Відгук про користування послугами банку впродовж 15 років…
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 11
*** не мамонт! Читай тарифы когда оформляешь карты и другие продукты банка.
- +
- 0
- Сергей Данилов
- 1 мая 2023, 19:36
- #
Дякую, що диванні експерти діляться своєю думкою)))
- +
- 0
- Сергей Данилов
- 2 мая 2023, 0:26
- #
Update: онлайн консультант та оператор call центру запевнили що платіж має надійти впродовж дня. Але чомусь так і не надійшов. Тепер онлайн консультант каже, що гроші мають повернутмся за 1−2 дні… Цікаво, яка ймовірність того, що завтра вони напишуть: протягом 1−3 днів???
Не пойму логику- если банк такой плохой то почему вы столько лет в нем? Почему вы решили что если вы что-то не знаете то это проблема банка, а не ваша? Если банк будет звонить вам по каждому изменению вы через месяц будете ныть что задолжали звонить. А потом опять ныть что вас не ознакомили)
- +
- 0
- Сергей Данилов
- 2 мая 2023, 8:47
- #
Если не понимаете, зачем пишете?)) Просто набить количество комментов?)
Пользуюсь не только приватом. Если б могли мыслить логично, то догадались бы для чего оставляют подобные отзывы…
- +
- 0
- Сергей Данилов
- 2 мая 2023, 16:48
- #
Update: як то кажуть нам прикро що таке сталося, передали ваш запит вище. Повернення коштів відбудеться сьогодні, максимум завтра) В темі тех. підтримка навіть не намагалася відповісти, тому що нічого їм відповідати…
- +
- 0
- Сергей Данилов
- 3 мая 2023, 18:54
- #
Update: закінчився 3 операційний день після підтвердження збою. Кошти так ще і не поверненні! Статус заявки: закрита. В додатку також пишуть, що кошти вже зараховані на картку. Але ніяких зарахувань досі не було!
- +
- 0
- Сергей Данилов
- 5 мая 2023, 18:00
- #
Update: гроші повернули на 6 день…після великої кількості щодневних дзвінків та повідомлень. Кожний оператор вигадує свою інформацію, крайне не задоволений обслуговуванням… Ганьба!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43 | 44 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
1) З першим незадоволенням я зіткнувся ще в самому-самому початку. Я обирав банк, через який можна було б розрахуватися через paypal на сайті ebay… Звернувшись до відділеня у моєму місті, мені запропонували відкрити звичайну універсальну картку гривневу і все буде працювати… Але зв’язати з paypal я її так і не зміг. Звернувся знов у відділення, те ж саме, але був інший оператор. Розповівши що не можу підключити картку до paypal для сплати товарів, на що оператор мене запевнив, що я відкрив не ту картку, так як сервіс зарубіжний і оплата йде у валюті мені потрібно було відкривати валютні картки. Каже: звісно ж воно не буде працювати, ви то у дол.сплачуєте, а картка гривнева. Гривневу каже закривати не потрібно, будете на неї класти у грн, а потім обмінювати гроші на дол. через приват24…Після відкриття прийшов додому…і знов не зміг її підключити. Код авторизації отримую, але жодні операції не проходять і саме зі сторони банку. Після чого вже звернувся до онлайн оператору… Який вже пояснив, що зараз універсальні картки не можна з'єднати з paypal і для paypal можна відкрити безкоштовну віртуальну інтернет картку. Саме з такою карткою в мене все запрацювало майже одразу… Тому підведемо: я відкрив 2 непотрібні мені картки…а для того щоб їх відкрити я мав одразу покласти певну суму на рахунок. Якщо я не помиляюсь: це були 150 грн і 15 дол. відповідно… При відкритті яких ще оформлюють начеб-то обов’язкову страховку. Це вже згодом я дізнався, що у приватбанку була партнерьска программа, за якою співробітники чи партнери отримували додатковий бонус та грошові винагороди за такі послуги…Неприємненько…
2) звісно ж про подвійні конвертації ніхто попереджати не буде, як і про всі інші коміссії, яки ще постійно змінювалися по декілька разів. Навіть в договорі є окремий пункт, що комісії та тарифи можуть змінюватися банком в односторонньому порядку без моєї згоди :)
3) Повернення онлайн платежів. Тут взагалі цікава річ… Якщо ти багато купляєш на тому ж ebay, потрібно постійно самотужки контролювати усі транзакції, бо гроші можуть не одразу автоматично повернутися на твій рахунок у разі відміни замовлення чи ще щось. Так сталося з одним із замовленням на тому ж ebay. Продавець відмінив замовлення, так як не залишилось товарів в наявності. Але гроші все не поверталися і не повертались. На сайті ebay було вказано, що вони повертають до 48 чи 72 годин… Але на картку вони не зайшли і через тиждень. Підтримка приватбанку все відписувала, що потрібно чекати … З їх сторони проблем не має…як завжди.))) зі своєї сторони я почав давити підтримку ebay та paypal. Де мені надали код транзакції яку вони виконали ще на другий день після відхилення замовлення… Цей код я надав онлайн-оператору і о диво: нарешті вони помітили цю транзакцію (майже одразу) але мені довелося чекати майже місяць, на то щоб я нарешті отримав СВОЇ гроші! Не пам’ятаю як дослівно мені написали чому я маю стільки чекати, але казали щось про автоматичні перевірки системою і т.д. оператори завжди намагались висловлюватись термінами але самі не розуміли, що вони кажуть. Пам’ятаю навіть коли просив перемикати мене на інших операторів, бо перші некомпетенті в питаннях… Звичайно були такі замовлення, повернення коштів за які відбувалось дуже швидко…але й були і ті по яким доводилося чекати тижнями, отримувати коди транзакцій і таке інше…
4) Перевипуск карток чи рахунків. Так як дуже довго користувався послугами цієї установи були випадки, коли клієнт міг надіслати мені кошти на старий рахунок чи номер картки… І ти знов і знов повинен був писати годинами до підтримки, просити клієнта звертались до підтримки і т.д.
5) У 2011 році в мене викрали з машини сумку з грошима та документами…то був суцільний геморой по відновленню документів і поверненню коштів. Тому що замість того, щоб спочатку перекинути хоча б якусь суму на картку дружини через приват24, я за дзвінком до тех.підтримки заблокував картки…навіть не хочу згадувати всю цю бюрократичну систему…і скільки годин було витрачено на відновлення всього…
6) депозити, не самі гарні ставки, але банк то популярний…все має бути чітко… Але то недостатньо грошей у відділені і треба замовляти…пам'ятаю як простояв майже 2 години в черзі у касу, а мені потім оператор з такою посмішкою каже: молодий чоловік, треба ж було замовляти гроші і т.д. звісно клієнт завжди має сам все узнавати і т.д. Банк нічого не забов’язаний клієнту розповідати… Отаке відношення до клієнтів… Можна подумати що я кожного дня ви депозити знімаю і маю все знати… Тут здебільшого я був приголомшений з якою зневагою і як зухвало зі мною повівся оператор на касі…прям я потішив її… Хохотала напевно до самого кінця робочого дня…
7) перший раз з'їло картку: окремо хочу і про це розповісти… Якось ввечері знимав гроші з банкомата і чи то невірно ввів pin, чи просто забув забрати одразу картку з терміналу — залишилась вона там. Майже у всіх інших термінала інших банків, при зняття коштів спочатку привертають картку, а потім вже видають гроші, а в приваті завжли було навпаки… Спочатку гроші…а потім ще чекаєш на картку…Вже вдома побачивши це — телефоную на гарячу лінію, де пропонують чи закрити картку, чи звернутися до того відділення банку, термінал якого був поруч на вулиці. Наступного ранку я пішов у відділення і мені кажуть: що вранці були інкасатори і мою картку вже розрізали ножицями… :)
8) Окремо про додаток приват24 не буду казати, але і з ним не все так добре, особливо коли суттєво оновили версію і перейшли на новий дизайн…ох скільки ж глюків і багів тоді випливало, як можно було випускати такий продукт і що робили тестувальники я не розумів. Пам’ятаю навіть сам виписав біля 30−35 моментів в тех.підтримку, не знаю як обробляти мою заявку, але деяких пункти виправляти не місяць і не два…:)
9) відділень багато, але черги черги черги… То є капут…
10) якщо ви натрапили на шахраїв, на олх чи інших площадках. Приватбанк Вам ніколи не допоможе. Нічим. То є тільки Ваша зона відповідальності… Але при цьому…злити Ваші персональні дані треттім особам за певну винагороду, це вже можна організувати. У забороненному розділу інтернету продають і ціли бази клієнтів минулик років, і навіть є послуги по пошуку окремих осіб за номером картки чи телефону за певну винагороду… Ось такі реалії…
11) ось і підійшов до того, через що я вирішив написати весь цей відгук… Знімав гроші з картки в терміналу: на екран відобразило повідомлення про помилку. Але в приват24 транзакція була успішна і гроші були зписані з картки. Одразу ж зателефонував на гарячу лінію і повідомив про це. На що мені запропонували створити та залишити заявку на повернення коштів… І вот я тепер чекаю як це зроблять… Оператор в телефоній розмові назвав мені одні терміни розгляду, і додатку інші, у онлайн операторів 3. По ітогу: заявку схвалили, зазначили успішною, написали в додатку що гроші повернули на картку за розглядом заявки…але грошей все ще немає… І як завжди ти сам маєш витрачати свій час, щоб вирішити це питання та все з’ясовувати. Ось він клієнтьский сервіс та лояльність до клієнтів. Ніколи ніяких заохочувань від банку, не яких-то там борусія чи ще чогось, а лише додаткові комісії на все що тільки можна і де тільки можна… Роздрукувати довідку? 100грн. Перевести гроші з картки на картку…комісія, зняти з картки? Комісія…) покласти — теж комісія, сплатити за моб. житлові послуги чи інше, ще комісія… І це лише тільки особистий досвід…а скільки ще розповідей від друзів чи колег, а деякі з них, ще і працювали якийсь час… То можно ділитися і ділитися інформацією… Якось так… Дякую знову…задоволений як ніколи…