×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.6 | 42.2 |
Все курсы банка |
Ужасное обслуживание и отношение!!!
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Комментарии (2)
Закриття кредитних коштів
Протягом 3-х робочих днів після погашення простроченого платежу автоматично обмеження знімається. Дуже рекомендуємо не допускати прострочення платежів, адже це впливає як на кредитну історію, так і на встановлення ось таких обмежень.
Комментарии (2)
Установлен лимит на снятие наличных с ФОП счета.
Стандартний ліміт зняття готівки:
— у банкоматі — 60 тис. грн на добу, але не більше 20 тис. грн за 3 години;
— у касі — 100 тис. грн. на добу.
Якщо необхідно збільшити ліміт, додайте підтвердження мети зняття в Приват24 для бізнесу (меню: Документи — документи корп.кліента — зняття готівки).
Комментарии (2)
Блокування рахунку
У разі, якщо вам відмовлено в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин, подальша співпраця неможлива.
Додатково банком вже направлено вам офіційну відповідь.
Комментарии (2)
Заблокували рахунок і ганяють по колу
Якщо немає можливості в зазначеній ситуації зателефонувати з номеру телефону, що зазначали в банку, ви можете підтвердити закордонний номер для проведення фінансових операцій через чат на сайті банку.
pb.ua/chat
Для цього потрібна наявність:
— веб-камери;
— українського або закордонного паспорта.
Комментарии (1)
Невиходять на звязок.
Необхідно врегулювати питання з відправником платежу. Наразі банк змушений обмежити співпрацю з вами. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду правоохоронними органами або за рішенням суду.
Комментарии (1)
ПриватБанк і тривога місто Харків
Повітряна тривога сповіщає населення про загрозу. В цілях безпеки на цей час радимо слідувати в найближчі укриття.
В кожному регіоні ситуація абсолютно різна, але знаємо точно, що одразу після завершення тривоги наші співробітники якомога швидше повертаються на робочі місця.
Комментарии (2)
Приватбанк це націоналізований банк в Ураїни і має виконувати і дотримуватися Законів України
Банк постійно послається на його Умови і правила але будь-яке розпорядження або наказ приватбанка щодо впровадження спрощеної форми укладення договорів не є законодавчим чи іншим підзаконним нормативно-правовим актом, а тому не надає підстави приватбанку, як одній із сторін при укладенні кредитних договорів, недодержуватись встановленої законом обов’язкової форми для даного виду правочинів. Тож виходить, що Приватбанк відмовляєтья визнавати рішення суду та повернути неправомірно стягнені кошти.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Дякуємо за розуміння.
Написать комментарий
Співпраця з Приватбанком
Дякую за чесність та консультації.
Написать комментарий
Щодо не вирішення питання по рішенню суду
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Дякуємо за розуміння.
Комментарии (1)
Отделение Приватбанка: Харьков, пр-т Тракторостроителей, 57-А
Деньги были посланы из США и имелись в наличии. Мой отец имел чек, подтверждающий перевод со всеми номерами и деталями. Работница не захотела даже посмотреть на это, поставив моего отца в неудобное положение.
Я выныждена была звонить в Вестерн Унион, который подтвердил наличие денег и посоветовал отцу пойти в другое отделение. это невозможно из-за возраста и проблем с ногами и, конечно, с безопасностью.
Я отменила перевод и послала новый. Я хочу убедиться, что он получит его без проблем. Все эти походы также плохо влияют на его проблемы с давлением и стрессовой ситуацией вокруг.
Я прошу уделить внимание этому посланию и связаться со мной Прошу не тревожить моего отца без крайней необходимости.
Спасибо,
Олена.
Отец: Валерий Митенко
Комментарии (4)
Безпідставне блокування рахунків
розблокувати рахунки банк вимагає повернути гроші відправнику або звертатися до суду. Пояснюють, що відправник — це жертва шахрайства, а я мав справи з шахраєм, коли здійснював операцію з торгівлі. Вважаю, що повернувши гроші відправнику, сам стану жертвою шахрайства або визнаю свою участь з шахраєм. Тому вимушений звертатися до суду.
Комментарии (4)
Банк на полном беспределе отказывает в выдаче налички
Снова с жалобой я обратился на 3700 и была зарегистрирована заявка 15855271, которая была закрыта на следующий же день, при этом со мной никто не связался — просто пришел пуш о том что заявка выполнена. Я связывался несколько раз с 3700 с требованием посянить причину по которой заявка была закрыта и мне порекомендовали снова предоставить документы, которые я уже предоставлял, что я и сделал через чат онлайн-помощь. Документы, которые я предоставил — декларация фоп 3 группа за 2023 год, а также выписка с оборотами со счета фоп 2600, который открыт в ПриватБанк.
