Банк-терорист
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 6
Ой незручність, ой та ви що, а на які мені гроші зараз в магазині розраховуватися??? Це мої останні гроші, ви повинні були їх перевести на мою карту. Де мої гроші ??? Ви ж крадії виходить. Зараз я зайду в магазин наберу товар і скажу — подайте заявку мені на пошту для розрахунку за товари, а через 3 дні коли я проведу інкасацію свого бюджета, я вам заплачу. ВИБАЧТЕ ЗА НЕЗРУЧНОСТІ.
Так виходить?
«Повернення коштів саме на картку ПриватБанку здійснюється, щоб впевнитись, що гроші будуть повернені саме тому, хто вносив їх в термінал» — передайте людині яка придумала як вам відповідати що він не товаришує зі своєю каністрою.
Я не являюсь вашим клієнтом, а ні вже являюсь — ви ж постаралися, але коли я робив поповненя у вас повинні бути данні - на яку карту йшло поповнення, кому вона належить і у вас є мій номер мобільного, тобто якщо б ви не були терористами я б зайшов у відділення, надав вам інформацію на яку картку я робив поповнення, показав би паспорт що це я власник картки і, господи, ви б прям там могли мене набрати на телефон щоб переконатися що саме цей номер вказувався при поповненні.
А так з вашої логіки виходить якщо ваш клієнт ПриватБанку переводить кошти на картку іншого банку, треба заблокувати цей платіж і змусити клієнта іншого банку відкрити у вас картку щоб переконатися що кошти дійдуть саме йому. Логічно ???
Так виходить?
«Повернення коштів саме на картку ПриватБанку здійснюється, щоб впевнитись, що гроші будуть повернені саме тому, хто вносив їх в термінал» — передайте людині яка придумала як вам відповідати що він не товаришує зі своєю каністрою.
Я не являюсь вашим клієнтом, а ні вже являюсь — ви ж постаралися, але коли я робив поповненя у вас повинні бути данні - на яку карту йшло поповнення, кому вона належить і у вас є мій номер мобільного, тобто якщо б ви не були терористами я б зайшов у відділення, надав вам інформацію на яку картку я робив поповнення, показав би паспорт що це я власник картки і, господи, ви б прям там могли мене набрати на телефон щоб переконатися що саме цей номер вказувався при поповненні.
А так з вашої логіки виходить якщо ваш клієнт ПриватБанку переводить кошти на картку іншого банку, треба заблокувати цей платіж і змусити клієнта іншого банку відкрити у вас картку щоб переконатися що кошти дійдуть саме йому. Логічно ???
- +
- +3
- Руслан Новиков
- 23 мая 2023, 16:09
- #
Меня ограбили на 4800гр точно по такой же схеме
клиентом прихват банка я категорически отказался становиться
мои персональные данные (которыми прихват банк) торгует на право и налево
мне дороже чем сссаные 4800гр
клиентом прихват банка я категорически отказался становиться
мои персональные данные (которыми прихват банк) торгует на право и налево
мне дороже чем сссаные 4800гр
- +
- 0
- SergeyNina
- 23 мая 2023, 19:12
- #
По срокам это от 3 до 14 дней.
Если нужна инкассация и сверка то минимум неделя как правило уходит.
Ви поповнюєте карту іншого банку, отже приват не знає чи це ваша карта чи карта іншої людини НІЯК не знає. Це знає лише ваш банк якому належить карта, а отже логічно як раз таки щоб уникнути шахрайства щодо перерахунку цих грошей невідомо кому банк їх повертає своєму клієнту у я кого відбувся інцидент. Бо елементарно ви могли стояти поруч з людиною у якої це могло трапитися і хочете цим скористатись. Тож перш ніж щось писати про логіку, ви би краще свою логіку підправляли)
Банк злодій та грабіжник. З того часу як став державним — веде себе як чиновник сіль-ради.
Jadefall, я дивуюся, що працівники Приват банку з Вами ще спілкувалися, вони зовсім НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ були Вас слухати, Ви не їх клієнт.Для повернення коштів клієнт подає письмову заяву тільки СВОЄМУ БАНКУ, після цього Ваш банк подає заяву для повернення їм грошей, щоб потім нарахувати на Вашу картку.А про згадування картки товариша і пропозиції повернення грошей на його картку, це зовсім МАЯЧНЯ, це дитячий садок.Йдіть у свій банк, пишить заяву на повернення, описуючи всі обставини помилки, та чекайте інкасації банкомату Приват банку.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43 | 44 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
— Гроші термінал забрав і все, далі дзвонить автомат і каже — у нас там збій ми можемо повернути вам гроші поповнивши мобільний (ви там що всраті? навіщо мені мобільний на 1500 грн поповнювати) або можемо перевести вам на карту приват банку. Як я вище зазначив, я не клієнт приват банку і у мене не має карти. Я згадав що у товариша є приват карта і тут виникла проблема — а як знову зробити щоб цей автомат вам подзвонив? Проблема була в тому що якщо ви не клієнт банку — ви не можете нікуди дозвонитись :)))) Я вже 2 рази в житті попадав на збої в терміналах не банківських при поповненні рахунку, але там вирішувалось все швидко я називав номер терміналу, дзвонив з того номера що поповнював, а далі просто просили БУДЬ-ЯКУ!!! картку на яку вам переводили гроші. Ну ок, поряд є відділення цих терористів, але і тут виявилась проблема про яку я не знав, вони не можуть мені повернути мої гроші перекинувши їх моєму товаришу, мені треба його брати особисто і тащити у відділення… шо за брєд. Я ж не прошу заберіть гроші у товариша з карти, я прошу поверніть мої гроші на картку приват банка товариша який у курсі що йому прийдуть ці гроші …
— І все, на цьому все, Приват банк заставив мене проти моєї волі стати їх клієнтом щоб я міг отримати свої 1500 грн, які мені досі не повернули, хоча вже доба пройшла. І як я зрозумів я такий там не один був в той день, а може у них там кожен день так…
— А і забув сказати, одна з персоналу Приват терористів, ще й каже — та це вам ще повезло бо ми повертаємо гроші а у інших банках чи компаніях взагалі пропадають. ВИ ТАМ ЩО ЗОВСІМ БЕРЕГИ ПОПЛУТАЛИ ???
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою термінала.
Повернення коштів саме на картку ПриватБанку здійснюється, щоб впевнитись, що гроші будуть повернені саме тому, хто вносив їх в термінал. Оформлення безкоштовної миттєвої картки для повернення коштів не зобов'язує вас до її подальшого використання. Якщо заявка на повернення вже створена, вона буде опрацьована після перевірки даних по терміналу та результатів інкасації. За результатом опрацювання заявки ми додатково інформуємо клієнта.