Минфин - Курсы валют Украины

Установить

ПриватБанк не захищає картки свої клієнтіа

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
HrytsakR 10 июня 2023, 11:24
14.05.2023 року з моєї банківської картки «Універсальна» було шахраями незаконним чином списано 2621,72 грн. Оплачено було послуги на іноземних сайтах. Відразу звернувся до кіберполіції та ПриватБанку. У поліції вказали, що будуть розшукувати шахраїв, проте щодо повернення коштів слід звернутися до банку. Звернувшись на гарячу лінію ПБ, там зареєстрували заявку до міжнародної платіжної системи на повернення коштів. Орієнтовний термін опрацювання 45−160 днів. Тобто навіть близько пів року потрібно чекати відповідь. Просто виникає питання. Яким чином були списані кошти з картки без підтвердження через додаток чи смс код??? Який тоді рівень захисту наших коштів дає ПриватБанк??? Навіть у ситуації, коли шахраї змогли роздобути незаконним шляхом CVV2 код, то чому не було підтвердження через приват24 чи смс повідомлення. Коли я роблю оплату в інтернеті, то завжди вибиває таке пітвердження, а тут просто списали вказані кошти. Як працює служба безпеки ПБ? Чому П Б не вживає заходів для забезпечення безпечного та захищеного еквайрингу??? У ситуації, коли б було підтвердження через смс чи приват24, то питань немає, це просто людська недоосвіченість, але ж в цьому випадку це просто халатність служби безпеки та еквайрингу щодо захисту платежів, тож ПриватБанк повинен повернути кошти у зв’язку з халатністю та непрофесійністю своїх сппівробтників.
Приватбанк
Ответ банка
10 июня 2023, 12:36
Вітаємо.
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). У випадку, якщо при вказаному платежі не був введений 3D-secure пароль (смс на ваш номер телефону) — шанси оскаржити дану операцію і повернути кошти розцінюються, як високі. Однак хочемо звернути увагу на те, що розгляд подібних справ строго регламентовано правилами платіжних систем і, дійсно, може зайняти від 45 до 120 днів. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness

Комментарии - 2

+
+15
Вячеслав Ол
Вячеслав Ол
10 июня 2023, 21:00
#
Единственный способ сохранить деньги в приватбанке от мошенников это блокировка карты в приват24.
Если не удобно постоянно блокировать и разблокировать карту то в других банках
а-банк, монобанк , ощядбанк, укргазбанк, таскомбанк, есть настройки запрета на операции без подтверждений 3D-secure
+
+15
SergeyNina
SergeyNina
11 июня 2023, 1:44
#
У привата нет настройки запрета на операции без подтверждения или блокировки оплаты в интернете это раз.
Увы и интернет лимит тоже не работает по факту.
У других банках уже есть эти настройки
Да по срокам это так и есть
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43 44
USD 41.1 41.7
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43 44
USD 41.1 41.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / ПриватБанк не захищає картки свої клієнтіа