Через несколько часов приходит пуш о том что заявка на увеличение лимита отклонена. Я снова связываюсь с 3700, с попытками выяснить в чем причина — ответа нет, оператор сообщает что документы не являются такими, которые подтверждают происхождение средств. Я несколько раз связываюсь в чате онлайн помощь с операторами, которые постоянно то присоединяются, то отсоединяются, где постоянно приходят отписки от бота о том какие лимиты, и после почти часа общения, я предоставляю уже расширенный пакет документов — декларация фоп 3 группа за 2023, договор между моим фоп и контрагентом, акты выполенных работ за каждый месяц 2023 с ЕЦП, а также выписку с КДВ о том что деньги на кдв являются выплатой с депозитов. Более полного пакета документов у меня просто не существует. Я не продавал никакую квартиру или машину, не получал никакое наследство, данные средства являются моим доходом, который я размещал на депозите. Полный список документов, включая данные контрагента, декларации, акты, позволяющий отследить происхождение средств, я предоставил.
На следующий день пуш — заявка отклонена. Я хочу сказать ПриватБанку, что вы выдрочили мозг мне, я потратил более 4 часов на этот геморрой. Вы выдрочили мозг и моей пожилой маме, которая вынуждена ездить в отделение, стоять между тревогами в кассу несколько раз, чтобы получить отказ. Банк делает все, чтобы помешать выводу денег, заявки пропадают из истории в Приват24, история чата онлайн допомога частично стирается (есть скриншоты последней переписки где я предоставлял документы).
То, что вы делаете является полным беспределом, и после этой истории я постараюсь свести к минимуму сотрудничество с вами. Никому не рекомендую ПриватБанк.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Дякуємо за розуміння.
Написать комментарий
Приват стає колцентром. вимагає неіснуючі борги та погрожує
Комментарии (1)
Хамська поведінка працівника
Дякуємо за сигнал. Для нас якісне обслуговування клієнтів є одним з пріоритетних завдань.
Інформацію передано в роботу профільним фахівцям для якомога швидшого його розгляду. За результатами з Вами зв'яжеться співробітник банку.
Написать комментарий
Спілкування
Написать комментарий
Не хочуть закривати рахунок
Актуалізація даних – це не примха банку, а вимоги чинного законодавства України. Від банків вимагають періодично оновлювати дані по клієнтах.
А ми зробили цю процедуру максимально легкою та доступною, зараз оновити свої дані можна не виходячи з дому в Приват24. Для зручності додаємо Вам також відеоінструкцію https://pb.ua/short?5YT3G
Питання щодо зняття обмеження наразі розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Комментарии (1)
Проблема не решается годами
Единственное что временно помогло — это создание новой карты в приват 24, по совету оператора привата. Но опять снова эта дичь. Платежи не проходят. Приходится деньги загонять на карту другого банка для оплаты. Проблема только с моими картами в привате. Проблем в банкомате, оплаты офлайн — нет. Ребята, эта петрушка два года тянется, как я стал вашим клиентом. Достали. Мне что теперь каждый раз перед оплатой покупки в интернете новую карту в приват 24 создавать?!
Ви можете підтвердити номер телефону в новій версії Приват24 https://next.privat24.ua/, в меню: Фото — Керування — Профіль — Додати контакт (Мобільний номер).
Вкажіть, будь ласка, Ваш номер телефону і натисніть 'Зберегти'. Після підтвердження номеру труднощів не виникатиме.
Комментарии (4)
Отказ в подчинении постановлению НБУ о обмене рублей в национальную валюту
Постанова https://bank.gov.ua/ua/legislation/Resolution_0502202417/
Я вже багато разів звертався з проханнями розблокувати картку та обміняти рублі на національну валюту України, але щоразу мене розвертали стандартним шаблоном, що скоро буде. Але скоро це коли, місяць, два, три чи може банк зовсім відмовляється підкорятися постановами НБУ?
Як я можу обміняти рублі у національну валюту України, гривні? або як я можу створити заявку на обмін?
Відповідно до пункту 3³ постанови Правління Національного банку України від 25.02.2022 No 23 «Про деякі питання діяльності банків України та банківських груп» банк має забезпечити зберігання коштів в іноземній валюті в сумі, не меншій за суму коштів, заблокованих у зв’язку із застосуванням спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) відповідно до Закону України «Про санкції» (далі – Закон про санкції), у повному обсязі на кореспондентському рахунку банку, відкритому в іншому банку у відповідній іноземній валюті, з дня, наступного за днем видання відповідного указу Президента України про введення в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України щодо застосування санкцій, до дня закінчення строку дії санкцій/скасування санкцій/стягнення таких коштів у дохід держави.
Вбачається, що вищевказана норма передбачає необхідність здійснення банками всіх необхідних дій, направлених на зберігання коштів в тій іноземній валюті, в якій заблоковано кошти клієнта у зв’язку із застосуванням спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) відповідно до вимог Закону про санкції.
Крім того, варто звернути увагу на вимоги підпункту 1 пункту 17 постанови Правління Національного банку України від 24.02.2022 No18 “Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стануˮ зі змінами, якими запроваджено заборону уповноваженим установам здійснювати будь-які валютні операції з використанням російських рублів та білоруських рублів.
Закриття Банком єдиного кореспондентського рахунку в російських рублях також унеможливить дотримання вимог пункту 3³ Постанови No 23 в разі необхідності блокування коштів клієнтів Банку в російських рублях у зв’язку із застосуванням спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) відповідно до вимог Закону про санкції.
Комментарии (3)
Відмова від оформленя Chargeback
А саме:
23 січня -4773.38
23 січня -6653.99
20 січня — 4752.85
19 січня -4 789.27
19 січня — 2873.56
18 січня -4824.23
16 січня -1923.08
10 січня 605.02
10 січня 2497.68
09 січня 9652.51
27 січня -9541.98
8 січня -6730.77
4 грудня -6554.31
3 грудня -6556.93
2 грудня -9363.30
1 грудня -9363.30
1 грудня -6554.31
30 листопада -6554.31
30 листопада -6588.39
30 листопада -6567
29 листопада -9363.30
28 листопада 9363.30
28 листопада 936.33
28 листопада 2808.99
27 листопада 9394
26 листопада 9383.52
24 листопада 9387.27
22 листопада 6554.31
19 листопада 6568.54
11 грудня -14 981.27
7 грудня 9363.30
Згідно з правилами, встановленими Visa/Mastercard, я, як власник карти, маю право на повернення коштів у разі несанкціонованих транзакцій. Протягом останніх днів, я виявив низку транзакцій на моєму рахунку, які я не авторизував і не здійснював. Докладніше, перелік таких транзакцій додається до цього звернення.
Прошу негайно розпочати процедуру чарджбеку та повернення коштів на мій банківський рахунок у зв’язку з цими несанкціонованими транзакціями. Я також зобов’язуюся співпрацювати з вашим відділом безпеки та надати будь-яку додаткову інформацію чи докази, що можуть бути необхідні для вирішення цього питання.
Хочу нагадати, що згідно з Правилами Visa/Master ви зобов’язані приймати мої заявки на чарджбек та надавати відповідні послуги в рамках встановлених правил і процедур.
Прошу розглянути цю ситуацію як найбільш серйозну та вжити всі необхідні заходи для відшкодування збитків, завданих мені через цей випадок шахрайства.
Надіюсь на ваше оперативне реагування та позитивне вирішення цієї проблеми.
— Лист другий
З повагою повідомляю вас, що, додатково до мого попереднього звернення, я також безпосередньо звертався до мерчанта, що здійснював транзакції на моєму банківському рахунку. Я намагався отримати відповідь та вирішення цієї ситуації з його сторони. Однак, незважаючи на мої зусилля, до цього часу я не отримав від нього відповіді.
Це свідчить про серйозні проблеми у співпраці з цим мерчантом та підтверджує те, що я зробив усе можливе для вирішення цієї ситуації в рамках своїх можливостей. Прошу вас врахувати цю інформацію при подальшому розгляді моєї справи.
З повагою, Белицький Андрій Сергійович
— Відповідь від самого банку
Шановний Андрію Сергійовичу!
Акціонерне товариство комерційний банк «ПриватБанк» (далі — Банк) висловлює Вам
свою повагу. За результатами розгляду Вашого запиту повідомляємо наступне.
Між Клієнтом та Банком укладений договір про надання банківських послуг. Укладання
такого договору здійснюється на підставі анкети-заяви про приєднання до умов та правил
надання банківських послуг та відповідає статтям 633, 634 Цивільного кодексу України.
Підписавши цю анкету-заяву, Клієнт підтвердив свою згоду на те, що підписана заява
разом з «Умовами та правилами надання банківських послуг» (далі — Умови) та «Тарифами
Банку», які викладені на банківському сайті privatbank.ua, складає між ним та Банком Договір,
що підтверджується підписом у заяві.
Пунктом 16, 17 розділу І Положення про порядок емісії та еквайрингу платіжних
інструментів, затверджений Постановою Правління Національного банку України № 164 (далі
— Постанова № 164) від 29.07.2022 року власник рахунку здійснює контроль за рухом і
цільовим використанням коштів за операціями з використанням платіжних інструментів.
Користувач здійснює контроль за використанням платіжного інструменту для
проведення операцій.
Пунктом 140 розділу VІІ Постанови № 164 користувач зобов’язаний не повідомляти та
іншим чином не розголошувати індивідуальну облікову інформацію та/або іншу інформацію,
що дає змогу ініціювати платіжні операції, та негайно після того, як йому стало відомо про
факт втрати такої інформації та/або платіжного інструменту, повідомити про це емітента в спосіб та каналами зв’язку, визначеними договором між емітентом та користувачем
Відповідно до п. 1.1.10.10.1. Умов, Клієнт несе повну відповідальність за всі платіжні
операції з використанням електронного платіжного засобу та/або за несанкціоноване
отримання грошових коштів з рахунку третіми особами, якщо його дії чи бездіяльність
призвели до втрати платіжного інструменту або індивідуальної облікової інформації,
розголошення ПІНу/індивідуальної облікової інформації або іншої інформації, яка дає змогу
ініціювати платіжну операцію з використанням Платіжного інструменту.
Відповідно до п. 2.1.4.5.1. Умов, Клієнт зобов’язаний не передавати Картки, PIN — коди,
постійний пароль, одноразові паролі і контрольну інформацію третім особам, не використовувати Картки або нанесені на них дані в цілях, не передбачених цим Договором,
або що суперечать чинному законодавству.
Відповідно до п. 2.1.4.5.2. Умов, Клієнт зобов’язаний вживати необхідних заходів для
запобігання втрати, пошкодження, викрадення Картки, доступу третіх осіб до Картки, в тому
числі до інформації, нанесеної на неї.
Відповідно до п. 2.1.4.5.2.2. Умов, суми операцій, проведених з використанням всіх
наданих до поточного рахунку Клієнта Карт, будуть списані Банком з цього поточного рахунку
на підставі платіжних повідомлень від торгових точок.
Згідно з п. 2.1.4.52.5. Умов, відповідальність за операції електронної комерції чи мотооперації по Картах, прив’язаним до поточного рахунку Клієнта, покладається на Клієнта.
Згідно п. 2.1.4.1.1. Умов, порядок здійснення операцій з використанням Картки
регулюється чинним законодавством України, нормами Міжнародних платіжних систем Visa
International, MasterCard International, Національної платіжної системи «Український платіжний
простір» (далі — НПС «ПРОСТІР»), UnionPay International Co., Ltd. та цим Договором.
Відповідно до п. 2.1.4.10.1. Умов, Клієнт має право оскаржити в Міжнародних
платіжних системах (VISA, MasterCard та ін.) операцію з використанням Картки або реквізитів
Картки.
Оскарження фінансових операцій, які були проведені з порушенням правил платіжних
систем проводиться за процедурою «CHARGEBACK».
CHARGEBACK — фінансова претензія банку-емітента банку-еквайру на повернення
платежу за проведеною транзакцією.
Порядок вирішення спірних питань між банком-емітентом та банком-еквайром
встановлюється правилами міжнародної платіжної системи.
Згідно правил платіжних систем емітент приймає рішення щодо доцільності
оскарження транзакцій.
Відмовлено у проведенні оскарження, через нетипову активність карток на даному
мерчанті і послідовному їх оскарженні як «шахрайських».
В даному випадку банком прийнято рішення не оскаржувати дані транзакції. Для
повернення коштів рекомендуємо звернутись безпосередньо до надавача послуг.
— Шановні представники банку,
Я з великим розчаруванням звертаюся до вас щодо негативного досвіду, який я отримав під час спроби вирішити питання, пов’язане з незаконним списанням коштів з мого банківського рахунку.
Нещодавно я звернувся до вас з проханням провести процедуру «CHARGEBACK» стосовно незаконних транзакцій, які сталися з мого рахунку. На моє розчарування, ваша відповідь була повністю неприйнятною та неадекватною.
Замість того, щоб взяти на себе відповідальність та надати необхідну підтримку своїм клієнтам, ви відмовилися від проведення процедури «CHARGEBACK» без вагомих обґрунтувань. Це не тільки порушує ваши власні внутрішні правила, але і грубо порушує права клієнтів.
Ваша бездіяльність та відмова допомогти мені в цьому питанні призводить до подальших фінансових втрат і створює серйозний негативний враження про вашу компанію. Я втрачаю довіру до вашої організації та розглядаю можливість перегляду своїх фінансових відносин з вашим банком.
Як клієнт, я вважаю, що така поведінка неприйнятна і навіть шкідлива для репутації вашої компанії. Я маю надію, що ви вживете необхідних заходів для виправлення ситуації та надання мені відшкодування за втрачені кошти.
Ваше питання було детально розглянуто банком та надано зворотній зв'язок. Для
повернення коштів рекомендуємо звернутись безпосередньо до надавача послуг.
Комментарии (22)