Відсутність зв’язку з службою підтримки
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Потрібно було зняти гроші з картки іншого банку. Банкомат «приватбанку» замість грошей видав помилку. Гроші з рахунку списалися. Спроби додзвонитися до служби підтримки привату виявилися марними. Штучний інтелект хвилин 5 розказує якісь нісенітниці про покращення сервісу і в кінці каже, що номер телефону не числиться в їхній базі і завершує розмову. Хоча, свій спам вони розсилають на цей номер.
Ответ банка
18 мая 2023, 14:31
Вітаємо. Перепрошуємо за незручності, що пов'язані з роботою банкомату. Вже звернулись до вас у особисті повідомлення для уточнення вашого контактного номеру телефону, а також деталей ситуації.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии - 4
Buffet2100,якщо банкомат іншого банку не видав готівку Вам з Вашої картки,Ви повинні звертатися не в Приват,а в свій банк,картку якого Ви використовували,і не дзвонити в підтримку чужого банку.Пишіть заяву у своєму банку,а банк подасть заяву в Приват,для інкасації терміналу та повернені коштів на Вашу картку.
- +
- 0
- buffet2100
- 31 мая 2023, 16:52
- #
Так і зробив. Але сам факт неможливості зв’язатися зі службою підтримки (хоча, штучний ідіот хвилин 5 (!!!) щось морозить про «натисніть те, натисніть це», а потім, про якесь покращення лапшу вішає) вже показує рівень відношення банку. Та й поцупити гроші вони за секунду зуміли, а повернути вже 2 тижні «не можуть». Посилаються на якісь міжнародні/міжконтинентальні/міжгалактичні норми/угоди/домовленості.
Служба підтримка банку для СВОЇХ клієнтів-працює,а з чужими ні.Ви спілкувалися з роботом,якщо Ваш номер телефона не є фінансовим номером їхнього банку,то робот так і каже -«Ви не наш клієнт,якого мене турбуєте?"Ваша картка зафіксована у банкоматі,після інкасації(а це не відбувається,коли Вам заманеться,це робить не банк,а спеціальна,для цього служба)надлишок грошей повернеться на Вашу картку.Чекайте.
- +
- 0
- buffet2100
- 2 июня 2023, 13:58
- #
Навіть, якщо так, то для чого мені втирати 5 хвилин (!!!) про натисніть те, натисніць це, ляпати щось про покращення, а не відразу сказати, що не будуть зі мною розмовляти? А якщо я був би клієнтом, але з якихось причин телефонував з іншого номеру? Різні бувають ситуації.
На повернення чекаю. Сказали чекати від 45 до 120 днів. Напевно, будуть банкомат розбирати на молекули.
На повернення чекаю. Сказали чекати від 45 до 120 днів. Напевно, будуть банкомат розбирати на молекули.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43 | 44 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |