×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.9 | 44.9 |
USD | 40.65 | 41.25 |
Все курсы банка |
Мошенники
С 2014-го года не могу добиться от банка исправления данных в кредитной истории.В 2014-м банк подал информацию на УБКИ, что мой «долг» в размере 0 грн 0 коп продан компании «Финилон».Я подал запрос на компанию «Финилон», получил ответ, что по мне никаких продаж долгов не было!!! В 2014-м был перевод долга банка в размере 1 грн на компанию «Финилон».Перевод долга банка передо мной! Но не моего долга.На многократные обращения банк не реагирует.Чтож, будеюу идти в суд и подключать СМИ.
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату Вас проінформуємо.
Написать комментарий
Навязчивая реклама услуг Приватбанка
Нам шкода, що ви відчули незручності. Дозвольте нам розібратися в ситуації та детальніше розглянути ваш випадок. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію.
Написать комментарий
Ліміт в Приват банк
Задоволений клієнт – це показник нашої роботи. Дякуємо вам за відгук.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
необоснованое уменьшение лимита
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Непонятный «МОНИТОРИНГ»
Дозвольте нам детальніше розглянути ваш випадок. Для уточнення ваших контактних даних ми звернулися до вас в приватні повідомлення.
Комментарии (5)
Зменшення кредитного ліміту під весь доступний залишок
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Хочемо зазначити, що активне користування продуктами банку може позитивно вплинути на суму ліміту в майбутньому.
Комментарии (2)
Не можу взяти роздруківку
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін.
Написать комментарий
Просто взяли и срезали кредитный лимит.
Кредитний ліміт встановлюється та може бути переглянутий банком на основі багатьох факторів. Дійсно, хороша кредитна історія та відсутність прострочень враховуються та це не єдині фактори на підставі яких приймається остаточне рішення.
Продовжуючи користуватись послугами та продуктами банку ви збільшуєте шанси на підвищення ліміту в майбутньому.
Комментарии (19)
Приват поставил в патовую ситуацию (Вопрос решен 15.08.2020)
Ми написали вам в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі ситуації та контактні дані.
Комментарии (6)
Не сочувствуя и не понимая, роботизировано (Вопрос решен, 27.08.2020)
Деякі депозити по договору не мають функцію дострокового розірвання. Щоб перевірити інформацію звернулись до особистих повідомлень.
Комментарии (16)
Ужас и кошмар!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Щоб розібратись в ситуації детальніше ми звернулись до вас в особистому повідомленні.
Комментарии (9)
Об этом нужно знать!
ПриватБанк запустил услугу мгновенного оформления виртуальной банковской карты в Privat24.
Да НОВИНКА в духе времени! Да удобнее и практичнее, чем таскать кучу пластиковых карт, НО!!!
Хотели как лучше, получилось как .....! Дело в том, что если раньше именно пластик являлся
доказательством вашей лигитивности, наличия банковского счёта, то теперь эту роль выполняет
Ваш финансовый телефон! Если раньше при малейшем подозрении в шахрайстве блокировалась карта,
которую Вы успешно разблокировали совершая необходимые операции по правилам установленным банком,
то теперь блокируется Ваш финансовый телефон, который можно разблокировать, опять же по правилам
банка, только при наличии пластиковой карты!!! И как доказал Мой трёхдневный опыт мытарств в отделение
банка, простаивание в очередях и удивительное терпение работников банка, а деньги нужно было как-то
вытаскивать, мы вернулись на круги своя! Я вновь получил пластиковую карту(НАХ… КОЗЕ БАЯН!), через
неё востановил свой финансовый телефон, всё опять заработало! Если уж начали движение в направлении
ONLINE,DIGITAL, нужно сразу доводить всё до конца и продумывать эти моменты!
В заключении хотелось сердечно поблагодарить Фахівца з обслуговування клієнтів Оксану Сальнікову,
вул.Дюміна, буд.69/22, м.Бердянськ.Спасибо ей огромное, за терпение, старание, искренее участие и
желание помочь клиенту в сложившейся ситуации! Есть женщины в наших селеньях!
Александр!
Ми розробили та впровадили багато механізмів, що дозволяють попередити та запобігти разного виду шахрайським операціям. При цьому, в залежності від ситуації та вимог безпеки необхідність підтвердити фінансовий номер телефону може виникнути не залежно від типу оформленої картки. Постійно працюючи над покращенням сервісу ми прислухаємось до наших клієнтів та робимо ваше обслуговування в банку ще зручнішим з кожним днем. Дякуємо, що ви з нами!
