Банкомат списав гроші але не видав їх, підтримка відповідає шаблонами
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
- SergeyNina
- 8 июня 2023, 13:49
- #
Монобанк делает заявку в Приват об инциденте.
Далее все зависит от скорости инкассации банкомата и сверки логов со стороны привата и возврата денег на вашу карту.
- +
- 0
- Юрій Кобець
- 8 июня 2023, 13:57
- #
Так я запитував у консультантів приватбанку
— який статус заявки
— чи бачать вони заявку від монобанку
— який статус перевірки банкомату (вони самі казали що подали запит на перевірку банкомату в той же день коли це сталось)
Конкретних відповідей небуло, таке враження що вони нічого про це незнали. Все що говорили це чекати і взнавати деталі в монобанку.
— який статус заявки
— чи бачать вони заявку від монобанку
— який статус перевірки банкомату (вони самі казали що подали запит на перевірку банкомату в той же день коли це сталось)
Конкретних відповідей небуло, таке враження що вони нічого про це незнали. Все що говорили це чекати і взнавати деталі в монобанку.
- +
- 0
- Юрій Кобець
- 8 июня 2023, 14:04
- #
Ще одна шаблонна відповідь приватбанку.
В день інциденту в колцентрі сказали щось типу — створили заявку на перевірку банкомату (чи відправили запит на перевірку), ну і який результат?
Ніхто нічого незнає, всі розмови записуються вот послухайте про що ми говорили з співробітником колцентру в день інциденту, який статус перевірки банкомату?
В день інциденту в колцентрі сказали щось типу — створили заявку на перевірку банкомату (чи відправили запит на перевірку), ну і який результат?
Ніхто нічого незнає, всі розмови записуються вот послухайте про що ми говорили з співробітником колцентру в день інциденту, який статус перевірки банкомату?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Сума не мала — 20000 гивень.
Банкомат довго відщитував гроші і викинув червону помилку з надписом що тичасово гроші не видаються і не приймаються.
Гроші списалися з монобанку.
Відразу зайшли блище відділення приватбанку, там сказали дзвонити в монобанк і в підтримку приватбанку.
Зателефонував в підтримку приватбанку, відразу сказав який банкомат, вони сказали що оформили якусь заявку на перевірку банкомату, а також сказали дзвонити на підтримку монобанку що я і зробив.
В монобанку сказали що заявку створили, чекати 10 чи 11 днів якщо не вернуть то будуть подавати документи в платіжну систему для оскарження, цей проце займає біля 60 днів.
Пройшло 7 днів, виріши взнати якісь деталі по ситуації, зателефонував в приват банк (врешті приватбанк має повернути гроші монобанку і логічно що в приватбанку мають якось знати деталі ситуації), там відповідають шаблонами кажуть дзвоніть в монобанк розбирайтесь, запитував по тому банкомату чи перевірили його (бо казали що запит на перевірку створили) — нічого незнають, чекайте, дзвоніть в монобанк…
Ніхто нічо більш-меньш конкретно неможе сказати, як таке може бути, приват банк має повернути гроші значить інформацію якусь має знати по статусу, але нічого ніхто в підтримці не може сказати.
В момент коли банкомат заблокував гроші, ми спитали в банку які гарантії що банкомат не видасть ці гроші першому прохожому коли розблокується, кажуть та таке ніби неможе бути, але гарантій конкретно немогли дати.
Ніхто нічо незнає, ждіть, а скільки незрозуміло, гарантій ніхто не дає :(
Розуміємо, що схожі відповіді іноді можуть викликати хвилювання, однак Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми радимо звернутись до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів і у разі підтвердження факту збою очікувати повернення коштів у визначений термін. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку.