Зняття готівки в банкоматі ПриватБанк
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
- Дмитро Труш
- 8 июня 2023, 11:11
- #
Проблема так і не була вирішена)
Вчора говорили 24 години, тепер 3 дні потрібно очікувати, клас
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Кошти були списані з карти, а готівку не видало, на банкоматі показало «Помилка». Одразу зателефонував на гарячу лінії та зафіксував заявку про повернення коштів. Далі 06.06 в районі 10−11 години ранку зателефонував до оператора, який сказав мені що банкомат вже було інкасовано, вашу заявку одобрено та кошти вам повернуть протягом цього дня. Станом на 07.06 кошти не було повернені… Багато дзвінків до операторів, кожен з них говорить зовсім різні речі, хто каже просто «Вибачте будь ласка», хто просто чекайте ще 14 днів, а останній оператор сказав що мої кошти були переведені на якусь іншу карту, незрозуміло кому і технічний відділ буде перевіряти цю інформацію, а мені залишається просто очікувати, це жахливо і зовсім некомпетентно. Чому через технічні несправності я маю шукати гроші щоб позичити та розрахуватись за оренду житла.
Приносимо вибачення за незручності, пов'язані з роботою банкомату, а також з неточностями під час обробки вашого запиту. Ми провели роботу з відповідальними співробітниками для того, щоб таких ситуацій більше не траплялось.
Перевірили інформацію стосовно вказаної вами операції, та наразі вже отримали підтвердження збою. Повернення коштів буде проведено вам на картку з котрої було проведено операцію в найкоротші терміни.