Скарга на дії Приватбанку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
«Нам так і залишається незрозумілим, що відбувається в нашій «правовій» країні?» — за правилами форуму, кожен може висловити власну думку про відгук.
Моя така: Маємо марні намагання за банальною демагогією приховати власну недолугість.
Моя така: Маємо марні намагання за банальною демагогією приховати власну недолугість.
- +
- 0
- SergeyNina
- 19 июня 2023, 20:11
- #
Дождитесь когда вернут пополнение карт с использованием терминалов и пополните карту через терминал.
- +
- +28
- SergeyNina
- 19 июня 2023, 20:19
- #
Кассир может купить только то что у неё купит другой клиент. Инкассо нет и не будет.
Другой клиент не купит 1996−2006 годы и с любыми повреждениями, даже которые видны только в УФ.
Я при покупке долларов евро каждую купюру смотрю в УФ и ИК так как много денег светятся особенно старше 10 лет, бывают даже в крови попадаются.
Пожалуйста напишите жалобу в нбу чтобы помогли организовать банкам нормальный вывоз старых долларов и Евро. Больше жалоб может решат проблему.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Минулого року в цьому відділенні отримали долари. Нещодавно була необхідність поповнити рахунок. Із 45 купюр 7 не прийняли. Жодних ознак зношення, що описані в постанові НБУ ці купюри не мали. Попросили надати усне чи то письмове роз’яснення, що не так з цими купюрами. Касир відмовилась надати роз’яснення. Звернулися до фахівця з обслуговування клієнтів Вікторії Семененко теж відмова, далі до директора відділення Дмитра Балабана. Знову жодних роз’яснень, і не лише письмових, але і усних. Далі зателефонували на гарячу лінію Приватбанку, відповіли, що касир вирішує це самостійно.
Нам так і залишається незрозумілим, що відбувається в нашій «правовій» країні?
При такому відношенні до населення та порушенні прав людей, той хто і не хотів їхати з країни, то може переглянути свою думку. Тоді хто буде працювати і забезпечувати ті ж банки, осіб пенсійного віку?