Проблеми ПриватБанка
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
Ви серйозно?! Чому на питання: Чому не має офіційної інформації про такий сбій, відповідь: Бо це не заплановані роботи тому повідомлення на сайті не має. І це не у всіх клієнтів. Ви самі кажете що це глобальна проблема! Ваші оператори кажуть що це массова і глобальна проблема! І ви чекали поки клієнти почнуть дзвонити. А якщо б в мене не було б мінусу і я не помітила то ніхто б навіть не розбирався, тому що звернення не було, а від вас звичайно не дочекаєшся інформації. Ви до останнього мовчите. Тому це останній місяць з вами. Ні ФОП ні просто картки в вашому банку бажання не має тримати більше. Тим паче що вже не далеко не перша і навіть не 10-ся ситуація.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Приносимо свої вибачення за завдані незручності. Питання повернення коштів в роботі. За правилами міжнародної платіжної системи при проведенні оплати сума може бути списана не одразу, а натомість взята в резерв. Така заблокована сума автоматично виходить з резерву на 11-й день з дати проведення оплати, якщо до банку не надходив запит на списання.
В день виникнення труднощів з оплатою ми повідомили про це клієнтів в наших соцмережах. Що ж до питання звернення в підтримку — ми проаналізуємо ваш випадок для покращення якості обслуговування.