Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Проблеми ПриватБанка

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Roksa 3 мая 2023, 8:54
Отделение по адресу: Киев, пр-т Голосеевский, 130/57
Після сбою 29-го квітня на балансі з’явився мінус. Гроші зникли. Пояснення нормально від ПриватБанку куди саме ділися гроші не отримала! Просто після сбою 29-го квітня масовий збій фахівці працюють над даною проблемою. НІЯКОЇ офіційної інформації не має, вирішення немає, попередження клієнтів немає (хоча вже є розуміння що проблема глобальна), а вирішення питання починалось з декількох годин, а вже через 2.5 дні кажуть до 11 днів! Чому ПриватБанк дозволяє собі не писати таку інформацію офіційно і відкрито, щоб клієнти розуміли що з їх грошами і балансами? Тим паче дозвонитися нереально, а онлайн-підтримка замість оператора тепер робот який не відповідає на питання взагалі і не допомагає!
Приватбанк
Ответ банка
3 мая 2023, 11:33
Добрий день!
Приносимо свої вибачення за завдані незручності. Питання повернення коштів в роботі. За правилами міжнародної платіжної системи при проведенні оплати сума може бути списана не одразу, а натомість взята в резерв. Така заблокована сума автоматично виходить з резерву на 11-й день з дати проведення оплати, якщо до банку не надходив запит на списання.
В день виникнення труднощів з оплатою ми повідомили про це клієнтів в наших соцмережах. Що ж до питання звернення в підтримку — ми проаналізуємо ваш випадок для покращення якості обслуговування.

Комментарии - 2

+
+15
Roksa
Roksa
3 мая 2023, 13:26
#
Ви серйозно?! Чому на питання: Чому не має офіційної інформації про такий сбій, відповідь: Бо це не заплановані роботи тому повідомлення на сайті не має. І це не у всіх клієнтів. Ви самі кажете що це глобальна проблема! Ваші оператори кажуть що це массова і глобальна проблема! І ви чекали поки клієнти почнуть дзвонити. А якщо б в мене не було б мінусу і я не помітила то ніхто б навіть не розбирався, тому що звернення не було, а від вас звичайно не дочекаєшся інформації. Ви до останнього мовчите. Тому це останній місяць з вами. Ні ФОП ні просто картки в вашому банку бажання не має тримати більше. Тим паче що вже не далеко не перша і навіть не 10-ся ситуація.
+
0
Roksa
Roksa
3 мая 2023, 13:44
#
На фейсбуці нічого не має. Лише 3 дні назад коли був збій з виплатами. А про проблему з балансами нічого.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться