задоволені позовних вимог АТ КБ «Приватбанк» про стягнення заборгованості за кредитним договором б/н від 17.09.2014 року — відмовити. Апеляційна скарга не подавалася. 31.01.2024 року рекомендованим листом було направлено копію вищезаначеного рішення на адресу АТ КБ «Приватбанк» (отримано 06.02.2024). Неодноразово телефонувала на гарячу лінію банку та подала заявку на розгляд питання щодо розгляду рішення суду (№ заявки 105157091). Вищевказану заяву загубили: неопрацювали, тому прийшлося знову телефонувати та подавати заявку (№ заявки 108569995). Відповіді не було. І знову прийшлося телефонувати на гарячу лінію де мене перенаправили на інший відділ та повідомили що в мене досить висить заборгованість. Станом на зараз АТ КБ «Приватбанк» вимагає оплату заборгованості. Коли ж буде офіційна відповідь та чому Приватбанк не приймає до уваги рішення суду України? Та коли ж нададуть відповідь з законним поясненням?
Приватбанк
Ответ банка
6 марта 2024, 19:46
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Дякуємо за розуміння.
Проблема решена
Олена Митенко 6 марта 2024, 16:38
Работница отделения Вестерн Юнион отказалась выдать перевод моему пожилому отцу, заставив его приходить дважды и даже не попытавшись разобраться в ситуации.
Деньги были посланы из США и имелись в наличии. Мой отец имел чек, подтверждающий перевод со всеми номерами и деталями. Работница не захотела даже посмотреть на это, поставив моего отца в неудобное положение.
Я выныждена была звонить в Вестерн Унион, который подтвердил наличие денег и посоветовал отцу пойти в другое отделение. это невозможно из-за возраста и проблем с ногами и, конечно, с безопасностью.
Я отменила перевод и послала новый. Я хочу убедиться, что он получит его без проблем. Все эти походы также плохо влияют на его проблемы с давлением и стрессовой ситуацией вокруг.
Я прошу уделить внимание этому посланию и связаться со мной Прошу не тревожить моего отца без крайней необходимости.

Спасибо,
Олена.
Отец: Валерий Митенко
Приватбанк
Ответ банка
6 марта 2024, 17:40
Доброго дня. Ми дуже стурбовані тим, що вашому татові довелося зіткнутися з такою ситуацією. Вже перевіряємо, що сталося і прагнемо вирішити питання у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомимо. Спасибі за розуміння.
IvanKaban 6 марта 2024, 16:04
Через p&p торгівлю продав криптовалюту та отримав гроші на карту Приватбанку. Через деякий час банк заблокував усій мої рахунки. На прохання про розблокування відповіли, щоб я звернувся до правоохоронних органів. Звернувся. Пройшло 3 місяця — безрезультатно. Звернувся знов до представників Приватбанку. Тепер, щоб
розблокувати рахунки банк вимагає повернути гроші відправнику або звертатися до суду. Пояснюють, що відправник — це жертва шахрайства, а я мав справи з шахраєм, коли здійснював операцію з торгівлі. Вважаю, що повернувши гроші відправнику, сам стану жертвою шахрайства або визнаю свою участь з шахраєм. Тому вимушений звертатися до суду.
Приватбанк
Ответ банка
6 марта 2024, 17:21
Вітаємо. На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону і розібратися в ситуації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
felix212 6 марта 2024, 15:37
Необходимо было снять сумму в наличных, была выписана доверенность на родственника, который снимал деньги непосредственно в отделении банка. Буквально через несколько снятия, банк стал отклонять заявки на инкассацию денег, требуя документы о происхождении средств у доверенного лица, а не у хозяина счета (меня). По этому поводу уже писал отзыв здесь (https://minfin.com.ua/company/privatbank/issues/75277/). После жалоб со мной связалась сотрудница банка, долго выясняли причину, я предоставил все документы о происхождении средств (веду фоп 3 группы), и с 4 попытки финмониторинг разблокировал заявки на инкассацию средств. После чего доверенное лицо сняло средства буквально три раза, и во время попытки снять деньги операция была снова заблокирована. Оказывается, существует лимит на выдачу средств в размере 1 млн грн в течении 30 дней. Банк снова требует документы о происхождении средств, которые я предоставлял неделю назад.

Снова с жалобой я обратился на 3700 и была зарегистрирована заявка 15855271, которая была закрыта на следующий же день, при этом со мной никто не связался — просто пришел пуш о том что заявка выполнена. Я связывался несколько раз с 3700 с требованием посянить причину по которой заявка была закрыта и мне порекомендовали снова предоставить документы, которые я уже предоставлял, что я и сделал через чат онлайн-помощь. Документы, которые я предоставил — декларация фоп 3 группа за 2023 год, а также выписка с оборотами со счета фоп 2600, который открыт в ПриватБанк.

Через несколько часов приходит пуш о том что заявка на увеличение лимита отклонена. Я снова связываюсь с 3700, с попытками выяснить в чем причина — ответа нет, оператор сообщает что документы не являются такими, которые подтверждают происхождение средств. Я несколько раз связываюсь в чате онлайн помощь с операторами, которые постоянно то присоединяются, то отсоединяются, где постоянно приходят отписки от бота о том какие лимиты, и после почти часа общения, я предоставляю уже расширенный пакет документов — декларация фоп 3 группа за 2023, договор между моим фоп и контрагентом, акты выполенных работ за каждый месяц 2023 с ЕЦП, а также выписку с КДВ о том что деньги на кдв являются выплатой с депозитов. Более полного пакета документов у меня просто не существует. Я не продавал никакую квартиру или машину, не получал никакое наследство, данные средства являются моим доходом, который я размещал на депозите. Полный список документов, включая данные контрагента, декларации, акты, позволяющий отследить происхождение средств, я предоставил.

На следующий день пуш — заявка отклонена. Я хочу сказать ПриватБанку, что вы выдрочили мозг мне, я потратил более 4 часов на этот геморрой. Вы выдрочили мозг и моей пожилой маме, которая вынуждена ездить в отделение, стоять между тревогами в кассу несколько раз, чтобы получить отказ. Банк делает все, чтобы помешать выводу денег, заявки пропадают из истории в Приват24, история чата онлайн допомога частично стирается (есть скриншоты последней переписки где я предоставлял документы).

То, что вы делаете является полным беспределом, и после этой истории я постараюсь свести к минимуму сотрудничество с вами. Никому не рекомендую ПриватБанк.
Приватбанк
Ответ банка
6 марта 2024, 17:10
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Дякуємо за розуміння.
Ph48 6 марта 2024, 12:19
Отделение по адресу: Днепр, ул. Набережная Победы, 30
Приват рисує борги за 9 років, довесті не може, еле кожен тиждень телефонує і з погрозами вимагає оплат. третій місяць не можуть надати підтвердження, але погрожують докучати та вимагати поки не оплачу. борга який вони самі придумали.
Приватбанк
Ответ банка
6 марта 2024, 14:04
Вітаємо. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваші контактні дані та розібратися в ситуації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Александр Губенко 6 марта 2024, 11:34
Отделение по адресу: Киев, ул. Владимирская, 18
Киів, відділення вул. Володимирська, 18. Знову проблема (!) Чому фахівець дозволяє себе вести по-хамськи? Чому я повинен вислуховувати на касі у хамському тоні, що я щось роблю не так? Чому не можна чітко сказати, що мені потрібно зробити для вирішення свого питання? Герой дня — Тимофій Бржозовський.
Приватбанк
Ответ банка
6 марта 2024, 12:55
Вітаємо. Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією.
Дякуємо за сигнал. Для нас якісне обслуговування клієнтів є одним з пріоритетних завдань.
Інформацію передано в роботу профільним фахівцям для якомога швидшого його розгляду. За результатами з Вами зв'яжеться співробітник банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Александр Бугаенко 6 марта 2024, 10:38
4 березня я спілкувався з оператором Яной по телефоном за номером 0501190700 усі питання було зясовано. Потім я ще перезванював на цей номер.Слухавку брав другий оператор і ми при спілкуванні не зрозуміли один одного. Коли мені прийшла на телефон оцінка обслуговування я помилково поставив Яні негативну оцінку. Я жалкую що так вийшло. Спілкування з Яною мені подобалось
Приватбанк
Ответ банка
6 марта 2024, 11:39
Вітаємо. Обов’язково передамо оператору Яні ваші слова. Дякуємо!
Проблема решена
alinasasiuk 5 марта 2024, 16:16
Отделение по адресу: Луцк, ул. Задворецкая, 1-А
Приблизно рік назад прийшло сповіщення від банку в додаток про актуалізацію даних. Якщо їх не актуалізувати, то рахунки заблокуються. Ми не хотіли їх актулізовати з особистих причин і планували звершити співпрацю із Приват Банком. І ось настав час, карти заблокували (на них коштів не було, ми їх вивели), кредитних заборгованостей немає. Прийшли в місцеве відділення на вулиці Задворецькій, 1(Луцьк), щоб повністю закрити рахунок. А нам сказали (фахівець Марія Паньків), що цього не можна зробити без АКТУАЛІЗАЦІЇ. До ого ж, кожного місяця на карті універсальній знімається 20 грн за безконтактне обслуговування. Тобто це виходить, що ви мені карти заблокували через не потрібну МЕНІ актуалізацію, а гроші то стягуватись будуть, так? На яких підставах, скажіть будь-ласка, я не можу закрити рахунок і буду сплачувати гроші, якщо це лише ВИ зобов’язані проводити актуалізацію. Я відмовляюся від актуалізації, відповідно, всі карти заблоковані (заборгованості немає), так чому не можу закрити СВІЙ ж рахунок. Ми подали заяву із цим ж питанням до Центрального відділення, тому в нас є документ, що засвідчує саме звернення і банк зобов’язаний його виконати, якщо немає заборгованостей по картах. Або принаймі поясніть, чому я не можу закрити СВІЙ рахунок, бо вам бач-те потрібна актуалізація. Спеціаліст Марія Паньків з'єдналася із техпідтримкою. Техпідтримка повідомила, що на період 5-ти днів дозволить зняти блокування і ми зможемо закрити рахунок. Але цього не відбулося! Ми все ще не можемо це зробити через додаток.
Приватбанк
Ответ банка
5 марта 2024, 18:38
Вітаємо.
Актуалізація даних – це не примха банку, а вимоги чинного законодавства України. Від банків вимагають періодично оновлювати дані по клієнтах.
А ми зробили цю процедуру максимально легкою та доступною, зараз оновити свої дані можна не виходячи з дому в Приват24. Для зручності додаємо Вам також відеоінструкцію https://pb.ua/short?5YT3G
Питання щодо зняття обмеження наразі розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема решена
bibip 4 марта 2024, 14:18
Суть простая. Не проходят интернет платежи при онлайн покупках. По началу банк просто морозился и его операторы рассказывали про проблемы с интернет магазинами (чушь. Платежи проходят и с ощада, и карты привата жены в этих же магазинах). Понятно, что нет проблем с лимитами на карте, или еще чем со стороны клиента.
Единственное что временно помогло — это создание новой карты в приват 24, по совету оператора привата. Но опять снова эта дичь. Платежи не проходят. Приходится деньги загонять на карту другого банка для оплаты. Проблема только с моими картами в привате. Проблем в банкомате, оплаты офлайн — нет. Ребята, эта петрушка два года тянется, как я стал вашим клиентом. Достали. Мне что теперь каждый раз перед оплатой покупки в интернете новую карту в приват 24 создавать?!
Приватбанк
Ответ банка
4 марта 2024, 15:48
Вітаємо.
Ви можете підтвердити номер телефону в новій версії Приват24 https://next.privat24.ua/, в меню: Фото — Керування — Профіль — Додати контакт (Мобільний номер).
Вкажіть, будь ласка, Ваш номер телефону і натисніть 'Зберегти'. Після підтвердження номеру труднощів не виникатиме.
alxstill 4 марта 2024, 11:01
5 лютого 2024 р. вийшла постанова від НБУ про внесення змін до Правління Національного банку України від 24 лютого 2022 р. № 18. Постанова набирає чинності з дня, наступного за днем її офіційного опублікування, тобто вже давно набула чинності.

Постанова https://bank.gov.ua/ua/legislation/Resolution_0502202417/

Я вже багато разів звертався з проханнями розблокувати картку та обміняти рублі на національну валюту України, але щоразу мене розвертали стандартним шаблоном, що скоро буде. Але скоро це коли, місяць, два, три чи може банк зовсім відмовляється підкорятися постановами НБУ?

Як я можу обміняти рублі у національну валюту України, гривні? або як я можу створити заявку на обмін?
Приватбанк
Ответ банка
4 марта 2024, 15:30
Вітаємо.
Відповідно до пункту 3³ постанови Правління Національного банку України від 25.02.2022 No 23 «Про деякі питання діяльності банків України та банківських груп» банк має забезпечити зберігання коштів в іноземній валюті в сумі, не меншій за суму коштів, заблокованих у зв’язку із застосуванням спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) відповідно до Закону України «Про санкції» (далі – Закон про санкції), у повному обсязі на кореспондентському рахунку банку, відкритому в іншому банку у відповідній іноземній валюті, з дня, наступного за днем видання відповідного указу Президента України про введення в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України щодо застосування санкцій, до дня закінчення строку дії санкцій/скасування санкцій/стягнення таких коштів у дохід держави.
Вбачається, що вищевказана норма передбачає необхідність здійснення банками всіх необхідних дій, направлених на зберігання коштів в тій іноземній валюті, в якій заблоковано кошти клієнта у зв’язку із застосуванням спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) відповідно до вимог Закону про санкції.
Крім того, варто звернути увагу на вимоги підпункту 1 пункту 17 постанови Правління Національного банку України від 24.02.2022 No18 “Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стануˮ зі змінами, якими запроваджено заборону уповноваженим установам здійснювати будь-які валютні операції з використанням російських рублів та білоруських рублів.
Закриття Банком єдиного кореспондентського рахунку в російських рублях також унеможливить дотримання вимог пункту 3³ Постанови No 23 в разі необхідності блокування коштів клієнтів Банку в російських рублях у зв’язку із застосуванням спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) відповідно до вимог Закону про санкції.
Андрію Сергійович 3 марта 2024, 23:32
Белицький Андрій Сергійович, що є власником карти з номером 4149********9291, звертаюся до вас зі скаргою на несанкціоновані транзакції, що були здійснені на моєму банківському рахунку. Звернення є стосовно ситуації, коли невідомі особи, ймовірно шахраї, незаконно отримали доступ до моєї картки та здійснили ряд транзакцій без моєї згоди та на мої кошти.
А саме:
23 січня -4773.38
23 січня -6653.99
20 січня — 4752.85
19 січня -4 789.27
19 січня — 2873.56
18 січня -4824.23
16 січня -1923.08
10 січня 605.02
10 січня 2497.68
09 січня 9652.51
27 січня -9541.98
8 січня -6730.77
4 грудня -6554.31
3 грудня -6556.93
2 грудня -9363.30
1 грудня -9363.30
1 грудня -6554.31
30 листопада -6554.31
30 листопада -6588.39
30 листопада -6567
29 листопада -9363.30
28 листопада 9363.30
28 листопада 936.33
28 листопада 2808.99
27 листопада 9394
26 листопада 9383.52
24 листопада 9387.27
22 листопада 6554.31
19 листопада 6568.54
11 грудня -14 981.27
7 грудня 9363.30

Згідно з правилами, встановленими Visa/Mastercard, я, як власник карти, маю право на повернення коштів у разі несанкціонованих транзакцій. Протягом останніх днів, я виявив низку транзакцій на моєму рахунку, які я не авторизував і не здійснював. Докладніше, перелік таких транзакцій додається до цього звернення.

Прошу негайно розпочати процедуру чарджбеку та повернення коштів на мій банківський рахунок у зв’язку з цими несанкціонованими транзакціями. Я також зобов’язуюся співпрацювати з вашим відділом безпеки та надати будь-яку додаткову інформацію чи докази, що можуть бути необхідні для вирішення цього питання.

Хочу нагадати, що згідно з Правилами Visa/Master ви зобов’язані приймати мої заявки на чарджбек та надавати відповідні послуги в рамках встановлених правил і процедур.

Прошу розглянути цю ситуацію як найбільш серйозну та вжити всі необхідні заходи для відшкодування збитків, завданих мені через цей випадок шахрайства.

Надіюсь на ваше оперативне реагування та позитивне вирішення цієї проблеми.
— Лист другий
З повагою повідомляю вас, що, додатково до мого попереднього звернення, я також безпосередньо звертався до мерчанта, що здійснював транзакції на моєму банківському рахунку. Я намагався отримати відповідь та вирішення цієї ситуації з його сторони. Однак, незважаючи на мої зусилля, до цього часу я не отримав від нього відповіді.

Це свідчить про серйозні проблеми у співпраці з цим мерчантом та підтверджує те, що я зробив усе можливе для вирішення цієї ситуації в рамках своїх можливостей. Прошу вас врахувати цю інформацію при подальшому розгляді моєї справи.

З повагою, Белицький Андрій Сергійович
— Відповідь від самого банку
Шановний Андрію Сергійовичу!
Акціонерне товариство комерційний банк «ПриватБанк» (далі — Банк) висловлює Вам
свою повагу. За результатами розгляду Вашого запиту повідомляємо наступне.
Між Клієнтом та Банком укладений договір про надання банківських послуг. Укладання
такого договору здійснюється на підставі анкети-заяви про приєднання до умов та правил
надання банківських послуг та відповідає статтям 633, 634 Цивільного кодексу України.
Підписавши цю анкету-заяву, Клієнт підтвердив свою згоду на те, що підписана заява
разом з «Умовами та правилами надання банківських послуг» (далі — Умови) та «Тарифами
Банку», які викладені на банківському сайті privatbank.ua, складає між ним та Банком Договір,
що підтверджується підписом у заяві.
Пунктом 16, 17 розділу І Положення про порядок емісії та еквайрингу платіжних
інструментів, затверджений Постановою Правління Національного банку України № 164 (далі
— Постанова № 164) від 29.07.2022 року власник рахунку здійснює контроль за рухом і
цільовим використанням коштів за операціями з використанням платіжних інструментів.
Користувач здійснює контроль за використанням платіжного інструменту для
проведення операцій.
Пунктом 140 розділу VІІ Постанови № 164 користувач зобов’язаний не повідомляти та
іншим чином не розголошувати індивідуальну облікову інформацію та/або іншу інформацію,
що дає змогу ініціювати платіжні операції, та негайно після того, як йому стало відомо про
факт втрати такої інформації та/або платіжного інструменту, повідомити про це емітента в спосіб та каналами зв’язку, визначеними договором між емітентом та користувачем
Відповідно до п. 1.1.10.10.1. Умов, Клієнт несе повну відповідальність за всі платіжні
операції з використанням електронного платіжного засобу та/або за несанкціоноване
отримання грошових коштів з рахунку третіми особами, якщо його дії чи бездіяльність
призвели до втрати платіжного інструменту або індивідуальної облікової інформації,
розголошення ПІНу/індивідуальної облікової інформації або іншої інформації, яка дає змогу
ініціювати платіжну операцію з використанням Платіжного інструменту.
Відповідно до п. 2.1.4.5.1. Умов, Клієнт зобов’язаний не передавати Картки, PIN — коди,
постійний пароль, одноразові паролі і контрольну інформацію третім особам, не використовувати Картки або нанесені на них дані в цілях, не передбачених цим Договором,
або що суперечать чинному законодавству.
Відповідно до п. 2.1.4.5.2. Умов, Клієнт зобов’язаний вживати необхідних заходів для
запобігання втрати, пошкодження, викрадення Картки, доступу третіх осіб до Картки, в тому
числі до інформації, нанесеної на неї.
Відповідно до п. 2.1.4.5.2.2. Умов, суми операцій, проведених з використанням всіх
наданих до поточного рахунку Клієнта Карт, будуть списані Банком з цього поточного рахунку
на підставі платіжних повідомлень від торгових точок.
Згідно з п. 2.1.4.52.5. Умов, відповідальність за операції електронної комерції чи мотооперації по Картах, прив’язаним до поточного рахунку Клієнта, покладається на Клієнта.
Згідно п. 2.1.4.1.1. Умов, порядок здійснення операцій з використанням Картки
регулюється чинним законодавством України, нормами Міжнародних платіжних систем Visa
International, MasterCard International, Національної платіжної системи «Український платіжний
простір» (далі — НПС «ПРОСТІР»), UnionPay International Co., Ltd. та цим Договором.
Відповідно до п. 2.1.4.10.1. Умов, Клієнт має право оскаржити в Міжнародних
платіжних системах (VISA, MasterCard та ін.) операцію з використанням Картки або реквізитів
Картки.
Оскарження фінансових операцій, які були проведені з порушенням правил платіжних
систем проводиться за процедурою «CHARGEBACK».
CHARGEBACK — фінансова претензія банку-емітента банку-еквайру на повернення
платежу за проведеною транзакцією.
Порядок вирішення спірних питань між банком-емітентом та банком-еквайром
встановлюється правилами міжнародної платіжної системи.
Згідно правил платіжних систем емітент приймає рішення щодо доцільності
оскарження транзакцій.
Відмовлено у проведенні оскарження, через нетипову активність карток на даному
мерчанті і послідовному їх оскарженні як «шахрайських».
В даному випадку банком прийнято рішення не оскаржувати дані транзакції. Для
повернення коштів рекомендуємо звернутись безпосередньо до надавача послуг.

— Шановні представники банку,

Я з великим розчаруванням звертаюся до вас щодо негативного досвіду, який я отримав під час спроби вирішити питання, пов’язане з незаконним списанням коштів з мого банківського рахунку.

Нещодавно я звернувся до вас з проханням провести процедуру «CHARGEBACK» стосовно незаконних транзакцій, які сталися з мого рахунку. На моє розчарування, ваша відповідь була повністю неприйнятною та неадекватною.

Замість того, щоб взяти на себе відповідальність та надати необхідну підтримку своїм клієнтам, ви відмовилися від проведення процедури «CHARGEBACK» без вагомих обґрунтувань. Це не тільки порушує ваши власні внутрішні правила, але і грубо порушує права клієнтів.

Ваша бездіяльність та відмова допомогти мені в цьому питанні призводить до подальших фінансових втрат і створює серйозний негативний враження про вашу компанію. Я втрачаю довіру до вашої організації та розглядаю можливість перегляду своїх фінансових відносин з вашим банком.

Як клієнт, я вважаю, що така поведінка неприйнятна і навіть шкідлива для репутації вашої компанії. Я маю надію, що ви вживете необхідних заходів для виправлення ситуації та надання мені відшкодування за втрачені кошти.
Приватбанк
Ответ банка
4 марта 2024, 9:44
Вітаємо.
Ваше питання було детально розглянуто банком та надано зворотній зв'язок. Для
повернення коштів рекомендуємо звернутись безпосередньо до надавача послуг.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 44.3
USD 41.6 42.2
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 44.3
USD 41.6 42.2
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