Комментарии (2)
Не серйозність банку
Ми постійно проводимо обслуговування банкоматів та терміналів, щоб уникнути подібної ситуації. Звернулись до вас в особистих повідомленнях для уточнення адреси банкомату.
Комментарии (1)
Чудовий сервіс
Є кілька питань стосовно безпеки. Перше, можна зателефонувати на 3700 з будь-якого підв'язаного до рахунку телефона і дізнатися, наприклад, баланс картки. Можливло для когось зручно, але трохи ризиковано.
Друге, чи достатньо безпечно вводити креди від кабінету прямо у форму в оналайн-чаті, чи в браузері працавника відділення банку?
Зауважимо, що в першу чергу банк піклується про безпеку даних своїх клієнтів та не надає персональну інформацію третім особам та забезпечує безпеку коштів при дотриманні правил користування банківськими рахунками.
Інформацію за рахунком можуть отримати лише вповноважені та довірені особи, що вказуються у відділенні банку, або ж за допомогою Приват24 для бізнесу особисто клієнтом.
Ми склали декілька правил, що допоможуть вам не стати жертвами шахраїв: https://pb.ua/safeness
Комментарии (1)
Проблемы есть.
Дякуємо вам за відгук!
Зазначимо, що клієнт самостійно має підтримувати актуальність даних, що надано в банк.
Ми звернулись до вас приватним повідомленням для детальної перевірки вашого звернення до підтримки та запросили ваш номер телефону.
Написать комментарий
Снижение качества обслуживания клиентов
1. В коллцентр не дозвониться.Отвечают роботы
2. Дозвонившись в коллцентр получаешь до 70% малокомпетентной или вовсе некомпетентной информации (меня специалист консультировал, куда прикрепить подтверждающие документы и, оказалось, по системе их не видно, так как не туда прикрепили)
3.Чат онлайн не имеет в большинстве случаев обратной связи.
Рассмотрение подтверждающих документов ведется крайне некорректно. Транспарант «На рассмотрении » высвечивается до конца рабочего дня, а в 20.00, зайдя в банкинг видишь отказ, имеющий временную отметку 12.30. День потерян.
4. В случае, когда направляешь деньги и документы на снятие наличных на карту(скажем, зарплатный проект), в случае, если что-то не так.уже не звонит сотрудник банка с оповещением о блокировке выдачи денег и указаниями, что нужно сделать для исправления ситуации).
То, что позвонив в банк со своего финансового телефона, ты услышишь в ответ от робота свое имя и отчество. лишь внешняя мишура, инсценирующая интерес и уважение к рядовым (не «своим») клиентам банка. Подбираем варианты открытия в ответственном банке. Предложите варианты. С уважением.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Комментарии (1)
Банк, который не уважает своих клиентов
Вывод можно сделать какой, что банку в принципе наплевать на клиентов и на их проблемы, которые им создал этот же банк! Замкнутый круг получается, куда обращаться, непонятно.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Наразі власник рахунку може провести операцію переказу коштів, як було рекомендовано раніше.
На жаль, наші фахівці не змогли зв'язатись з власником рахунку. З цієї причини, просимо надати приватним повідомленням актуальний контактний номер телефону клієнта.
Комментарии (8)
*** банк
Вы там совсем офонарели, гос-банк? Таких приколов ни в одном банке Украины нет…
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України та інструкцій НБУ.
Зазначимо, що у випадку тривалої відсутності платежів за кредитною карткою банк буде вимушений передати справу до суду, що призведе до арешту майна та примусового стягнення боргу. Щоб запобігти таким випадкам рекомендуємо Вам ознайомитися з правилами роботи з боржниками, опублікованими на нашому сайті https://privatbank.ua/platezhnie-karty/obschaja-procedura-raboty-s-dolzhnikom/
Комментарии (1)
Мошенничество
Отзывы на другом сайте о магазине https://www.otzyvua.net/it-maggcom-internet-magazin-de-vas-oshukayut
Он продолжает обманывать людей и принимает новые заявки на покупку товара
Мошенник
Номер карты продавца
4323 3870 1062 8454 Onishchenko A.
Платеж P24A518093832C66302
08.08.2020. 18:46
Банк мой вопрос не решил, все чеки у меня есть и я их предоставил, почему банк сотрудничает с мошенником, но отказывается в решении честному человеку
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Комментарии (4)
Кредитный лимит по карте универсальной Голд
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного вам ліміту. Ми обов´язково відправимо вам повідомлення про зміну ліміту.
Комментарии (4)